FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
BOEING Jeden příspěvek | Celý strom
BOEING   7. 3. 2008 / 20:04
MIA
Které typy mají autoland?
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 20:10
Teflon_490   
Od 737 vejs vsechny, vojaky neznam.
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 20:48
MIA
sakra, a já si zrovna sehnal 737 Next Generation
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 20:49
pilot_master   
chctelo by to PMDG 737 ktery je nejlepsi na trhu
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 20:54
Teflon_490   
Promin, spatne sem se vyjadril, prakticky vsechny dneska litatelny civilni dopravni Boeingy maji autoland, takze i 737
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:04
MIA
Tak asi jsem slepý, ale v manuálu jsem to nenašel. Mám PMDG 737-600/700/800/900.
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:09
Teflon_490   
Mas PMDG? Nevim jestli je to presne popsano v manualu, ale tady aspon strucne:

po zvoleni drahy na pristani v FMC na strance DEP/ARR si v FMC najdi na strance INIT REF HDG drahy a frekvenci ILS(LLZ). Frekvenci zadej na panelu radia do NAV1 i 2. Jakmile budes na idealnim kurzu na protnuti localizeru, aktivuj APP mod na panelu autopilota. To je cele, pote co se stroj stabilizuje v ILS povede te az na zem, ty jen budes muset zpomalovat pomoci AT (pres panel autopilota zase) a podle toho vysunovat klapky a podvozek...a na zemi dobrzdit.
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:22
L3V3L
A nepráskne s tim autoland o rwy jako s pytlem brambor?
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:31
Teflon_490   
Proc by mel?
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:36
L3V3L
Tak vím, že se tu teď píše o PMDG, ale já to zkoušel s PS Panels 737NG a těsně nad rwy sem ho radši vypnul, když jsem viděl jaký feet/min mám a vychutnal si ty centimetry k dosednutí..ale tenhle panel asi nemá autoland..?
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 21:56
Teflon_490   
Aha, no tak jasne ze neni 737NG jako 737NG, ze?
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 22:14
L3V3L
Jasný
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 22:19
tvojplaton   
To ale nie je autoland... Pri autolande PMDG (neviem ako real) dokaze pristat uplne sam a dokonca aj zastavit... Na to je potrebne urobit presne to, co si napisal + okrem tlacitka "CMD A" musi stlacit aj "CMD B" POtom je to ten spravny autoland...
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 23:34
Teflon_490   
Ano, ja vedel ze to nestihnu nez dojdu z prace dom a nekdo to tu napise Zapomnel sem na zapnuti obou jednotek autopilota pravda, ale myslim, ze 737 sama nezastavi, teda, pokud neni dostatecne dlouha draha a nastaveny autobrakes
   Seznam příspěvků  

BOEING   7. 3. 2008 / 23:35
Fabo™   
to chce test
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 00:14
tvojplaton   
Otestovane:
Konfiguracia: LZIB, RWY31, PMDG-738 (fuel-13300lb, naklad-27400lb), Autobrakes - poloha 2, Spoilery zaarmovane, Flaps - 30...
Priebeh: Autobrakes - zaberali od touchdownu az do zastavenia, spoilery sa nevysunuli, reverz nebol aktivovany...
Vysledok: Lietadlo zastavilo pred TWY D (presne medzi twyD a rwy04/22).

Takze je to jasne... Je to sikovne ero...
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 06:07
Luděk Ch.
Nejspíš neměls aprávně zaarmované spoilery, jinak by se vysunuly
   Seznam příspěvků  

BOEING - Skuska autolandu a spomalenia so spojlermi   8. 3. 2008 / 15:49
Fabo™   
No mne sa teraz nevysunuli tiez asi to je tym ze som nainstaloval iba 67, 89 nie

Prostriedok:

Boeing 737-700 bez wingletov
Payload - 0
Palivo pri pristati - 2t +- 100kg
Autoland, spoilery, autobrakes OFF
pocasie: default FS tema (bezvetrie, 13°, Q1013)
Letisko: LZKZ
Draha: 01

Vysledok testu:
Vref = 113, klapky 40
AL OK, spojlery vysunute rucne pri dotyku (prvy pokus, nevysunute automaticky - GA)

Ero spomalovalo, najprv rychlo potom pomalsie... asi 500m pred koncom RWY sa rychlost ustalila na ca. 40KTS, ktoru drzal volnobeh (odskusane - otocka a ero sa na volnobeh rozbehlo pocas ca 2000m na 35KTS - s klapkami 40 a spojlermi vysunutymi)
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 00:16
tvojplaton   
No, ono by sa malo pristavat v prvom rade na dostatocne dlhu drahu... A co sa tyka autobrakes, mam za to, ze sa nastavuju aj pri beznom lete...
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 00:31
Teflon_490   
Mnohdy ani prave ze ne, je jasne, ze kdyz si dal autobraky, tak ti to zastavilo, ale kdyby nebyly zaply, tak by si ero samo od sebe nezastavilo jen proto, ze ma autoland funkci, a o to jde.
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 00:47
tvojplaton   
"Kdyby nebyly zaply"... A na co tam asi tak su? Na paradu?
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 05:55
Teflon_490   
To ne, ale nepouzivaji se zas tak casto jak si myslis, co sem tak odpozoroval z ruznych diskuzi, pokud mas dostatecne dlouhou drahu a vyjezd daleko tak naco brzdit hned po dosedu a opotrebovavat brzdy? Sam si to zkus, byl bys prekvapenej, kolik veci ubrzdis bez toho, abys mel nastaveny autobraky a daval reverz, ja treba reverz v noci nekdy ani nepouzivam, abych nerusil virtualni spoluobcany a porad to bez problemu ubrzdim, pokud to neni nejaka kriticka delka rwy a ja nejsem na MLW.

Otazka jina ale je, co vsechno musi byt pri autolandu zaply, z toho co povidal Mira Dusinuj, tak autoland je jeste slozitejsi (na monitorovani ruznych veci) nez pristani rucne, a i bych prave rekl, ze ty autobraky tam budou predepsany, logicky.
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 06:10
Luděk Ch.
No, právě autobrakes se většinou používají Akorát pokud je dlouhá dráha, tak třeba jen stupeň 1. Autobrakes vlastně funguje tak, že každý stupeň odpovídá nikoliv konkrétní síle brždění, ale určité hodnotě zpomalování. Takže pokud nepoužiješ reverz vůbec, tak brzdy brzdí o to silnějí nebo naopak s reversem brzdí slaběji a méně se opotřebovávají. Ale vzpomínám si, že kdysi dávno ještě s OK-FUN (Fischer) jsme přistávali v Praze a revers vůbec nepoužil. Ony se tím zase šetří motory
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 13:02
Mike2811
Hoši mám pro vás doporučení - nelítejte, šetří se tím palivo, brzdové obložení, pneumatiky, životní prostředí i sluch spoluobčanů...
p.S.: No flame...
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 01:03
Aldaran
To ale musi byt krasna zabava, takovy autoland. Skoda ze ho TU154 nema. Kez bych tak mohl na zemi vsechno krasne netukat pripadne jen uploadnout. Pak bych mohl jen pridat plyn, vono se by se to nejak vodlepilo, stisknout tlacitko AP a za tri hodiny jit jen zabrzit ( jeste teda vytahovat klapky a podvozek.... taky to kuci americky mohli doprogramovat). FABO! Zkus se zeptat rusaku, jestli by to do FS taky neudealil, to by byla parada.

   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 01:06
OK-PPT (AVP57T)   
A já myslel, že lidi s Tučkem lítají, protože tam takové věci nejsou.
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 01:45
Balooo   
Ale jsou.... a ovládají se: "Michajle Michajloviči, nastavte nominál!", "Vladimíre Vladimíroviči, přibližujeme se k bodu zákruty, přenastavte NVU!"
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 10:33
Fabo™   
Tí "naši" rusáci to neurobia, ale matne si spomínam, že IGFly čosi takto zvrátené ponúkal
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 11:06
Aldaran
Nežerete maso, nerozumíte ftipu... Schválně na konci byl mrkající smajlík a bylo to málo... Navrhují pro příště pro místní vegetariány aby každý humorně laděný příspěvek nebo stať byla uvedena následovně:


zde humorný text
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 15:40
MIA
Ok, dík za pomoc. Může mi tedy někdo napsat bod po bodu postup?
   Seznam příspěvků  

BOEING   8. 3. 2008 / 16:27
Mike2811
A pro které letadlo ?
Jinak takový univerzální postup - nastavit do všude kam můžeš frekvenci ILS, potom nastavíš CRS na kurz dráhy (myslím, že není nutné), naletíš ILS na vstupní výšce max s 30 stupňů rozdílem v kurzu proti RWY a zapneš APP a všechny autopiloty co máš...
Jinak je to hodně zjednodušené a taky trochu chaotické, tak to snad někdo upřesní...
   Seznam příspěvků  

BOEING   9. 3. 2008 / 10:09
kajbo
Je to dost jednoduche vo FSke.
1, FMC nastavis na aku rw a s akymi klapkami a rychlostou pristavas
2, Do NAV1,2 nastavis frekvenciu ILS rw pristatia
3, Aktivujes APP a nelietnes do ILS
4, Po zachyteni spomalujes, vysuvas klapky, podvozok, motory na CONTRIB
5, Aktivujes druheho autopilota, autobrake a HDG a kurz drahy
6, Pozeras sa ako to samo klesa. Na displayi kde mas horizont sa musi max 50m nad rw zobrazit FLARE. To ti ubezpeci vytiahnutie cumaka nad rw hore.
7, Po dosadnuti vytahujes spoilery
8, 3sekundy po dosadnuti vypinas autopilota cez tu packu na deaktivaciu (neviem nazov )
9, A/T sa vypne samo, zapinas reverzy, autobrake brzdi
10, Vypinas F/D, autobrake a rolujes na stojanku.

Stiahni si nejake checklisti. tam mas popisane co pred pristatim atd ....

Inak ja autobrake pouzivam napr na LZKZ len na 1. inak musim pridat tah aby som doroloval k Alfe.
   Seznam příspěvků  

VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ