|  |  | | FS9 a AntiAliasing přes Catalysty 11. 2. 2008 / 19:29 | |
|  | Zdravím... měl bych dotaz na uživatele karet Radeon HD 2900 a HD 38xx jak řešíte nastavení antialiasingu a anisotropního filtrování přes Catalysty...?
Mám HD 3870 512MB a nastavení v FSce nefunguje, je to všechno děsně zubatý a to co jsem měl na staveno u X1950 Pro přes Ati Tray Tools, tak ty zas tyhle novy karty neznaj. Takže jsem zkusil zapnout vyhlazování a AF přes Catalysty (verze 8.1) , ale nijak se to neprojevilo, i když jsem pro FS2004 vytvořil profil s AA 8x a AF 16x + adaptivní AA + Bit mapy na max... vše vypadá hrozně 
Poraďte někdo prosím... díky. |
| |
|
 |  |  | | Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty 11. 2. 2008 / 22:29 | |
|  | Natvrdo nastavené v catalyst control centeru Anti Aliasing 8x (bez temporal anti aliasingu), Anisotropní filtr 16x, Catalyst AI defaultně (šoupátko doleva na standard) MipMap doprava na high quality, vertical refresh Off unless application specify, Adoptive Antialiasing off.
Mám HD2900XT a fs2004 mi na tom běží absolutně super.
|
| |
|
 |  |  |  | | Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty 11. 2. 2008 / 22:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty 12. 2. 2008 / 17:41 | |
|  | | Taky jsem si pořídil novou HD3850 a vzhledem k tomu že jsem až doposud používal pouze nVidii,v CCC mi není jasná právě ta volba Catalist A.I. Je tam možnost Standart/Upřesnit...mohl bych poprosit o vysvětlení co tato položka znamená??Děkuji. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Re: Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty 12. 2. 2008 / 18:07 | |
|  | Nalezeno na netu:
Catalyst AI používá optimalizace, který se dají rozdělit do dvou velkých skupin:
Optimalizace pro konkrétní aplikace - ty zvyšují výkon bez vlivu na kvalitu a týká se to obvykle náhrady kódu za efektivnější alternativu (shadery). Tato skupina se týká jen konkrétních her a programů, takže je závislá na intenzivní práci softwarového oddělení (objeví se nová hra - musí zanalyzovat situaci, najít neefektivní shadery atp.); jeden z důvodů proč je důležité mít nový drivery pro nový hry
Druhá skupina jsou globální optimalizace, ty jsou nezávislé na aplikaci a mají za úkol s minimální ztrátou vizuální kvality (úpravy LOD, brilineární filtrace...) maximálně navýšit výkon. Pro běžného uživatele jsou rozdíly v kvalitě nerozeznatelné.
Pokud se použije nastavení "high", dojde ke zvýšení agresivity druhé skupiny optimalizací, což sice ještě zvýší výkon, ale pokles vizuální kvality už je příliš znatelný. |
| |
|
|