V reálu uvádím zatáčku souběžně - křidýlka + noha.Po naklonění a uvedení do zatáčky vracím obojí takřka do středu, v případě větru, když letadlo přestane proti němu zatáčet, tak mu zase šlápnu a zase srovnám.Kniplem držím náklon (i když je to někdy skoro kontra křidýlko) A srovnám prostě jako když chceš udělat zatáčku na druhou stranu (nebo jako když chceš dělat přechod do druhý) Ale mluvím o větroních, tam se musí šlapat daleko víc, než v motorových, pokud to chceš letět čistě.O tom, jak je to ve flight simu mám spíš takový názor, že to funguje blbě.Tam se mi povedlo držet kuličku jen asi u dvou modelů (při postupu, na jaký jsem zvyklý z normál letadla).Udržet kuličku v ostrých zatáčkách v ryskách se ve FS daří u většiny letadel jen vyšlápnutím pomalu plné nohy a někdy i to je málo a to je špatně. FSka je co se týče kuličky ve velkém procentu případů zcela mimo.