|  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 12:13 | |
|  | Jelikož jsem se po dlouhých váháních rozhodl postavit cockpit od FLYENGRAVITY MIP + OVERHEAD + 737 TQ + PEDESTAL s vizualizací FSX přes 3x 19" LCD přes Matrox TrippleHead2Go s logikou Project Magenta, chtěl bych se zeptat Vás čtenářů, tohoto fora, zda-li Vás zajímá průběh stavby a zkušenosti se stavbou tohoto cockpitu od začátku? Pakliže bude ohlas dostatečný, mohu vytvořit web, kde byste se mohli inspirovat se stavbou vlastního cockpitu i když je mi jasné, že vzhledem k nákladům to nebude v masovém měřítku. Před létem 2008 by projekt vzhledem k tomu, že jdeme do standardních osvědčených řešení měl být dokončen a v případě Vašeho zájmu v omezeném počtu nadšenců předveden. Takže koho něco takového zajímá? Radek |
| |
|
 |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 12:19 | |
|  | Já se dost přimlouvám. Chceme se s kamarády do něčeho poddobného pustit, takže by to vůbec neškodilo, ba naopak. A až to budete mít hotový, tak bych byl strašně rád jedním z těch šťastlivců, kterým ten výtvor bude předveden. Protože tu slinu, která mě donutí s tim začít a dotáhnout to do konce je právě takovýto podnět. 
Děkuji a přeju hodně štěstí a úspěchu při stavbě! |
| |
|
 |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 12:22 | |
|  | neříkám že se na něco takového chystám..ale určitě by mě to zajímalo.... |
| |
|
 |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 12:22 | |
|  | Mňa určite, aj keď si som istý, že najbližších 7 rokov si to nebudem môcť dovoliť  |
| |
|
 |  |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 12:34 | |
|  | Já se sice do něčeho podobného ani nemůžu pouštět, ale určitě mě to zajíma takže hurá do toho  |
| |
|
 |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 13:20 | |
|  | mě by též zajímalo technické provedení |
| |
|
 |  |  | Web s průběhem stavby reálného cockpitu 737NG v CZ 1. 3. 2008 / 19:14 | |
|  | | |
|
|