|  |  | Uroven detailu textur 20. 3. 2008 / 17:25 | |
|  | Zdravim pratele vseho letaveho (krome komaru).
Nejak jsem poladil FS9, moc tomu nerozumim, ale zkousel jsem to podle ruznych navodu.
Beha to hezky svizne a vypada to podle me dobre Litam vyhradne nad CR, oblast Chrudim, Hlinkso, Chotebor, Caslav a okoli.Nez jsem to zacal "stelovat" tak textury nebyly nic moc, ale kdyz jsem letel nizko (litam heli) cca 50m tak se textury jako nahraly detailnejsi..napr. na kolejich zacaly byt videt prazce. Nahral jsem si TreeGen, FS Ground 2005 a Ground Environment. Po tech upravach je podle me vsechno daleko realnejsi, ale napr. koleje se jaxi uz nezaostri a jsou pri nizkym letu dost rozmazany a divny. Mozna to popisuju uplne blbe ale mco se v tom neorientuju.
Netusi nekdo, kde by mohl byt problem a kde by se treba dal onastavit, aby to je v blizkosti letadla na maximalni detaily. Prijde mi totiz, ze se to nekdy nahraje po case, kdyz jsem nad oblasti delsi dobu...
Nevim jestli to z obrazku bude videt.
Diky.
Alex |
| |
|
 |  |  | Uroven detailu textur 20. 3. 2008 / 20:00 | |
|  | vyzera to skvele, vidno to tak vsade? napriklad aj na Slovensku ? ako si to nastavoval? v fske albo si pouzil nejake programy ? |
| |
|
 |  |  | Uroven detailu textur 21. 3. 2008 / 01:46 | |
|  | Nevím jestli jsem ti plně porozuměl, ale pro FS-ku obecně jsou textury asi až na posledním místě, prostě pokud máš slabší počítač, hodně provozu nebo nějaký super FPS žravý add-on, tak to všechno FSka upřednostní, aby sis zalítal, a na textury hází bobek. Až když se uvolní pamět, tak je se spožděním dopočítá...
Zkus, nevím jestli je tato klávesa i v FS9, osobně používám FSX, namapovat tlačítko refresh scenery a až budeš v pozici kdy by se ty pražce měly ukázat, použij ho, jestli se to načte detailně, tak je to zřejmě nedostačujícím výkonem... |
| |
|
 |  |  | Uroven detailu textur 21. 3. 2008 / 08:16 | |
|  | A nemáš někde screen těch kolejí s pražci? Nikdy jsem do FSky nic takového neviděl a řekl bych, že to, co tam vidíš je naprosto normální maximální zobrazení, protože FSka používá na toto zobrazení textury o určitých pixelech a tak jsou ty možnosti velikosti textur dost omezeny, protože ty obrázky jsou docela malé.
Jediná věc, co by to mohla být (podlě mě) tak sis tam asi někdy předtím nahrál nějaké jiné textury, kde to třeba bylo trošku vidět a Ground Environment ti to přepsal  |
| |
|
 |  |  | Uroven detailu textur 21. 3. 2008 / 09:56 | |
|  | | |
|
|