|  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:00 | |
|  | Zdravim. Co a kde musim nastavit abysa mi zaostrili textury zeme co su aj dalej odo mna? Pretoze ked letim tak mam zaostrene len mesta atd. co su podo mnou a tie co su uz trochu dalej vidim rozmazane. Zaobstaral som si Ground Environment a nic z neho takto nemam ked nevidim dalej . Diky |
| |
|
 |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:03 | |
|  | tenhle dotaz je tu prakticky denne. nepises ale ani jaky mas hardware , nic... takze ani smysluplna odpoved se neda nejak rychle najit... snad jen, zatim, hledat v historii  |
| |
|
 |  |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:09 | |
|  | tak hardware: AMD Athlon 64 2800+, GeForce 7600GT, 1.5 Gb RAM |
| |
|
 |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:22 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:33 | |
|  | no v navode pri UTE som nasiel:
TERRAIN_ERROR_FACTOR=50.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=2
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=3
tak hadam to bude ono lebo dalsie som tam uz nezbadal |
| |
|
 |  |  |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:39 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:42 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur 11. 3. 2008 / 12:52 | |
|  | Ano to je ono. Zalohuj si originalne cfg a vyskusaj. |
| |
|
 |  |  | Rozmazavanie a zaostrovanie textur FS9 a FSX 11. 3. 2008 / 14:45 | |
|  | V tomto všem je FSX opravdu dálejc.. krom možností textur v brutál vysokém rozlišení pak konkrétně v pohledu z vrchu (http://www.hsandmann.com/images/World%20model%20-%20top-down.jpg) jsou v FSX načteny a zobrazeny textury cca o 40% plochy ještě dáleji.. tedy když stojím v brně na rweji tak mám načtené a zobrazené textury až cca 10km před Prahu.. .-) Zatím však bojuji dost s tweakováním aby se zbavil blůrysů,, .-(( Jen začínám mít bohužel pocit, že udržet zaostřené textury při letu okolo 200kt je už na mé sestavě nad rámec mé 7600GT s 256mb v FsX.-(((((
Jak již někdo psal, závisí dost na hardware... Především na procáku a na ramce vga... Můžeš tam nastavit co chceš v tom cfgu, nicméně pokud ti to nestihá železo máš tak i tak smůlu..
V Fs9tce se s těmi parametry a nhancrem dá dostat na cca 270kt a zcela nemazajícím se texturám a to včetně dost velké plochy s ortem jako je swis pro.. aspon tedy na mém C2D 2,4Ghz a 7600GT256mb... Myslím si, že s 8800GT s 1024Mb by se dalo lítat i okolo 350kt bez bluries..
AMD Athlon 64 2800+, GeForce 7600GT, 1.5 Gb RAM ..?? No stejná grafárna ale jen 1jádro a dost pomalé .-( taky té ramky na 2gb by dost pomohlo.. pokud máš visty.. jedeš-li na xpách tak snad by mohlo postačovat..
Pokud máš chuť ladit, projeď si avsim s vyhledáváním fs9.cfg
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=263&topic_id=39001&mode=full
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=263&topic_id=39841&mode=full
Ale prostě procák máš asi dost slabý tak uvidíš na jaké spýdošce dokážeš mít no blurýs textury.. O fsX je na avsimu toho taktéž spousta a i na blogu Philla ale opět prostě slabému železu napomůže žádný tweak...
Tam se také ještě dočteš o twýku TEXTURE_BLDG=5 a TEXTURE_GND=3 |
| |
|
|