FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
konvence pro pojmenování textur Jeden příspěvek | Celý strom
konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 00:15Libor
Nadokázal jsem najít v žádné SDK ani na Inetu jaká je konvence pro pojmenovávání jedinečných textur - princip Praha VFR Petra Bednáře.
   Seznam příspěvků  

Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 09:18Petr Bednář
Tu generuje sám resampler. Nedá se nijak ovlivnit...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 12:18
Vláďa Stoje


Počet číslic je o dvě větší než LOD, takže například názvy kvadrantů LOD13 obsahují 15 číslic. Na obrázku je modře vyznačen kvadrant LOD1 s označením 011, zahrnující plochu N45-90; E000-060. Asi už brzo vyjde 2k2 Scenery SDK a tam by to mohlo být podrobně popsané.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 12:20
Vláďa Stoje
chyba se vloudila, ten obrázek je na www.volny.cz/stoje/lod/lod.jpg
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 13:35Libor
S každým vyšším číslem LOD se dimenze kvadrantů zdvojásobí?
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:06
Vláďa Stoje
lineárně se zdvojnásobí počet (plošně zečtyřnásobí), tj. rozměr se zpoloviční - je to popsáno v tabulce v dokumentaci ke starému Terrain SDK
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:14Libor
Musím generovat příslušný BGL nebo stačí přítomnost příslušně pojmenovaných textur? Předpokládám, že musím
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 14:56Petr Bednář
Jo. Ten proces v resampleru nejen rozseká texturu na příslušné kousky, ale i vygeneruje BGL
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 15:49
Vláďa Stoje
pokud jsou použity jenom letní denní textury Su, vypadají tam ty bgl soubory jako pro forma, ale jimi může být například řízeno i zapínání sezonních (Sp, Fa, Hw, Mw) a nočních (Lm) textur, viz návod Ing. Miloše Pálanského na http://milospal.miesto.sk/
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: konvence pro pojmenování textur   21. 4. 2002 / 16:12Petr Bednář
Sorry. Chybka se vloudila. Resampler samozřejmě vygeneruje jen TMF. Ten je pak nutno zkonvertovat do BGL......
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ