Já mám Legacy600 od Feelthere. Sice mi neodpověděli na můj dotaz proč se jim otepluje v kabině bez zapnutých Packů pouhým odběrem BleedAir z APU ale i tak je doporučím.
Ostatně - do ostatních vypnutých letadel vlezeš při -20 a stejně máš uvnitř +20.
Ale k věci - dodaná dokumentace nic moc, nicméně je ke stažení firemní manuál od Embraeru a ten až na drobnosti sedí se simulací. Dá se řící, že s kombinací toho letadla a manuálu máš pocit že opravdu víš co a proč děláš.
Můžeš kouknout sem:
http://www.clever.cz/~leos/Legacy600LKMTLKKV.xhtml
Není to dodělané (resp už si to nepamatuji v jakém je to stavu, zasloužilo by to asi revizi ale jinak je to myslím docela slušný dokument).
Abych jen nechválil:
Měl jsem problémy s kombinací Legacy, LKMT, NavData a FSPAS kdy to při zachycení ILS občas spadlo (FS). Ale to mohlo být něco u mně.
Kombinace NavData a toho addonu dělá leckdy kraviny při definici STAR (viz dokument o LKKV). Je lepší si to projít "na zemi" dopředu, než pak bouchat hlavou do stolu po dvouhodinovém letu.
Zavěrem - myslím, že lepší business jet dneska nenajdeš.
|
|