FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 12. 2025, svátek má Žaneta Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9 a AntiAliasing přes Catalysty Jeden příspěvek | Celý strom
FS9 a AntiAliasing přes Catalysty   11. 2. 2008 / 19:29
Cirrus/Pindra
Zdravím... měl bych dotaz na uživatele karet Radeon HD 2900 a HD 38xx jak řešíte nastavení antialiasingu a anisotropního filtrování přes Catalysty...?

Mám HD 3870 512MB a nastavení v FSce nefunguje, je to všechno děsně zubatý a to co jsem měl na staveno u X1950 Pro přes Ati Tray Tools, tak ty zas tyhle novy karty neznaj. Takže jsem zkusil zapnout vyhlazování a AF přes Catalysty (verze 8.1) , ale nijak se to neprojevilo, i když jsem pro FS2004 vytvořil profil s AA 8x a AF 16x + adaptivní AA + Bit mapy na max... vše vypadá hrozně

Poraďte někdo prosím... díky.
   Seznam příspěvků  

Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty   11. 2. 2008 / 22:29
Pips   
Natvrdo nastavené v catalyst control centeru Anti Aliasing 8x (bez temporal anti aliasingu), Anisotropní filtr 16x, Catalyst AI defaultně (šoupátko doleva na standard) MipMap doprava na high quality, vertical refresh Off unless application specify, Adoptive Antialiasing off.

Mám HD2900XT a fs2004 mi na tom běží absolutně super.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty   11. 2. 2008 / 22:57
Cirrus/Pindra
Díky! Jede to parádně!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty   12. 2. 2008 / 17:41
CZ_BOB
Taky jsem si pořídil novou HD3850 a vzhledem k tomu že jsem až doposud používal pouze nVidii,v CCC mi není jasná právě ta volba Catalist A.I. Je tam možnost Standart/Upřesnit...mohl bych poprosit o vysvětlení co tato položka znamená??Děkuji.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: FS9 a AntiAliasing přes Catalysty   12. 2. 2008 / 18:07
Pips   
Nalezeno na netu:

Catalyst AI používá optimalizace, který se dají rozdělit do dvou velkých skupin:

Optimalizace pro konkrétní aplikace - ty zvyšují výkon bez vlivu na kvalitu a týká se to obvykle náhrady kódu za efektivnější alternativu (shadery). Tato skupina se týká jen konkrétních her a programů, takže je závislá na intenzivní práci softwarového oddělení (objeví se nová hra - musí zanalyzovat situaci, najít neefektivní shadery atp.); jeden z důvodů proč je důležité mít nový drivery pro nový hry

Druhá skupina jsou globální optimalizace, ty jsou nezávislé na aplikaci a mají za úkol s minimální ztrátou vizuální kvality (úpravy LOD, brilineární filtrace...) maximálně navýšit výkon. Pro běžného uživatele jsou rozdíly v kvalitě nerozeznatelné.

Pokud se použije nastavení "high", dojde ke zvýšení agresivity druhé skupiny optimalizací, což sice ještě zvýší výkon, ale pokles vizuální kvality už je příliš znatelný.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ