FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 8. 8. 2025, svátek má Soběslav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Crash -pořád a všude Jeden příspěvek | Celý strom
Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:45
Jandik   
Mám problém, po reinstalaci fsky, se i při vypnutých crash, letadlo sráží s objekty či letadly, tudíž nelze létat online, zde na foru vyhledávání nefunguje, proto se ptám a vím, že to tu někde je.díky
 

Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:45
pseudoMates
Používáš FSpassengers..?
 

Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:48
Jandik   
Používám, ale dělá to i při offline. Vše mám vypnuté, nechápu to.
 

Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:52
pseudoMates
Máš vypnuté teda i crashe ve FSpax..?
 

Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:54
Gustav ( BHA576 )   
Mate a ještě jeden program toto dělá. Bylo to tu zcela nedávno a i já přispěl s trochou do mlýna,když jsem tazateli okopčil slova z manuálu k tomu addonu.
 

Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 19:56
Jandik   
Mám, vše je vypnuté i ve FSpax
 

Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:03
pseudoMates
Chmm.. tak to nevim.. napadají mě jen dvě možnosti..
Buď, jak psal tady Gustav, že to bude nějaký addon, ačkoliv osobně nevim, o kterém Gusta mluví..
Nebo to bude nějaká scenerka.. Ale to by asi nepadalo všude..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:05
Jandik   


Mám PMDGčko,m ale tam je t taky vypnuté, nenapdá mě taky, co tím měl na mysli, ale dělá to všude i u defaultních scenerech.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:30
Gustav ( BHA576 )   
No byl to taky nějaký program jako kopilot nebo něco takového,bohužel právě nejde vyhledávání,takže to nemůžu najít.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:09
Totti10
Vypnute ve FSPax... tzn mas editovanej i .cfg soubor fspassengers?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:19
Jandik   
Jo to bude ono, vpomínám si že jsem to vlastně tenkrát dělal, pomůžeš mi oživit paměŤ?

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:39
pseudoMates
V adresáři FSpax, najdeš soubor buď "config", nebo "moreoptions.cfg".. Myslím, že to druhý je správně.. A tam najdeš řádek s "detect crash" a dáš tam nulu.. Nebo tam může bejt řádek "Ignore crash" a tam pak dáš jedničku..
nějak tak to bude..
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:45
Jandik   
JJ, díky, vzpomínám si, že tak nějak to bylo, jdu to prubnout, ale je to to poslední co to asi může být.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:46
Kubikula   
Znamená to, že potom při přistání s letadlem můžeš praštit jak chceš a nerozbiješ to? Nebo to jen vypne srážky s pozemními objekty při pojíždění?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 20:53
Jandik   
Můžeš s tím praštiš až kaštanům spadnou brejle, ale FSPAx ti to pak stejně pěkně napočítá.

Mimochodem, nedávno jsem lětěl se skyeurope a můžu ti říct, že jak s náma "plesknul" v práglu na 06, tak jsem myslel, že pilotuje opičák. Ale při letu tam, v Blavě jako do peřiny. .
 

Re: tvrdá přistání   3. 2. 2008 / 22:13
memorex
a ja letel s ČSA do Londyna ted o vikendu a v celkem silnym vetru a pohupujicim se letadlu (737) sem a tam s nami primo olizl zem (kpt. Kovář) - měkčí přistání sem nezažil. Za to nazpet v pekne slunne praze s bezvetrim to nekdo jiny doslova posadil.

Jinak Sky Europe maj vetsinou tvrdy pristani....asi maj plny sklady nahrandich dilu a nevedej co s tim (nebo pristavaj na autoland?)
 

Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 07:47
Hippo
No, budu oponovat, v prosinci jsem byl se SE v Amsterdamu, a jak tam, tak zpět jsme přistávali za silného větru, a obojí bylo jak do peřinky, a hlavně zpátky v Praze to foukalo hodně z boku a fakt nádhera. Bohužel nevím co to bylo za posádku abych jim poděkoval, ale posádko (kdyby to někdo z Vás náhodou četl - 11.12.2007 lety v 6:30 a 21:20) děkuji
 

Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 08:53
donCarlos
Taky Amsterdam, 1.12, 2.12., to samý počasí, házelo to jak blázen (což nám přece nevadí...) a při tom dosednutí nebyl (bohužel) ani pořádně cítit... Chtěl jsem si užít tvrdší jízdu a chlapci trochu zklamali
 

Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 08:59
Jandik   
No ono, a to si myslím já, bylo způsobené konkurenčním bojem. Je pravda, že ve stejnou dobu z |Blavy vyráží i ČSAčko a oni se předhánějí, kdo nabídne a splní určité služby. V Blavě startovala před námi čsa a my hned minutu po něm, ovšem někde za VOZ jsem čsa viděl na pravoboku našeho letadla, hodně blízko, najednou jsme trochu zrychlili a bylo vidět jak se čsa řadí na finále za nás, sedali jsme na 06 a je pravda, že podle zvuku motorů a výše klapek, jsme měli klapky tak na dvacet a rychlost kolem 150. Před rwy jsme pořád jakože přidávali, flák na rwy a ihned pryč, možná to bylo i z důvodu rychlého uvolnění, takže se nehrálo na ladnost přistání, ale byla to šleha, že jsem chtěl kapitánovi osobně poděkovat, i letušky se po sobě podívali . Na druhou stranu zase při startu z Prahy, jsem měl pocit, že jsme sedli do rakety, možná je to tím, že jsem poprové letěl napůl prázdnou sedmistovkou, s pomalu prázdnýma nádržema, porovnávám s TravelService, s kterým jsem letěl na Korfu, plně naložené letadlo 184 kaštanů, stoupání pomalé a plynulé, nebylo znát nalétávání letových hladin. To se SE bylo znát každé nastoupání než jsme se dostali do FL250. Každopádně příští týden opět valíme do Blavy, pak Amsterdam, nakonec Benátky, tak uvidíme, jak se zadaří.
 

Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 11:24
memorex
no koukam ze vetsina pristani za horsiho pocasi je mekcich asi si davaj vetsi pozor.

No taky me rozciluje ze nekdy se klesa tak rychle az me bolej usi a nekdy nadherne plynule ale to se odviji od hustoty dopravy predpokladam
 

Re: Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 22:24
Lowmick   
Pri vetsim vetru se chodi na malych klapkach a velkych rychlostech, navic kdyz s tim clovek pocita tak uz si dava vetsi bacha. Ted jsem si asi po pul roce prodluzoval 205ku na podmaceny draze s bocakem a bylo to uplne v pohode, jen je potreba o tech podminkach vedet a tusit jak to resit...
 

Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 22:45
pseudoMates
Chtěl bych mít tvůj odhad rychlosti..
 

Re: Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   5. 2. 2008 / 10:55
Jandik   
Jen tipuju podle klapek, jak jsou vysunuté se poznat dá a rychlost odhaduji.
 

Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 11:48
Luděk Ch.
Ano, letecké společnosti nařizují svým pilotům, jestli mají přistávat měkce nebo s tím říznout jako řezník játrama o stůl )) Doufám, že svůj příspěvek myslíš jen jako legraci Věř, že i ČSA s tím dokážou pěkně praštit. A o jemné přistání se bez vyjímky (pokud má dost dlouhou dráhu) snaží každý pilot a je mu úplně putna, co má zrovna namalované na letadle. Rozhodně se nerozlišuje kvalita přistání mezi low-cost a klasickou aerolinkou. Prostě to jednou vyjde, podruhé ne...
 

Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 12:22
memorex
samozrejme ze jako legraci
 

Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 13:16
Luděk Ch.
To je dobře Tuším na fóru airways.cz nedávno probíhaly podobné diskuze o tom, jak třeba Ryanair přistává tvrdě a že má asi blbé piloty atd. Přitom já to vidím v práci denně a rozhodně nesadají v průměru o nic hůř, než ČSA
 

Re: Re: Re: Re: tvrdá přistání   4. 2. 2008 / 13:20
Jandik   
Je mi též jasný, že ne vždycky se to povede, jako ve FSce , ale nedávno jsem četl rozhovor s pilotem od SE a říkal, že jsou letiště, na kterých se nehraje na ukázkové přistání, ale na včasné dobrždění, popisoval tam i letiště, kde nastavuje autobrake na DVA a uvolňuje po poslední pojezdovce, stejně tak tam mluvil pilot od TRavel Service, že například korfu patří mezi tzv. dvojková letiště, kde se musí hlavně brzdit a brzdit, což potvrzuji.
Další kdo tam mluvil byl pilot od ČSA a vše jen potvrzoval, říkal, že někdy je snažší přistát ve větru než za parného dne bez větru.
Každopádně ať je let jaký je, jsem vždycky spokojený, zažil jsem i go aroundy z důvodu pozdějšího uvolnění dráhy fischerem, velkou turbolenci, nebo vyčkávání u letiště na povolení k přiblížení.
Od létání mě ale nic neodradí, a jsem rád, že mám kolem sebe lidi, kteří se mnou vždycky rádi sednou do ocelového ptáka a letí se mnou kamkoli.

Jen jsem ještě chtěl upozornit na skvělou příležitost. SE teď nabízí za super cenu let z prahy do říma, přes Blavu. Je to lacinější než přímo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   3. 2. 2008 / 22:21
Lowmick   
no ja do ty doby nez vim ze bych to dokazal lip jsem zticha ono simulator je simulator, tam to zvladne kazdej...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 12:32
Petlok
Tak to jsi neviděl, jak běžně vypadají moje přistání (e FS) !
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   4. 2. 2008 / 23:58
Grasshopper
Za družstvo opičáků můžu potvrdit, že někdy je to opravdu rána. Původce se pak omlouvá zbytku posádky celou cestu z letadla na brífink. A praštit s tím dokáže úplně stejně FO s 500 hodinami jako kapitán s 5.000. A naopak - přistání jako do peřinky, říkáte si, tohle musí být šedovlasý rutinér a z okénka zírá dvaadvacetiletý klouček v nepřítomně blaženém výrazu. Skutečně platí, že bezvětří a CAVOK vytváří pro měkkost přistání kritické podmínky. A pokud je letadlo ještě k tomu poloprázdné...

Lakmusovým papírkem jsou letušky. Šeptandou si udržují jakousi neformální databázi "kvality pilotů" a jsou mimořádně citlivé na turbulenci. "Jak jsme vypadli z mraků a já viděla, jak to křídla lítá nahoru a dolu, tak jsem věděla, že tohle bude rána. Zavřela jsem oči a modlila se, aby to bylo aspoň na dráhu." Pozorně sledují, jestli přistává kapitán nebo druhý pilot (poznají to podle toho, že druhý - neletící - jim dává po PA pokyn k usazení před přistáním). Když probíhá line training nových pilotů, zjišťují nastrčené létavice v neformálních hovorech, jak to kterému jde, aby mohli být noví piloti zařazeni do databáze. Zkuste někdy sledovat stevardky na předním jumseatu, jak se zatváří, když zazní "cabin crew, landing position".

Jsou ale letiště nebo situace, kde se na krásu nehledí (on koneckonců výrobce žádné vypiplávání přistání nedoporučuje) a všichni si oddechnou, když odbočí na pojížděčku.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 05:07
Teflon_490   
Jak uz sem nekde cetl: no matter how much passengers are complaining, hard landing inside the TDZ is way better than soft landing outside the TDZ.
 

Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 10:14
Rychlokvaška
A vo tom to je...čím horší počasí a letiště, tím lepší je větší rána, ale za to bezpečné přistání. Nesmí se to samozřejmě přehnat jako v případě A340-600 Iberie, jejíž positive landing byla taková rána, že to zničilo s podvozkem kompletně i senzory, které detekují že už je letadlo na zemi a příslušný snížený brzdný účinek (éro si myslelo že je ještě ve vzduchu) nedovolil zastavení na zbývající části runwaye
 

Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 10:11
Rychlokvaška
A kdyby ona databáze byla jen o kvalitě přistání co ? Zvlášť když je člověk "ten novej".
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 10:53
Jandik   
Hezky jsi to napsal, díky za to, , nedávno jsem právě při jednom letu slyšel stewardku jak říká, dneska jsme s kpt. N.......wem, to bude zase raketový start, a měla pravdu, oni je už znají a ví, jak kdo letá, je to stejné jako s řidičem auta. Jednou jsme sedali, bylo to v NICE, se silným bočným větrem a to tak, že jsem ze sedadla A4 sledoval ranwey, tak bokem jsme šli. Bylo to zajímavé, mravenčilo mě v břiše, ale jak jsme sedli, mimochodem jako do peřinky, ulevilo se mi.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 10:59
Jandik   
A mimochodem, stále se mi nedaří nastavit ten soubor more option, aby ty kreše zmizela. Nemohl by mi někdo poslat na meil, takto nastavený more option soubor?
 

Re: Crash -pořád a všude   5. 2. 2008 / 11:27
Rychlokvaška
Jandiku, já myslím že to lítání nějak moc prožíváš Samozřejmě je každý pilot nějaká individualita, která se projeví zejména na ručním řízení (spíš ve smyslu preciznosti, plynulosti a kvality než nějakých odchylek třebas v akceleraci), ale z hlediska toho že by byla posádka schopna podle letu třebas poznat kdo provádí vzlet a ještě ho nějak charakterizovat, to si opravdu nemyslím V rámci všech možných SOP, typických profilů, letištních procedur, performance charakteristik a automatizovaného řízení např. výkonu motoru opravdu příliš prostoru na nějaké osobnostní vstupy nenajdeš Téměř to samé se týká přistání - na jeho provedení má vliv tolik věcí a narozdíl od malých letadel se s tím člověk tak nedrbe v nějakém přechodu a výdrži, že moc prostoru na nějaké precizování toho cos pokazil např. nepřesnou rychlostí přiblížení nemáš. To samé platí např. pro "rozpoznání" kdy je to automatické nebo ruční přiblížení/přistání - takový Airbus v rámci drobných turbulencí do řízení vstupuje tak jako tak a prudké mávání ze strany na stranu v touze po rychlé nápravě nějakého poryvu taky není zrovna ukázkou excelentní pilotáže. Poznat se to dá, ale trochu jiným způsobem Když sedíš hodně vpředu, zvuky z kokpitu jsou slyšet, zejména nezaměnitelné AP DISENGAGE
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ