|  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 12:48 | |
|  | Mám Aeroworx Beech KA200. Jsem s ním naprosto spokojený, až na jednu záhadu. Stalo se mi teď dvakrát (výhradně při letu online na IVAO), že zcela znenadání si pravý motor usmyslí, že nebude reagovat na mé povely. Přitom levý normálně reaguje. Většinou se to stává při přistání, je ŠÍLENÁ pakárna přistávat na ruku a přitom druhou rukou stahovat (jeden) motor a zároveň myší stahovat druhý motor, který zkrátka z neznámého důvodu nereaguje. Je jasný, že jakmile se jeden stáhne a druhý jede dál v původních otáčkách, prakticky nejde rozumně držet směr. MÁTE SNAD NĚKDO PRO TO ROZUMNÉ VYSVĚTLENÍ? Vím, že to zní šíleně, ale fakt jsem nic nepil ani nehulil... Děkuji za radu |
| |
|
 |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 14:14 | |
|  | Honzo důvod je patrně jednoduchý 
Pravděpodobně,jsi něco chtěl psát do okna IVAPu a nebyl si v něm kurzorem.Tím si vlastně použil klávesovou zkratku pro ovládání motoru. |
| |
|
 |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 14:29 | |
|  | jak psal gustav, nejspíš si během letu nevhodně pouzil nějakou klávesovou zkratku.
nakonfiguruj si v fsuipc kombinaci kláves na funkci "Resume all-engine controll" - záložka HotKeys |
| |
|
 |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 17:12 | |
|  | Díky, pánové, zkusím to. Jen je mi divný, že to je vždycky jen ten pravej motor  |
| |
|
 |  |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 17:17 | |
|  | Musíš v tom najít i pozitivum - pořád je lepší pravej motor než oba  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 17:45 | |
|  | reseni na to je napsat na klavesnici znovu to co jsem psal, teoreticky se to vyrusi, ale je to docela blbe, parkrat se mi to taky stalo :-d |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 17:55 | |
|  | Já to vyřešil tak,že v nastavení kláves jsem všechny jednopísmené předefinoval na jiné se znakem SHIFT nebo CTRL a mám klid  |
| |
|
 |  |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 17:50 | |
|  | já bych si zkusil tipnout proč.
při psaní textu do ivapu si byl mimo okno a psal si něco, kde se vyskyteje "E". tím, že si nebyl v okně ivapu ale fsky, tak povel E je určený k tomu, aby si zvolil určitý motor (pokud chceš ovládat třeba "Dvojku" tak dáš E a pak 2 a pak všechny povely co dáváš motoru přes klávesnici (mix,plyn,...) dáváš pouze dvojce). no a když dáš E bez ničeho tak fska si to přebere jako že si vybral motor 1. v pořadí - tedy "Jedničku". aby si potom mohl ovládat znovu oba motory musíš dát E 1 2, ale to občas nefunguje (musíš to naťukat rychle za sebou) - přes ten fsuipc je to pohodlnější ...
toť moje vysvětlení, doufám, že správné ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 18:19 | |
|  | Nemám toto éro, ale to samé se mi stávalo u bulíka od PMDG, a tak jsem ovládání motorů namapoval jinam a je pokoj. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Konec vlákna - Aeroworx KingAir 200 - náhlé výpadky ovládání pravého motoru při letu online - proč? 16. 3. 2008 / 19:38 | |
|  | bude to tak, jak píšete - člověk chce napsat "intercept", napíše se kulový a pravej motor v háji - resp. furt naplno. Ale to je moje blbost, tímto děkuji za rady a toto vlákno uzavírám  |
| |
|
|