Ruská éra vyřadili kvůli tomu, že se ruská federace v podstatě přestala zabývat vývojem velkého dopravního letadla kdežto jiné státy, hlavně evropské a USA ve vývoji pokračují. Kdybych byl na místě šéfa aerolinií a chci prosperovat a převážet bezpečně lidi, tak si prostě jednoduše udělám kontrakt třeba s Airbusem ať mi dodá 10 A320 a mam klid. Kdybych si chtěl založit aerolinie s Ruskou tradicí, tak budu schánět letadla vícé či méně na šrotištích nebo u soukromých sběratelů, vrazím hromadu peněz do toho, abych je mohl udržovat letu schopné a pak když mě už teda pustí do vzduchu tak přilétnu na letiště kde budou mechanici a náhradní díly od Airbusu a Boeingu a náhradní díly k Tůčku si povezu v nákladovym prostoru. Tu154 se mi také líbí více než A310, ale musí se brát ohled na komfort pasažérů a na výhodnost provozu.