moc dotazů málo času .-) v rychlíku:
- obecně 3d objekty a jejich textury nemívají problémy s kompatabilitou..
- horší jsou atypické věci.. afcad, alfa kanal textury a ruzne scasm věci, staré formáty textur....atd. ?-) no snad to moc nemotám .-)
- je to děláno pro 98 a pak předěláno pro 2002, že to běhalo v 2004 tak trochu možná haluz .-) Do fsX to opravdu nedostaneš korektně.. docela dost scenerek dělaných přímo pro fs9 má problémy chodit v fsx.. natožtak něco ještě staršího..
- pod holešovem je prostě udělaný polygon s texturou, pokud dobře tuším... pokud tedy najdeš to bglko které to obsahuje a smazneš ho mělo by to být ok. 3D budovy a jejich textury by snad měli jet v poho...
- fsx.cfg je v doc.and.set/username..... scenery.cfg je v doc.and.set/all_users.... scenery.cfg přímo v růtu fsx je jaksi na h**** .-)
- překrývání scenerek souvisí s tkzv. vrstvami které jsou definovány prioritou scenerky v s.library..