FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 9. 2025, svátek má Oleg Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Rozmazavanie a zaostrovanie textur Jeden příspěvek | Celý strom
Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:00
Dixxx7
Zdravim. Co a kde musim nastavit abysa mi zaostrili textury zeme co su aj dalej odo mna? Pretoze ked letim tak mam zaostrene len mesta atd. co su podo mnou a tie co su uz trochu dalej vidim rozmazane. Zaobstaral som si Ground Environment a nic z neho takto nemam ked nevidim dalej . Diky
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:03
Tragédie v JRD
tenhle dotaz je tu prakticky denne. nepises ale ani jaky mas hardware , nic... takze ani smysluplna odpoved se neda nejak rychle najit... snad jen, zatim, hledat v historii
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:09
Dixxx7
tak hardware: AMD Athlon 64 2800+, GeForce 7600GT, 1.5 Gb RAM
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:22
Shutty
Pokial mas UTE, tak v navode je uvedene, ktore parametre fs9.cfg modifikovat, aby sa zamedzilo vznikaniu tzv. blurries.
Pokial UTE nemas, tak hladaj na google a skusaj nastavenia.

http://www.google.com/search?client=opera&rls=cs&q=fs9.cfg+blurries&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8

Dalsia vec, ktora ti moze pomoct, je nastavit vyssiu hodnotu AF a AA na graf.karte. A samozrejme, cim vykonnejsi CPU (+zbytok PC), tym menej "mazancov" vznika.
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:33
Dixxx7
no v navode pri UTE som nasiel:
TERRAIN_ERROR_FACTOR=50.000000
TERRAIN_MIN_DEM_AREA=10.000000
TERRAIN_MAX_DEM_AREA=100.000000
TERRAIN_MAX_VERTEX_LEVEL=21
TERRAIN_TEXTURE_SIZE_EXP=8
TERRAIN_AUTOGEN_DENSITY=2
TERRAIN_USE_GRADIENT_MAP=1
TERRAIN_EXTENDED_TEXTURES=1
TERRAIN_DEFAULT_RADIUS=9.500000
TERRAIN_EXTENDED_RADIUS=4.500000
TERRAIN_EXTENDED_LEVELS=3

tak hadam to bude ono lebo dalsie som tam uz nezbadal
 2x  

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:39
Priskac   
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=213336&lan=0
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=213340&lan=0

Peto
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:42
Dixxx7
diky peto
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur   11. 3. 2008 / 12:52
Shutty
Ano to je ono. Zalohuj si originalne cfg a vyskusaj.
 

Rozmazavanie a zaostrovanie textur FS9 a FSX   11. 3. 2008 / 14:45
Sněhulák   
V tomto všem je FSX opravdu dálejc.. krom možností textur v brutál vysokém rozlišení pak konkrétně v pohledu z vrchu (http://www.hsandmann.com/images/World%20model%20-%20top-down.jpg) jsou v FSX načteny a zobrazeny textury cca o 40% plochy ještě dáleji.. tedy když stojím v brně na rweji tak mám načtené a zobrazené textury až cca 10km před Prahu.. .-) Zatím však bojuji dost s tweakováním aby se zbavil blůrysů,, .-(( Jen začínám mít bohužel pocit, že udržet zaostřené textury při letu okolo 200kt je už na mé sestavě nad rámec mé 7600GT s 256mb v FsX.-(((((

Jak již někdo psal, závisí dost na hardware... Především na procáku a na ramce vga... Můžeš tam nastavit co chceš v tom cfgu, nicméně pokud ti to nestihá železo máš tak i tak smůlu..

V Fs9tce se s těmi parametry a nhancrem dá dostat na cca 270kt a zcela nemazajícím se texturám a to včetně dost velké plochy s ortem jako je swis pro.. aspon tedy na mém C2D 2,4Ghz a 7600GT256mb... Myslím si, že s 8800GT s 1024Mb by se dalo lítat i okolo 350kt bez bluries..

AMD Athlon 64 2800+, GeForce 7600GT, 1.5 Gb RAM ..?? No stejná grafárna ale jen 1jádro a dost pomalé .-( taky té ramky na 2gb by dost pomohlo.. pokud máš visty.. jedeš-li na xpách tak snad by mohlo postačovat..

Pokud máš chuť ladit, projeď si avsim s vyhledáváním fs9.cfg
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=263&topic_id=39001&mode=full
http://forums.avsim.net/dcboard.php?az=show_topic&forum=263&topic_id=39841&mode=full

Ale prostě procák máš asi dost slabý tak uvidíš na jaké spýdošce dokážeš mít no blurýs textury.. O fsX je na avsimu toho taktéž spousta a i na blogu Philla ale opět prostě slabému železu napomůže žádný tweak...

Tam se také ještě dočteš o twýku TEXTURE_BLDG=5 a TEXTURE_GND=3
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ