| | | Navigace 16. 12. 2003 / 12:05 | |
| | Zdravim,
zajimalo by mne jak se v realu naviguje pres more. Z Francie asi tezko naladim VOR v Americe a letet jen podle gyrokompasu mi pripade docela nepresne.
Dik |
| |
|
| | | Re: Navigace 16. 12. 2003 / 12:13 | |
| | | |
|
| | | Re: Navigace 16. 12. 2003 / 12:14 | |
| | I to jde. )) Když jsi dobrý. Vono už to někdo dokázal. )
Podle IRS a pokud cheš do USA tak po tratích NAT. |
| |
|
| | | | Re: Re: Navigace 16. 12. 2003 / 13:14 | napis |
| | A preco nepouzit najjednoduchsiu vec z modernej technologie GPS ? Preco je GPS odsuvana a pouzivana iba ako orientacne, ked dokaze zamerat poziciu na presnost niekolkych par metrov ?
|
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Navigace 16. 12. 2003 / 13:46 | |
| | Protože prezident USA sedí na knoflíku, kterým kdykoliv může GPS vypnout. Celá síť je majetkem vlády USA a nikoliv nějaké mezinárodní organizace. Proto není možno GPS použít jako primární navigační prostředek. I když jsou asi nějaké vyjímky. |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Navigace 16. 12. 2003 / 14:03 | Jirka S. |
| | Protože je to moc jednoduchý. To se hodí do reálu, kde může jít o život. Ve FS a simulacích obecně je to naopak, "život" si co možná nejvíce znepříjemnit. Proto simptáci létají za nepříznivého počasí, chtějí simulovat poruchy systémů letadla, chtějí být řízeni živími řídícími apod.
Takže i tu navigaci je třeba zkomplikovat, aby měl člověk ten správný zážitek. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Navigace 16. 12. 2003 / 14:50 | |
| | ani ani v tom realu neni ta GPSka uplne vsude... esli ten clanek na netu co jsem nasel nekecal, tak FMC na 737 pouziva k vypoctu polohy GPS az od 737NG vejs... jinak se pouzivaly klasicky metody.. cili prubezna kalibrace IRS podle 2x VOR, VOR-DME, NDB majaku atd .... a kdyz zrovna v dosahu zadny takovy majak nebyl, tak po nejake dobe ti nabehne IRS NAV ONLY, a pozice se s urcitou chybou pocita z rychlosti atd atd... |
| |
|
|