FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
PMDG737NG SU1.2 - download již funguje Jeden příspěvek | Celý strom
PMDG737NG SU1.2 - download již funguje   17. 12. 2003 / 22:45happylanding
Konečně se mě podařilo dneska ten update stáhnout (cca 50min), takže buď jsem měl štěstí a nebo s tím PMDG konečně něco udělali.

Přeji všem ostatním co to ještě nestáhli "good luck" !

P.S. doufám, že zde budou brzy první postřehy z testování )
   Seznam příspěvků  

Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje   18. 12. 2003 / 09:01Kostax
A to si jel direct prez odkazy na jejich www ? Protoze po tom co klepnes na "Support" -> "Service Updates" tak ti to vyhodi "The page cannot be found"....
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje   18. 12. 2003 / 09:47
Vita Zenisek
Ne, to jel direct pres ten odkaz co mu poslali majlem.
   Seznam příspěvků  

Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 10:05
Vita Zenisek
Jo jo, taky se mi ho vcera podarilo sosnout, takze jsem celou noc testoval.
Zatim mam jen 2 vyhrady:
1) Ve virtualnim kokpitu neslysim sveho duheho pilota, coz mi dost vadi - litam jen z nej a obcas by neskodilo vedet jaky mam klapky nebo kolik mi chybi na zem. Zkusim napsat na support, jestli se to neda nejak vytweakovat (fuj, to je slovo).

2) Podivna reakce na pedaly. At uz s yaw damper nebo bez, pokazde dopadnu stejne - zacnu tocit, kulicka (myslim tim ten obdelnicek) se rozjede kam ma a tak slapu tak aby sedela uprostred. Stroj se v zatacce ustali. Potud v pohode. Ovsem po nejake dobe (80-100 stupnu na kompasu (nevim presne, muzu zjistit) se to ero zacne chovat divne. Kulicka, ktera dosud sedela uprostred, zacne vyjizdet vic na tu stranu na kterou tocim, letadlo nekontrolovane stoupe a snazi se zrychlit (tah jsem nezmenil). Prijde mi to jakoby se najednou dostalo do silenyho vykluzu. Nejlip se to chova, kdyz neslapu vubec. To se ta kulicka po nejake dobe ustali sama a letadlo leti zatacku v pohode. Nejak se mi to nezda. Neni tu nekdo kdo by vedel jak to funguje ve skutecnem B737 kdyz se ridi rucne?
Samozrejme neumi skluz, takze je problem to posadit pri silnejsim vetru (zkousel jsem 36KT primo zleva.) Zkousel jsem tedy i tu druhou metodu vylucovani, t.j. vytocit se proti vetru. Ta je skvela na priblizeni. Neni vubec zadny problem udrzet se v ILS i pri takovem vetru, ale vetsinou to vede ke Go-Around v okamziku, kdy se to pokusim srovnat. Ale to je problem vetsiny letadel ve FS. Autoland je bez problemu.

3) Prekvapil mne virt. kokpit. Mel jsem za to , ze slibovali nejake jeho urychleni, ale nic takoveho jsem nepozoroval. 2D panel mi ovsem prisel podstatne rychlejsi nez ve verzi predchozi.

A jak jste na tom vy ostatni?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 12:46happylanding
Taky jsem testoval, hlavne co se FMC letu a grafiky tyce :
- pri letu pres FMC se me zda ze bylo odstraneno par chyb, kdy ero nekontrolovane stoupalo, vypinal se AP apod. Zobrazovana data jsou kompletni

- pred T/D v urcite vzdalenosti SAMO zacne zpomalovat, aby pri sestupu melo pozadovanou rychlost. Drive vetsinou pri sestupu rychlost nabiral a FMC zahlasilo DRAQ REQUIRED a pokud se nebrzdilo tak vypnul VNAV a klesani. Zajimalo by me, jak je to v realu ?

- VC se URCITE ZRYCHLIL !!!! Alespon u me ANO. Pri otaceni /zoomu apod. je pohyb plynuly bez trhancu.

- co me vadi je hluk v kabine. Neda se vypnout ani stazenim vsech sound v FS na minimum. Jeho intenzita je porad stejna.

Na to rucni rizeni a skluz se podivam, samozrejme i na dalsi.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 14:00
Latom   
ad klesání - v reálu to je u nové generace v FMC, na stránce decent, kde si 20NM před T/D najdeš funci postupného vyklesání, po potvrzení éro začne pomalu vyklesávat než protne pomyslnou čáru VNAV a plynule na ni naváže. Šetří to víc motory. Přesný výklad ti bohužel přetlumočit nemůžu. )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 14:22
Pavel2
Pomalé vyklesávání před T/D můžeš udělat na jakémkoli stroji,a ne jenom na NG )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 14:25
Latom   
To jo, třeba i přes vertikal speed.

   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 14:47
Pavel2
Třeba i tak,ale i Classic má v FMC jeden mód,kde zahájíš pomalé klesání před T/D a jsi stále ve "VNAV"
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   19. 12. 2003 / 09:22
Latom   
Já vím, ale tady se někdo ptal jak je to v reálu, tak jsem mu jen na to odpověděl, tak jak jsem se to dověděl já sám. Nechci to nijak dál rozvíjet, jaké jsou ještě další varianty atd.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   18. 12. 2003 / 15:12
Vita Zenisek
Hluk v kabine se da umravnit v tom jejich PMDG menu, tak se tam podivej.
Ja mel VC plynuly vzdycky, ale myslel jsem ze se mi nejak zvednou FPS, coz se nestalo..
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   19. 12. 2003 / 13:07happylanding
dik, ja to uplne prehlid )
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 10:27
Tomas Gurecky
Kluci, ještě se chci zeptat, kdysi se dalo sosnout DISK2 a 3 hned a DISK1 po zaplacení jak tady píšete, ale nějak nemůžu na jejich webu najít kde sosnout ty DISKY 2 a 3. Můžete ně navést? Díky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 10:46Tomas
Zmenili zpusob prodeje. Ted to funguje tak, ze zaplatis a pak si stahnes cele balik (64mb). Celkem me nastvali. Akorat jsem dotah ty tri fajly a oni to takhle podelaji. To uz je na stahovani po modemu moc, takze pockam az to dostanou v HIS.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 20:24
Tomas Gurecky
Tak už jsem si to koupil taky. Manual jsem tak nějak zkouknul a jelikož jsem nenašel v manuálu to co potřebuju objasnit, tak se chci zeptat. Když si chci přepínat panely, tak u GA737 to bylo SHIFT+8 byl OVERHEAD, u PNDG kdž dam SHIFT+7, tak mi OVERHEAD naskočí taky, ale jako by před letadlem a abych ho viděl celý, tak musím dát ještě SHIFT +2. Je to bota někde u mě nebo to jde fakt jenom tak složitě. Dik. P.S. Mám na mysli 2D cocpit.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 21:21
Luděk Ch.
Na 2d panelu máš v levé části tabulku s cca 8-mi (+-) písmenky a každé z nich vyvolá určitý panel. Např. "M" - hlavní panel, "O" - overhead, "F" - FMC..... atd. Tato tabulka je i na všech ostatních panelech, aby ses mohl vrátit zase zpět. Možná jde i nadefinovat přepínání z klávesnice, ale to jsem nezkoušel, vyhovouje mi přepínat pohledy krysou - myší
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 21:29
Tomas Gurecky
Jo, diky už se to chytlo tak jak říkáš. A ještě jeden dotaz? Jak se přepíná mezi ALTIMETER a QNH. Jstli rozumš cotím myslím. ALIMETER nastavím třeba na 3006 ale QNH se ani nehne, pořád tam je 1013.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 22:51
Luděk Ch.
Já bych to trošku upřesnil, altimeter je pořád altimeter - výškoměr, jen se v americe používá toto ve spojení s jeho nastavením podle tlaku. Tam mají jednotku výšku rtuťového sloupce v palcích (např. 29.92 inch) a v evropě přímo v hektopascalech (1013hpa). QNH znamená aktuální tlak přepočtený na hladinu moře. Když chce v americe ATC, aby si pilot nastvil výškoměr, tak řekne altimetr a hodnotu tlaku, což je podle mě nesmysl, piloti tam asi nejsou tak chytří a mohli by tu hodnotu nastavit třeba do rychloměru )) U nás řekne QNH a jeho hodnotu a pilot už SÁM ví, že si ji má nastavit do výškoměru Takže QNH je to vlastně i v americe, i když nevím, jesltli zrovna tuto zkratku znají a používají se jen rozdílné jednotky pro stejnou hodnotu (inch, hpa). Ale nemůžu přijít v PMDG, jak to přepnout, pořád jsem v inch (29.92+-). Ale pokud ty tam někde hodnotu 1013 (hpa) vidíš, tak jsi přepnutý správně a pokud se ti tato při změně inch na 3006 nezmění, tak máš asi výškoměr přepnutý na standartní tlak 1013, který se u nás používá od FL50-60 nebo v americe od FL180.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 23:22
Tomas Gurecky
No vidět je to na výškoměru hpa1013 je vlevo a inch 29.92 vpravo. Ale jak říkám. Stojím na stojánce od ACT dostanu QNH 0998 a za boha s tím nehnu. A na druhou stranu ještě nemám kvalifikaci pro mezikontinentální lety, abych si přepočítával hpa na inch a naopak Ale snad to musí jít změnit. Snad nejsme jediní kdo tady u nás s tímhle érem rozhání mraky
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   22. 12. 2003 / 23:31
Luděk Ch.
No pokud se ti mění hodnota inch a hpa zůstává na 1013, tak zkus místo otáčení tím knoflíkem (nastavování výškoměru) ho stisknout levým tlačítkem myši uprostřed, jestli náhodou nemáš přepnutý výškoměr na standartní tlak 1013hpa.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   26. 12. 2003 / 12:02
Tomas Gurecky
Tak jsem vyzkoušlel všechno a QNH nezměním. A druhá věc co mě překvapila, je ta že nejde zadat SID A STAR.Přitom mám AIRAC0313.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   26. 12. 2003 / 13:00happylanding
nechci radit, ale neni ti divny, ze vsem to nastaveni funguje a jenom tobe ne ? Je to jednoduche. Pouziva se jenom leve tl. mysi a to tak, ze pro zmenu HPA a IN musis umistit kurzor -prst na napis "BARO" a pro zmenu hodnot sjedes bud doleva (-) nebo doprava (+).

Ad SID/STARS - no jde o to, pro jaky letiste si ho hledal ? Pokud i pro LKPR nemas (jinak jediny CZ ktery tam je), tak zkontroluj, jestli mas SID/STARS databazi ve spravnem adresari :
C:\Program Files\Microsoft Games\Flight Simulator 9\PMDG\SIDSTARS

Mimochodem - mam uplne kompletni PMDG SID/STARS LKPR vcetne takovych STARs jako BODAL1W, TABEM1W, OMELO, LIBSI apod.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   26. 12. 2003 / 18:35
Tomas Gurecky
No právě to mě udivuje, že kdyby to nefungovalo nikomu, že by se to tu neřešilo. Takže jsem se pouze ptal, v čem by mohl být problém. A co se tyče těch SIDů a STARu, tak jsem to zkoušel z LKMT do LKPR jenom takový cvičný let. Takže jak jsem zkusil LKPR EDDF, tak tam už SIDy byly. Pro 24 dva VLMxx a VOZxx. Na to že je tam AIRAC0313 tak je to úžasné!!!!!!
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   26. 12. 2003 / 20:27happylanding
v tom pripade bych ti doporucil stahnout PMDG737NG Remover.exe, cele odinstalovat a nainstalovat jiz novou verzi 1.2

Ale stejne je videt, ze si moc navody necetl, nebot by si vedel, ze AIRAC SID/STARS neobsahuje ! ))
A dalsi nepresnost uvadis, nebot pro runway 24 zadna SID VLMxx neexistuje. Original database obsahuje 4 SIDy pro LKPR RWY24 (tak jako v realu):
HDO9F
HLN9F
RAK9F
VOZ9F

NOVA database pak jeste RNAV SIDs :
BES1A.RNAV
DON1A.RNAV
HOL2A.RNAV
HOL2M.RNAV
HDO2A.RNAV
HDO2M.RNAV
OKX1A.RNAV
OKX1M.RNAV
VOZ1A.RNAV
VOZ1M.RNAV
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG737NG SU1.2 - download již funguje - postrehy z testovani.   27. 12. 2003 / 03:32
Tomas Gurecky
No diskutovat o to nebudu. Mozna mas pravdu a dost určitě určitě., Ale na to že jsem to zakoupil PMDG737 22.12.2003 a stáhnul. tak bych předkopládal , že veze ke dni 22.12.2003 bude aktuální respektive ta která obsahuje všechny předešké patche. A co se týče SID a STAR tak když jsem si stáhnul poslední AIRAC ( díky za něj Richardovi ) tak uvádím pouze to co nabízí FMC pro RWY 24 v PMDG. Takže se bavím o SID obecně. GA737 i když je to čtyři roky stará záležitost, tak mi v FMC nabízí po přihrání AIRAC mnohém víc a to i u ostatních letišť v CZ např. (LKTB, LKPD. LKKV, LKMT). z To ho vycházím, že GA737 je pro mě jako pilota online více aktuálnější ( z glogálního hlediska) než PMDG. Sory, ale tak to vidím a za tím si prozatím stojím jestli mě nekdo nepřesvědčí jinak.
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ