| | | | | Dnes v noci (po pulnoci LOC Australie) propukne "revoluce" v grafickem zobrazovani terenu na FSX. Tvrdi to autori Full Terrain Experience, dale jen FTX. Kdo ma zajem prosim, blizsi udaje nalezne zde: http://fullterrain.com/index.html
Autori chteji postupne vydat 4 dily Australie a potom (nekdy v lete) USA. Casem pry bude i scenerka Europy.
|
| |
|
| | | | | ja teda nevim. Dival jsem se na screenshoty a nijak revolucni mi to nepripada ... |
| |
|
| | | | | | Podle mě to vypadá úžasně. Autor toho FTX pracoval v projektu VOZ a kdo to nikdy nezkusil, tak neví o co přichází. Na to, že je to zdarma, je to jedno z nejlepších vylepšení scenérie. Akorát u toho VOZ je jedinej nedostatek, že si ty jednotlivý oblasti musíš změnit ještě před spuštěním FS. Toto už by mělo být v FTX dynamické přímo za běhu hry. Mrzí mě, že nemám počítač, který by to celý zvládl. Ale doufám, že až to FTX bude kompletní, tak že ho mít budu |
| |
|
| | | | | Na videach to vyzera velmo pjekne, rozdiel oproti defaultu je obrovsky. |
| |
|
| | | | | to 280mb promo video je pěkné .-)) opravdu skvělé..!-) Jak to chápete..? Je to tedy něco jako ultimate terrain s ground enviromentem dohromady.?? pokud by se to totiž tvářilo jako jenom ground environment a měnilo to jen textury pak by to šlo rovnou aplikovat na celý svět.. nechápu tu pointu toho produktu..? když tu máme UT pro Evropu..? a Ground Environment X ...? Mám to chápat jako "konkurenci" ..?-)
A chtěl jsem napsat, že máme taky chystaný Flight Terrain X .-))) ale když sem jukl na webovku http://www.flightterrain.com tak z toho vypadla vlastně jen změna názvu na FULL TERRAIN EXPERIENCE .-)))) http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=189487&lan=0 §-) |
| |
|
| | | | | | a k tomu všemu do toho ještě http://vistaoz.org píší, že For all FSX users, Team VOZ is proud to present VOZ Scenery X, the enhancement to Australia you have been waiting for ! Takže VOZ Scenery X = FTX ..???-))) pěknej guláš .-))))) |
| |
|
| | | | | | | VOZ, je jenom Austrálie a její vývoj stále pokračuje zdarma nezávisle na FTX. Jeden z členů toho týmu (John Venema) založil jinou společnost (Orbx Simulation Systems) a to co dělali v tom VOZ teď dělají vlastně komerčně. Nejspíš stále spolupracují s VOZ a taky na tom pracuje Peter Wilding, který vyvíjel Ground Environment a Flight Environment. To FTX je teda ještě nějak vylepšené oproti VOZ a bude tam větší kus světa. VOZ totiž podle mě nemá v FSX tak vysoké rozlišení, protože je to nejspíš jenom předělaná verze z FS9, kde textury mají rozlišení maximálně myslím 5m. To FTX má mít rozlišení textur kolem 1m. FTX by pak mělo umožňovat, jak už jsem napsal, že se ty jednotlivé regiony nebudou muset měnit před spuštěním FSky, ale budou se načítat samy během letu. FTX by pak mělo být propojené se záznamy počasí a třeba když bylo sucho, tak na polích se tolik nebude zelenat obilí a naopak když zaprší tak to pole zezelená. Takovéto změny by měly být možné na úrovni dnů a né jako je to doteď jenom podle 4 ročních období.
Jinak to chápu, jak píšeš, jako konkurenci k UT + GE. Protože jak FTX tak VOZ obsahuje vektorová data i textury. Že to bude obsahovat letiště, tak jako VOZ, si nemyslím. |
| |
|
| | | | | | | | Tak s těma letištěma to asi bude jinak, protože na stránkách VOZ píší, že Orbx vydá (mají napsáno v únoru, ale to už asi prošvihli) téměř 50 letišť ve fotorealistické kvalitě a to zdarma (nejspíš je tím myšleno zdarma pro ty co mají FTX ) |
| |
|
|