No teď už je ATIS Quebec a tam jsou jen RWY conditions , takže předpokládám, že to bylo toto.
K tomu - podívej se na vysvětlivky METARu na TakeOffu ( školička ), tam je i jak se hlásí v ATISu brzdný účinky na dráze. Víceméně je to rozdělený podle tloušťky vrstvy svinstva ( vody nebo sněhu ) na dráze a to určuje brzdný účinek....
BNC je typ konektoru pro vnější anténu ( mimochodem u PC to byl starší typ konektoru pro sít ( koaxiál )). V zásadě nejde o ten konektor, ale o to jestli do tý krabičky vede nějaká díra, kterou se tam dá přivést signál ) zvenku. Pokud to má pendrek, tak ten se odšroubuje a místo něj se to tam strčí ( v podstatě cokoliv je lepší ).
Jinak : naskládej do banků všechny frekvence českých _CTR, Praha ( např. na mapě LKAA_FIR UPPER a LOWER na www.vacc-cz.org/download ke stažení , na mapě jsou freq. vpravo nahoře), dále Praha APP (= Radar ), Kbely TWR, Ruzyne TWR, Ruzyně GND, ATIS+VOLMET , a frekvence okolních aeroklubových letišť a Praha Teren = 123,750MHz ( armáda,pokud ještě máme nějaké letectvo, pak Praha Info 126.100 ( pro VFR obecné informace v celé LKAA oblasti, Ruzyne Info 118.300 ( totéž v Praze ) a nech to běhat.
Nedrmolí, dnešní komunikace byla dokonce velmi seriosní...
)
|
|