|  |  | Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 20:58 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 21:05 | |
|  | To by mně zajímalo čím letěli, když to pokračovalo dál samo. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 21:06 | |
|  | pokud doletis na posledni bod, tak to pokracuje kurzem ktery jsi priletel, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 21:09 | |
|  | Já si právě nejsem jistý, jestli to nezačne holdovat. Musím to zítra vyzkoušet. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 21:13 | |
|  | Default Era holduji. Pokrocile addony pokracuji kurzem. Realne letouny take pokracuji kurzem. Teda ty s AP. Ty bez po zachrapani posadky pokracuji padem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 21:47 | |
|  | No tak jo, mně se to ještě nestalo, protože si vždycky deset minut před TOD dávám budíka  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 22:09 | |
|  | No bóóže nooo, tak si kluci trochu pospali... ) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 22:19 | |
|  | no a co kdyby se neco stalo - by je vzbudili az alarmy - třeba nebo až přetížení |
| |
|
 |  |  | Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 22:32 | |
|  | Pilotom budu musiet dat take tlacitko co pouzivaju rusnovodici aby nezaspali a musia kazdych 5 minut stlacat (alebo ako je to casto). A ked by nestlacili, tak by sa pustil hlasny alarm. Automaticka brzda nepada do uvahy.  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 21. 2. 2008 / 22:52 | |
|  | auto brzda a otevreni megapadáků, pritom auto rozsviceni seatbelts |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 01:03 | |
|  | Kdyby 5 minut, to tlacidlo pry rve snad kazdych 30 sekund, pokud nesmatnes na jiny butonek. Vylouceno z cinnosti je na kodovanych tratich, kde vlak tak jako tak zastavi, kdyz prekroci brzdici krivku... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 08:32 | |
|  | Jenom opravim - na kodovane trati tlacitko bdelosti macka taky, ale ne v takovemhle intervalu ale jenom pokud se vlak blizi k vystraze (zluta) ci stuj (cervena). Pokud jej nezmackne do urcite doby, ozve se zvukovy signal a pokud ani pak do urcite doby nezmackne tlacitko tak se teprve spusti rychlobrzda a vlak zastavi. Naopak - pokud jej zmackne, prosvisti kolem stuj 160 kmh a ani se nezacervena 
Vyjimkou potvrzujici pravidlo jsou soupravy 471 ktere maji AVV (automaticke vedeni vlaku) ktere tomutu zabrani.
Pisu to proto ze jsem slysel jak nekteri strojvedouci umi klimbat a dokolecka mackat tlacitko bdelosti. Co je na tom pravdy nevim - kdyby tomu tak bylo zvykem, asi by maleru na zeleznici bylo vic nez je. Takze tomu moc neverim.
Jinak je to na Slovensku (system Mirel) nebo v Nemecku a Rakousku (systemy Indusi). Tam, pokud ma STUJ a chce jej projet (coz je korektni postup v nekterych pripadech) musi stisknout zvlastni tlacitko BEFEHL na znameni ze ma k dispozici rozkaz.
U INDUSI je take narozdil od nas pouzita zminena brzdici krivka. Pokud vlak nebrzdi dostatecne aby zastavil (nebo nebrzdi vubec) je aktivovana vcas rychlobrzda.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 08:37 | |
|  | Konecne som sa dozvedel nieco na tomto fore zaujimave |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | OT: MSTS 22. 2. 2008 / 09:01 | |
|  | vřele doporucuji Microsfot Train Simulator (zejména addony jako Berlin U-bahn, S-bahn, nebo detailně propracovanou českou trať Praha-Kolín-Pardubice-Třebová-Brno)
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: OT: MSTS 22. 2. 2008 / 09:20 | |
|  | Pokud myslíš Šemorovic trať tak ta vede až do Bratislavy, takže si tam přidej ještě Břeclav, Kůty, Bratislava 
Je to takový malý zázrak, co se dá taky v pár lidech udělat.
http://www.semora.cz/msts/
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: OT: MSTS 22. 2. 2008 / 09:24 | |
|  | jasne ze jeho - to uz to dodelal do bratislavy??? ja vim ze naposled co sem to mel to koncilo v Kútách 
A je to trosku velký zázrak  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: OT: MSTS 22. 2. 2008 / 09:25 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: OT: MSTS 22. 2. 2008 / 09:38 | |
|  | no ja mel este tu novinku do HK a Jaroměře  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 09:15 | |
|  | To víš, u mně svádí souboj aliance TrainSim+RailSim+Trainz proti MSFS o místo na slunci )
Jinak se po Evropě průběžně zavádí jednotný systém ETCS.
Z našich lokomotiv jej snad umí Pendolino 680.
Ještě jsem koukal na tu 471: systém AVV může strojvedoucí vypnout a jet na manuální režim. Pak se souprava chová jako normální vlak (čili to STUJ projede taky).
S AVV jede vlak sám. Strojvedoucí "jenom" kontroluje zda může zavřít dveře a dává svolení k další jízdě. Vlak se sám rozjíždí, brzdí, zastavuje podle délky soupravy, hlídá si rychlosti na trati, jede podle jízdního řádu. Údajně je to evropský unikát.
Co se týče tématu vlakového zabezpečovače tak ten se obsluhuje stejně jako u normálních souprav - AVV jej nenahrazuje. Ovšem pokud je se vlak blíží ke STUJ tak vlak sám plynule zastaví a strojvůdce jenom potvrzuje že se tak děje a "kontroluje" počítač.
Bohužel ty železniční simulátory neumožňují takovéto věci simulovat. Poslední s nadějema očekávaná verze RailSimulator od KUJU se potácí v problémech s kvalitou a aspoň pro mne to byl propadák.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 09:17 | |
|  | Ja sem raz na IVAO tiez zaspal pocas letu. Let EIDW-LZKZ a niekde nad Francuzkom sa mi uz snivalo. Zobudil som sa nad Hranicami CZ-SK na krik riadiaceho  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 09:25 | |
|  | Trainz nemám moc rád Ale fakt zkus U-Bahn pro MSTS - vzdycky jsem chtel ridit metro FPS vice nez dobre, a grafika nadhera |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 09:33 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) 22. 2. 2008 / 09:18 | |
|  | No co, tak to tata macka i ve spani no ..   |
| |
|
 |  |  | Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 09:44 | |
|  | Bude nařízeno, že v letadlech bude instalován jako povinný palubní přístroj budík  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 10:00 | |
|  | nekde v diskuzi na novinkach jsem cetl ze pilotům air franc ese to stat nemuze kdyz je letusky stale udrzuji vzhuru  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 10:12 | |
|  | Problém je v tom, že po takovém krátkém udržení vzhůru, se ti chce o to víc spát  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 10:14 | |
|  | tak je tam víc letušek tak se mohou v "hlídaní" střídat  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 10:43 | |
|  | To by se potom z letu Paříž - NY mohlo stát neředěný peklo. Na konci by byli tak vyšťavený že by těžko přistáli  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 11:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Aneb jak spím v práci :) - předpokládané bezpečnostní opatření 22. 2. 2008 / 11:45 | |
|  | jako ze by pak nemeli hydraulickej tlak? |
| |
|
|