|  |  | TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 16:59 | |
|  | Ahoj,
proč mi letadlo neletí na VOR OTA?
Když pomocí modu 3K stočím letadlo do kursu, který ukazuje střelka na HSI tak by mělo být její břevno srovnané, ale to se taky nestane.
Díky |
| |
|
 |  |  | Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:02 | |
|  | Ehm... najprv si nastuduj zakladne principy, napriklad zo skolicky v FSke... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:08 | |
|  | Díky ta odpověď.
Proč mi to např. s Cessnou jde? Zadám do radia VOR, zapnu NAV, Cessna letí na VOR a břevno je tam kde má být. Ani s Boeingy není problém. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:21 | |
|  | No pretoze na Cessne, Boingu si nastavil kuraz, na tuplaku nie (len mi uslo ze sa nastavuje nestandartne na pedestali, nie priamo na HSI) |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:25 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:46 | |
|  | Presne tam kde ti povedal balooo, na paneli NVU dole (malo byt kurz, nie kuraz) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 10:53 | |
|  | Tak tedy záběr z přistání
Kam napsat kurz, aby střelka směřovala na 343? Mám zadanou frekvenci dráhy tak jsem myslel ,že šipka mi bude ukazovat správný směr jako u ostatnich letadel. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 10:57 | |
|  | Tipuju to na jedno z těch dvou koleček pod tím budíkem.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:05 | |
|  | Hm, to mi ale poletí úplně jinam. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:29 | |
|  | Nepoletí, nastavování kursu, resp. radiály přímo na HSI nemá vliv na to kam to poletí, už se to tady vomlelo asi milionkrát, primární je nastavení kursu na pedestalu (na tvém druhém obrázku vpravo dole). Tj. naladíš VOR nebo ILS, nastavíš na pedestalu kurs, a potom nastavíš ten samej na HSI abys to měl i správně zorientovaný a viděl svoji polohu relativně k radiále/localizeru.
A HLAVNĚ!! Si projdi manuál. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:35 | |
|  | "primární je nastavení kursu na pedestalu "
můžeš mi prosím tě ukazat kam přesně
Díky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:41 | |
|  | Opakuju, na těch obrázcích, cos poslal do fora, je to ten spodní a na něm to je v pravém dolním rohu... levej číselník pro kurs1 a pravej pro kurs2. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:41 | |
|  | Dělám to velmi nerad, ale budu Jaakova citovat..
A HLAVNĚ!! Si projdi manuál.
... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TU 154 navigace 13. 2. 2008 / 11:44 | |
|  | je to "ten" radial.. Ne "ta" radiála.. ) |
| |
|
 |  |  | Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:12 | |
|  | Musis zadat radialu na panelu NVU (Shift-3) dole pro odpovidajici Kurs-MP (VOR receiver). HSI je +/- pouze orientacni. Podivej se do manualu CZ nebo EN, kde to je vysvetleno. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:19 | |
|  | A mám být přepnutý na GPS nebo NVU |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: TU 154 navigace 12. 2. 2008 / 17:20 | |
|  | | |
|
|