FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tak tento vítr už je normální prasárna. Jeden příspěvek | Celý strom
Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 11:26
Gustav ( BHA576 )   
Tak nevím,ale vítr už je dost nepříjemný. Zdá se mi,že snad takový umí vytvořit jenom IVAO . A380 se s ním pere celou dobu a tak z Dubaje domů to mám až za šest hodin
30230 B / 600 x 487 / A380001.jpg
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 11:29
Teflon_490   
No jo, je to cim dal horsi koukam. Posledni dobou je hodne spatny vitr i nad severni Italii, okolo 120 knotu stale se tocicich uz dela tak velky problem, ze nejenze nejde poradne nastoupat do hladiny, ale mam problem nekdy i udrzet rychlost abych nesel do stallu, a on je to pak problem, kdyz ridicimu misto stoupani musim klesnout o 1000 stop abych neskoncil na zemi. Uz mne to docela stve, co se s tim deje?
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 11:53
N.G.
Panové mě to taky velmi štvalo tak jsem nakonec koupil fsuipc a tam si nastavil maximalni zmenu vetru na 1 uzel nebo jeden stupen za 3 sekundy takze ted treba zmena vetru o 180 stupnu trva 9 minut takze uz s tím nemám problem a je to mnohem bliz realite. Nez to vecne overspeed stall akce kdy let specialne v evrope znamenal stalý boj.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:01
Zaremba   
No jde taky o sílu větru, která je sem tam opravdu zvláštní.
Ideální by bylo povolit na IVAO Active Sky. Ta odlišnost od FS počasí, není tak veliká, aby měl zásadní vliv. Testoval jsem to dlouho a rozdíly, pokud byly, tak byly minimální.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:05
N.G.
Vzdyt jsem tam napsal ze to je i pro rychlost vetru tohle resi vse.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:24
Zaremba   
Neřeší, ta rychlost se stejně nakonec dostane třeba na 300 kts (přeháním pro příklad).
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:27
N.G.
to take není problém nastavíš tam maximální povolenou rychlost větru.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:37
Jaakov   
Na IVAO se nesmí používat Active Sky? Já že jsem to už dostkrát viděl v remarks a i já to používám
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 13:09
Tragédie v JRD
neni (zatim) .. a tato debata je tu dnes a denne .) naposled asi pred tydnem... .)
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:06
Gustav ( BHA576 )   
Radku to mám koupené a nastavené,ale to bohužel neřeší tu sílu větru
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:10
N.G.
Není to pravda já to mám nastavené a když tam dáš maximální změnu větru na 1 uzel za 3 sekundy je to hotovo stejně jako s větrem.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 15:02
OK-Milda (BHA410)   
A jseš si jist, že je to realitě mnohem blíž? Realita dokáže připravit nečekaná překvapení a střih větru je jedním z nich. Tím nechci říct, že to simulátor simuluje dobře, ale domnívám se, že svým nastavením děláš z dynamického povětří patlavej sirup.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 15:27
OK-PPT (AVP57T)   
Tak, když už pořádně fouká, tak to chci mít se vším všudy. Já osobně se na nějaké H/C počasí vždycky těším.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 17:53
N.G.
No je protoze to mám nastaveno jen na výškový vítr a u země i když to jde tak to mám vypnute to znamená že i wind shear je v klidu možný a těd když byla ta ema nebo jak se to jmenovalo tak jsem to zažil několikrát jak mi pmdg hlásil wind shear při vzletu i přistání.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 17:56
N.G.
A i když ta změna i při víškovém větru může být velká nikdy jsem nezažil aby to bylo takové jak se to děje na ivao to je podle mne monohem lepší tohle nastavení.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   15. 3. 2008 / 10:45
pseudoMates
Neco jinyho je prece windshear u zeme o sile nekolika uzlu a neco jinyho je, kdyz letis v hladine a najednou se ti z headwindu o sile 140kts stane tailwind o sile stejne.. A tohle, pokud se opakuje v nekolika minutach petkrat po sobe, mi neprijde zrovna realny..
To letadlo mas pak problem udrzet vubec ve vzduchu, natoz pak v hladine..
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 12:21
Neo OK AAA
No zrovna včera jsem přemýšlel, kolik má větrné maxima Z142, protože v Tuřanech to místama foukalo docela silně ( myslím počasí z IVAO ) no každopádně to nebylo příjemné....docela jsem se bál, jestli to už nebylo za limitem ( maximum jsem zaznamenal asi 15 uzlů.....tuším ). Nějak jsem tohle nevygoogloval
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 14:51
Riff   
Jednou jsem se divil nad 105 uzlema při letu s TVS a kapitán mi řekl, že to nic neni, že minulej tejden měli 185 uzlů, a to teprv bylo pořádně silný kafe.. ale je pravda, že je to hnus...zvlášť někdy jak se to točí jak sviňa....naštěstí jsem už přišel na to omezení změny rychlosti tak mám nastaveno max 3°/sek,...
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 14:58
pilot_master   
cim viac fuka, tym je let dobrodruzejsi (hlavne pristatie)
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 15:02
Teflon_490   
Tak si dej 150 knotu na pristani
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 15:10
OK-PPT (AVP57T)   
Se Zlinem by to byl asi problém. Ale když už fouká 30 a více, začíná to být konečně zajímavé.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 17:31
pilot_master   
to jako moze byt na zemi vietor 150 kts ????????? napr ATIS 240150 kts ??
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 17:45
OK-PPT (AVP57T)   
U země standartně ne, maximální rychlost větru je snad kolem 200km/h, v tornádech kolem 250 km/h, Katrina v nárazech až 340km/h. A co se týče větších výšek, vzdušné proudy mají rychlosti až 400 km/h.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 20:22
Grasshopper
Poslední dva týdny byly na vítr opravdu úrodné
30922 B / 600 x 337 / P1030500.JPG
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   14. 3. 2008 / 22:08
Rozšafín Ctibum   
Fascinuje me spis to mnozstvi provozu...
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   15. 3. 2008 / 12:45
Kamyl   
To je co za let? FCO - PRG? Nebo BGY - PRG? (Ptam se jen pro zajimavost. Nedavno jsem v FS letel FCO - PRG a letel jsem stejnou trasou (aspon ten kousek z fotky).
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   15. 3. 2008 / 12:49
Teflon_490   
Tak podle mne je tohle standardni trasa, ktera se bezne pouziva pokud k nam proste prilitas z jihu, takze tam tech moznosti je hodne.
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   15. 3. 2008 / 14:25
Kamyl   
Jo jasne, dik...
 

Tak tento vítr už je normální prasárna.   15. 3. 2008 / 11:09
PILOT253   
To jsem taky letěl tuhle LKPR-LIMC a vítr foukal 045/145 a to jsem letěl jen 737-500 tudiž lehounkým malým letounem oproti tvému, doletěl jsem dle plánu, ale to co mi to dělalo s letadlem, výkivy bočního větru až 90 stupnu doprava nebo doleva, což jsem enchápal když vítr foukal pouze z prava. Hold to IVAO má ještě stále co vylepšovat
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ