| | | Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:16 | |
| | | |
|
| | | Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:34 | |
| | to jo,jak jsem viděl ten sestup než dosednul(jesli se to tak dá nazvat)tak ve mě až zatrnulo Fska by pravděpodobně nahlásila populární hlášku "crash" |
| |
|
| | | Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:39 | |
| | Uz som to sem daval
Je to fakt zaujimave pristatie, pekna ilustracia wingflexu.. je zaujimave aky pruzny ten material vlastne je, clovek by cakal ze kov sa velmi ohybat nebude chciet. |
| |
|
| | | | Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:52 | |
| | Já jsem vždycky všude moc pozdě nebo moc brzo, tak se nediv |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:55 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:56 | |
| | Te neucej na OAT naky "progressive planning" bo co? |
| |
|
| | | Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:46 | |
| | takovýhle umístění kamerky na Ruzyni na dráze 24 a připojený na web, bych si nechal líbit
pilot asi zrovna nebyl obdařen potleskem... |
| |
|
| | | Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 21:47 | |
| | No co, bejvalej vojenskej pilot z letadlovky |
| |
|
| | | | Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 22:00 | |
| | | |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 22:07 | |
| | pilot zapomněl, že neletí s cessnou, a tak si 15 metrů nad zemí říkal času dost |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 23:28 | |
| | Tady už ten kov tak pružný nebyl |
| |
|
| | | | Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 22:05 | |
| | Nojo, ale problém je ten, že nemáš takovej podvozek jak na F-18 a F-18 nemá místa pro cestující
Jinak, cestující určitě tleskali, ne pilotovi, ale tomu, že ten podvozek zůstal celej |
| |
|
| | | | | Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 22:15 | |
| | Jo jo, je jedno, jak pilot přistane, stejně vždycky tleskají. |
| |
|
| | | | | | Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 08:58 | |
| | No třísknul s tím pěkně, měli kliku, že to ustál. Ovšem stává se to, není každý den posvícení. Tentokrát to dopadlo dobře. Docela by mě zajímalo, jak dopadlo to éro.
A co máte furt s tím tleskáním? V letadle se tleská? Proč?
|
| |
|
| | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 09:02 | |
| | Však se někam proleť a potlesk uslyšíš Tleská se, že můžeš odejít po přistání po vlastních |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 09:49 | |
| | v zivote sa mi to este nestalo ze by lidi tleskali |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 10:10 | |
| | No vidíš, já jsem v bulíku letěl jen jednou a tleskali pořádně
|
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 14:29 | |
| | To myslíš vážně? Tos tedy musel mít dost štěstí Já jsem toho nalítal celkem dost, ale nikdy se nestalo, že by ti portoublí turisti netleskali A oni blbci tleskají hned po dotyku, přitom než zastavíme můžeme ještě desetkrát havarovat |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 17:08 | |
| | Tak to litas blbe u me se v Cessne tleska (ale v triactyre ne, nevim proc ). |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 19:04 | |
| | Pac triactyra je dolnoplosnik a nevidi se na kola esli uz se tociii |
| |
|
| | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 09:50 | |
| | No lítám relativně často a žádný potlesk jsem ještě nezažil. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 10:12 | |
| | To tleskaji asi jenom kastani kteri leti poprve nekam do Burgasu na vysnenou dovcu |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 11:07 | |
| | Je fakt, ze ted uz tleskaji snad jen cesi... ale driv to bylo bezny vsude...
Ted vetsinou nadsene tleskajici kastan schyta jen pohled ala "co je to za debila?"... |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 11:12 | |
| | to je hodne prihlouplej názor. nezlob se. |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:34 | |
| | To není žádnej přihlouplej názor, přihlouplé je tleskání vzniknuvší s přihlouplých filmů... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:46 | |
| | Je to vrcholně přihlouplý zařadit okamžitě zaškatulkovat lidi co tleskaj v letadle do kaštanů co letej prvně do bulharska. Já po každém letu rád zatleskám a rozhodně neletim poprvé ani jako pasažér ani jako pilot, takže se na to nekoukám z pohledu vyjukaného strejdy které popvrvé letí letadlem. Přesto je pro mne každej let událost. Někdo to bere jako jízdu busem, asi i ty, a proto mu to nepřijde nijak vyjímečný a nemá potřebu zatleskat. Já mám létání rád a vim že třeba i mně (bejt profi pilot) by bylo příjemný vědět že moje práce se líbila těm vzadu, i když to třeba neslyšim. Takže bych se zdržel soudů toho typu že člověk kterej tleská je nějakej lůzr a ne decentní top manager pro kterého je to přece dení chleba a rutina. Takže asi tak. |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:52 | |
| | Doplnil bych ještě, že nevidím ani nic přihlouplého na tom, že někdo letí poprvé v životě do Bulharska na dovolenou. I takoví lidé jsou na světě. A chápu, že hodně lidí je rádo, když je letadlo na zemi. Ale prve jsem se ptal na to tleskání, protože jsem ho fakt nezažil, občas se o něm hovoří, tak mě zajímalo kdy a proč se v letadle tleská. Po přistání v London City se tedy asi tleskalo hodně... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:57 | |
| | Já ti ani nepovim, já jsem po každym letu nadšenej, tak mi to přijde samo. Jako třeba v divadle nebo tak
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 13:31 | |
| | Treba se tleska jako projev spokojenosti s letem, zejmena pak s pristanim... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 22. 2. 2008 / 11:44 | |
| | Člověče, odpovídáš asi někomu jinému, máš bujnou fantazii, když jsi z mého příspěvku zplodil takový text... Docela čumím |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 13:33 | |
| | EPWA -> LKPR tleskal sedmdesatihlavy skolni zajezd z NY uz i pri startu... |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 11:13 | |
| | ... v cessně tak mne můžeš nabrat, a já ti pak zatleskám |
| |
|
| | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 11:55 | |
| | Ale no tak, nejen v Cessne, litavam i jako pasazer s erolinkama. Ale kdyz budes chtit, tak te nekdy do Cessny klidne nalozim,ani tleskat nemusis, staci kdyz pridas na palivo . |
| |
|
| | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:06 | |
| | Dej mi s tím pokoj, mrcha líná Sem jednu 152ku podkal v letnanech na okruhu pred sebou. musel jsem delat brikule pac bych ho jinak asi popotlacil ale 172ka je uz asi neco jineho
|
| |
|
| | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:56 | |
| | No jo, motor to má jen o 5 koní silnější než 105. A co 172 s 200 koňma a stavitelnou vrtulí - to je lepší, ne? Nebo Sting? |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:58 | |
| | jj 172ka to už musí bejt o něčem jinym, ale C-152 je sice krásný letadlo ale zasloužilo by si tak o 40 koní silnější motor.... |
| |
|
| | | | | | | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 13:40 | |
| | Já ti nevím. Dneska je všechno tak nějak silnější, ale dřív to stačilo. 152 je už dost stará a v její době to bylo asi akorát. Navíc to je primárně éro do Ameriky, kde má většina letišť zpevněný povrch.
Před válkou lítaly éra s 45 koňovejma motorama a taky to stačilo. Po válce akrobatická C104 měla 105 koní a normálně vlekala. Pipery byly ještě slabší. Možná je to naše zmlsanost, možná (určitě) byli tenkrát lidi lehčí. Když fouká z boku a do 152 sednu spolu s někým kdo má taky 100 kg, jako já, to se pak zdá skoro každá dráha docela krátká. Ale zase to má relativně malou spotřebu a je to lehký. Lítám s tím rád. Pokud si jdu "jen tak skočit", nebo svízt jednoho člověka, absolutně mi to vyhovuje. Sorry za OT. |
| |
|
| | | | | | | | | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 21. 2. 2008 / 12:09 | |
| | | |
|
| | | Re: Hodně tvrdé přistání RJ100 na London City 20. 2. 2008 / 22:19 | |
| | Dráha bola málo pogumovaná, tak to trošku vylepšili. |
| |
|
|