|  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 16:47 | |
|  | Tak konečně jsem se dočkal a mám ho doma. Tak bych se rád zeptal na tři věcy.
1. Je nějaký manuál podobný TU-154 pokud možno česky?
2. Kde by šel stáhnout repaint Travel Service
3. Proč mi nejdou vytáhnout klapky
Předem díky za odpovědi. |
| |
|
 |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 16:58 | |
|  | 1. existuje
2. na oficiálních stránkách výrobce
3. upřesni dotaz  |
| |
|
 |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:15 | |
|  | klapky asi preto, ze nemas natlakovanu hydrauliku, ci to sa uz dnes robi automaticky ? na TU 154 je to este rucne |
| |
|
 |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:17 | |
|  | No to bude asi tou hydraulikou ja to skoušel jen tak na rychlo ale kde bych sehnal ten manual? |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:21 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:37 | |
|  | Díky a ještě poslední otázka ja docílím toho aby 737 byla po nahrání uplně vypla podobně jako to má TU-154 |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:43 | |
|  | no ked myslis dark and cold cockpit tak ulozit navzdy sa to asi neda len tak ze umiestnis lietadlo na nejake letisko a na overhead vypnes baterii hydrauliku atd. a let si ulozis |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:43 | |
|  | Mam úspornější řešení  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:43 | |
|  | v menu PMDG zapnout Cold and dark |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:44 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 18:09 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 18:45 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 19:00 | |
|  | V menu PMDG (tedy aspoň pro 737) nikde cold & dark zapnout nejde A i kdyby, tak nevypne motory Dělá se to přes uložený let. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 19:51 | |
|  | Nevíte proč mi nejdou přepínače Hydraulic Pump? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 19:56 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 20:04 | |
|  | Postupuju je to myslim 2 nebo 3. krok tak nevim. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 20:20 | |
|  | Maji byt v poloze off....nejsou uz v této poloze? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 20:17 | |
|  | Prostě se mi tam neukáže ani ta "pacička". |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 20:28 | |
|  | Tak to je divny. Posles mi screen? By mě zajimalo co s tim mas.. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 21:07 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 21:22 | |
|  | Napřed musíš zapnout baterii, připojit k pozemnímu zdroji, nastartovat APU, prostě nemáš připojený zdroj energie na síť.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 21:33 | |
|  | No teď bych měl mít všecno ale prostě na hydrauliku nemůžu ani kliknout a to je divné. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 21:32 | |
|  | Musis zapnout ten spinač už nevim jak se přesně jmenuje ale je mezi těma červenejma spinačema. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 08:47 | |
|  | I když ho zmáčknu tak tu hydrauliku stejně nemůžu zmáčknout  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 09:19 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 09:38 | |
|  | Když se tak na ten obrázek dívám, tak ty máš to letadlo v jakémsi divném stavu, ani vypnuté, ani zapnuté. Zjevně nevycházíš z korektně vypnutého stavu. Takže znovu napíšu, jak musíš začít. V menu FS si zvolíš "select flight". Tam najdeš složku PMDG a vybereš let "cold & dark". Tím se ti načte 737 na nějakém letišti v USA a hlavně v korektně vypnutém stavu. Teď si přes menu "world - go to airport" můžeš letadlo v tomto vypnutém stavu přesunout na své domovské letiště, vybrat si roční období a čas a potom si tento let přes menu FS "flights - save" uložit. A teprve teď můžeš začít letadlo oživovat. Jestli začínáš v nějakém jiném stavu, letadlo korektně oživit nejde. Dále je postup velmi snadný:
1) zapneš baterie, případně GPU (pozemní zdroj)
2) start APU
3) až naběhne APU (rozsvítí se modrá kontrolka na el. panelu), tak ho dvěma přepínači připneš
4) zapneš odběr vzduchu z APU (a vypneš odběr od motorů)
5) zapneš palivové pumpy
6) vypneš přívody paliva na středovém panelu
7) startuješ pravý motor (přepínač do polohy GRD na overheadu)
8) při otáčkách N1 okolo 20% zapneš jeho přívod paliva
9) až se přepínač spouštění motoru vrátí do středové polohy, opakuješ postup pro levý motor
10) až plně naběhne, připneš generátory motorů, deaktivuješ odběru vzduchu od APU a zapneš odběr z motorů
11) zapneš ty dva střední přepínače hydrauliky
12) zapneš yaw dumper
13) zaneš pitot heat
Po proběhnutí tohoto postupu by ti na overhead panelu nemělo zůstat svítit nic oranžově a to znamená, že je vše korektně zapnuté. Není to sice úplně dokonalý postup, pro jednoduchost jsem tam nezmiňoval světla a nějaké drobnosti, ale pro začátek stačí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 09:56 | |
|  | já vím a chápu to ale myslím si že to spíš je nějaká chyba modelu protože se mi na některých přepínačích fakt neukáže ani ta pacička myši...
http://youtube.com/watch?v=h4fuOlHNq74 třeba tady,druhý krok teda ten přepínač mi nejde vůbec zapnout a myslím že hned ze začátku se splést nemůžu, jo a z cold a dark to spouštím. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 10:02 | |
|  | Tak ten druhý krok - otočný přepínač, ten můžeš v klidu přeskočit, protože nemá na nic vliv. To je pouze přepínač, kterým nastavuješ kontrolu napětí baterie a ostatních systémů, ale pro funkčnost není nezbytný. Ale s toho uloženého letzu dark & cold určitě nevycházíš, protože máš některé přepínače v jiném stavu, než mají být a než je vidět i na tom videu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 10:04 | |
|  | tohle je uplně na začátku,je to dobře? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 10:49 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 10:50 | |
|  | Není, na první pohled hned vidím rozdíl v přepínačích hydrauliky. Zkus si znovu načíst ten originál uložený let PMDG dark & cold, i když tě to hodí do USA. mělo by to vypadat takto: |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 9. 3. 2008 / 10:49 | |
|  | Vše vyřešeno,stačilo to jen přeinstalovat  |
| |
|
 |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:47 | |
|  | pokud byste nekdo chtel original PMDG 737 600 tak mi lezi v krabicce doma a nevyuzivam ho.. |
| |
|
 |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:52 | |
|  | model 600-700 ? alrbo iba 600 ? |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 17:54 | |
|  | 600 samostatná, pokud vím, neexistuje |
| |
|
 |  |  |  |  | PMDG Boeing 737-800 8. 3. 2008 / 18:42 | |
|  | je to model 600/700, original vcetne plnyho obsahu krabicky |
| |
|
|