|  |  | | PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:19 | |
|  | | ahojte z csav.cz som si stiahol an moj PMDG 737 novu texturu CSA ale ked som to odzipol nebol tam readme takze neviem co doplnit do aircraft.cfg, mohli by ste mi to napisat ? alebo da sa to readme niekde zvlast stiahnut ?? dakujem |
| |
|
 |  |  | | Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:40 | |
|  | | Ja ty co se davaj s texturou ani nepouzivam. Jednoduse si ten fltsim= odstavec zkopiruj z toho, co uz tam je, ale prepis cislo u fltsim=, texture= a dalsi potrebne udaje, zas tak slozity to neni a upravis si to sam a budes to mit jednotny, jinak tam mas ruzny nazvy jak to kazdej pojmenovava jinak. Je to otazka minuty, ani ne. |
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:41 | |
|  | | a ktore su tie vsetky potrebne udaje ? |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:51 | |
|  | Celej ten odstavec, musis zkopirovat, a dulezity je zmenit halvne to fltsim= na cislo o jedno vyssi nez je to posledni, a pak za texture= dopsat to, jak se ti jmenuje adresdar s temi novymi texturami. Rekneme, ze adresar budes mit "texture.csa", tak v tom odstavci upravis radek texture takto "texture=csa". Dalsi uz sou kosmeticky zmeny, nazvy logicky prepises na treba Boeing 737 CSA nebo cokoli chces, aby se to tak menovalo. Kdybys to neudelal, mel bys tam uz 2x to puvodni.
A jeste jedna vec na kazdej paint muzes mit az 3 fltsim= odstavce, jeden je jen 2D panel, druhej muze byt 3D VC, a treti je VC i s kabinou pro cestujici. Tohle je odliseny v radku model=, a muzes si vytvorit jen jeden odstavec, treba 2D, pokud jiny nelitas, nemusis to tam davat 3x abys mel vsechny varianty. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:54 | |
|  | Tak ještě jednou:
Máš složku texture, třeba texture.csa, ve které jsou ty textury ( .bmp soubory)
Tu vložíš do složky letadla PMDG, sice nevím jakého (ČSA nemají nic z toho co PMDG nabízí), ale dejme tomu B737-6OO.
Potom otevřeš soubor aircraft.cfg a uvidíš následující:
[fltsim.0]
title=B737-600
sim=B737-600
model=
panel=
sound=
texture=
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=N736PM
atc_airline=
atc_flight_number=737
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-600 - 2D Cockpit Only
ui_variation=PMDG
description=Boeing 737-600 with CFM56-7B22 engines v 1.2\nPrecision Manuals Development Group\nwww.precisionmanuals.com \nFor use with BOEING 737: The Next Generation by PMDG \nFor Technical Support please visit www.precisionmanuals.com or email support@precisionmanuals.com \nPMDG Developer and Customer Forum available at our website. \nSounds Developed in conjunction with SkySong Soundworks \nFSUIPC Commercially Licensed from Pete Downson \nAll Artwork encoded using Digimark Technology \nFor Registration or License Questions please contact registration@precisionmanuals.com \nThank you for supporting PMDG!\n
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
a ty uděláš to, že místo nuly v položce [fltsim.0] napíšeš jedničku (nebo další v pořadí vyšší)
v položce texture= dopíšeš csa, čili bude to vypadat takto: texture=csa
položku ui_variation=PMDG přepíšeš na ui_variation=csa
Uložíš a hotovo. Měl by se ti ten repaint potom zobrazit. Lépe napsat to už nejde. 
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:56 | |
|  | no jo, ty aby si nebyl rychlejší ...    |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:01 | |
|  | Ale ty to máš za to líp graficky.  |
| |
|
 |  |  | | Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:45 | |
|  | 1/ nainstaluj si jakoukoliv livery z PMDG
2/ do nově vzniklého adresáře (např. aircraft/PMDG737-600/texture.al) vkopíruj ty soubory, cos stáhnul z csav
3/ to je vše 
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:46 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:48 | |
|  | nějak mi tam chybí ta nejpodstatnější položka - zanesení nového zbarvení do configu. jaksi bez toho je to trochu nefunkční ...
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 17:58 | |
|  | - takže si vytvoříš kopii složky TEXTURE s původním "továrním" paintem od PMDG a přejmenuješ jí třeba na TEXTURE.CSA
- překopíruješ tam ty stažené textury a přepíšeš původní
- přidáš nové zbarvení do Aircraft.cfg
zkopíruješ si celou tuhle sekvenci začínající [fltsim.xx], místo xx napíšeš další číslo v pořadí, a doplníš tam potřebné věci (tučně)
[fltsim.xx]
title=PMDG 737-700 CSA
sim=B737-700WL
model=WLASVC
panel=VC
sound=
texture=csa
checklists=PMDG737NG_CHECK
atc_id_color=0xffffffff
atc_id=něco dle libosti...
atc_airline=
atc_flight_number=něco dle libosti...
ui_manufacturer=Boeing-PMDG
ui_type=737-700 - Virtual Cockpit
ui_variation=Czech Airlines
description=
visual_damage=1
atc_heavy=0
kb_reference=PMDG737NG_REF
|
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:04 | |
|  | | to nebylo opomenutí, ale záměr. Já to řeším tak, že nainstaluju livery společnosti, která mě vcelku nezajímá a prostě se mi sice v nabídce nabízí např. Air Berlin, ale livery je ČSA |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:06 | |
|  | | Takže raději si to blbě pamatovat než to jednoduše přepsat? No, jak myslíš, ale pokud máš víc letadel, tak to seš dobrej, že si to pamatuješ, co je co. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:21 | |
|  | ale samozřejmě, že nepamatuju, ale vidím tam to letadlo, ne?
postup, který popisujete, je pro nás, zkušené uživatele. Ale u PC jsou občas i lidé, kteří mají problémy s (pro nás triviálním) např. kopírováním souboru, a ti uvítají co nejjednodušší cestu... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:26 | |
|  | | no nechci se s tebou hádat, ale to mi právě připadá dost kostrbatý právě pro toho začátečníka. už má ost práce s tím to tam dostat a vybrat si tu správnou livery a ještě jí bude muset hledat pod úplně nesmyslnou položkou ... |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: PMDG textura CSA 7. 2. 2008 / 18:06 | |
|  | | |
|
|