|  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 11:31 | |
|  | Kdo ještě nemáte HW frčku, máte nyní možnost, na LKPR máme heavy weather a dokonce SUPa, který vám to potvrdí.
Podmínka ? Přistát bez použití AP na rwy 13, crosswind momentálně více než 35 kts |
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 11:42 | |
|  | Jenom upresnim, ze SUPove maji moznosti, jak overit, ze letite na AP nebo ne, takze to ani na nej nezkousejte... |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:17 | |
|  | Je nejaka sanca, ze by som to stihol, keby som teraz vyrazil z Blavy?
|
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:23 | |
|  | Prosim, co je to ted SUP? |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:31 | |
|  | SUP= Dravec...a jak nebudeš davat bacha tak tě sezobne..  |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:31 | |
|  | SUP... to je takový zviřátko, který se krmí zbytkama z jiných zviřátek..
a na síti je to SUPervisor - dohlíží na pořádek na síti a zároveň má pravomoc udělovat frčky za Heavy weather. |
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:35 | |
|  | Proc furt vsichni chcete litat tu 13??Na 31 je stejny Xwind ne?Jen tomu nerozumim tak se ptam... |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:41 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:43 | |
|  | Tak vizual si muzes zaletet jak na 31 tak 13..Jinak letet ze zadovym vetrem neni hrdinstvi ale blaznovstvi ...Jen muj nazor..Ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 13:40 | |
|  | Vzhledem k upozornění kolegy eproučníka na vítr v zádech na rwy 13 jsem dal ILS 24, a crosswind component bohužel pouze 19 kts. Jak jsem to počítal, i na 31 by byl crosswind jen něco přes 20. HW tudíž nebylo. Tak někdy příště... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:41 | |
|  | A já se tam tlačil s 410... až na to nalítnutí finále se dalo sednout docela pěkně  |
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 12:46 | |
|  | Kdepak Borku Včera mi to stačilo.Ještě teď namáčím slipy  |
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 13:33 | |
|  | Sakra, chlapi, toto sa nerobi... 4-5 lietadiel na priblizeni a LKPR_APP si len tak zmizne... Dufam ze bol na to aspon poriadny dovod (unava vycerpanim a podobne... ) |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:56 | |
|  | kdo kdy zmizel ?
na LKPR_APP jsem tak maximálně zmizel já, ale po mě tam tušim šel Filip. Bylo už po HW asi 15 minut a TWR šla v tu samou minutu taky .. zda mluvíš o tomhle ... ( a já měl v tu dobu na spojení 2 letadla, ty šly na ACC ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 17:48 | |
|  | Mal som na mysli odchod Filipa... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 18:42 | |
|  | tak v tom já nejedu  |
| |
|
 |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:20 | |
|  | Zrovna když tu nejsem atk se musí dít takové velké věci  |
| |
|
 |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:42 | |
|  | nic si z toho nedělej.. mně to stejnak přijde jako hovadina přistávat po větru, a za to že s tim někdo praští o dráhu dostane frčku... navíc si každej nastaví největší vyhlazování nárazu větru |
| |
|
 |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:43 | |
|  | no jo Kravina to je ale je to pěkný  |
| |
|
 |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:48 | |
|  | Nejde přece o přistávání po větru, ale o přistávání s komponentem bočního větru větším, než 25 uzlů... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:51 | |
|  | To si myslim taky ale kazdy pri vetru 260/50 porad strasne chce 13ku...Nesmysl.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 14:59 | |
|  | No, to zřejmě vzniklo Borkovým příspěvkem, kdy jsme si ho všichni (včetně mě) přečetli, a podle něj letěli, aniž bychom se obtěžovali spočítat si tailwind a crosswind component podle aktuálního větru... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 19:18 | |
|  | Ono ostatne v momente, kdy jsem ho sem daval, tak crosswind komponenta uznatelna pro HW byla pouze na rwy 13 a ne 31. Takze asi tak vznikla tato fama.
Bohuzel, drive, nez stihla prvni letadla dokoncit okruh, HW podminky ustaly a slus  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 19:20 | |
|  | Pockej pockej...Jak muze byt Xwind komponenta jina na 13 a 31? Lisi se akorat leva prava ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 19:21 | |
|  | zeptej se WX pocitadla na IVAO, ja si to myslel taky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 20:18 | |
|  | Tak jsi to asi blbe zadaval Protoze by to melo sedet a ted jsem to tam zkusil a sedi  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Heavy weather IVAO teď 2. 3. 2008 / 22:59 | |
|  | Tak nejak bych rekl, ze uz z principu to tak nejak sedet musi.... Tak nejak.  |
| |
|
|