|  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 08:45 | |
|  | tak ten kapitan vyzeral akokeby uz mal v sebe nejaku tu vodku ... vsimajte v 3:08, ze co tam robi s tym kniplom. Pred pristatim hovori ze skorost 280 neni to trochu vela na pristatie ? alebo Tucko ma taku pristavaciu rychlost ?
http://www.youtube.com/watch?v=Qe50R7Iufls |
| |
|
 |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 08:59 | |
|  | 280 km/h není až tolik...
Už se tu tohle video řešilo. Myslím že se vyřešilo, že je to instruktor a ukazuje, že to hýbaní s kniplem v tý chvíli s tím letadlem ani nehne. |
| |
|
 |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 09:00 | |
|  | v Rusku sa udavaju rychlosti v km/h ? myslel som ze v knotoch |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 09:36 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 09:47 | |
|  | samozřejmě rychlost v kilometrech, výška v metrech... V rusku, kazachstánu, číně a v nějakym uzbekistánu snad taky... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 11:35 | |
|  | Zrovna vcera som nahodil TU a AN...musel som pouzivat kalkulacku na prepocet  |
| |
|
 |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 09:47 | |
|  | Kde by v rusku vzali knoty? Tam totiž ani nemají feety, ale metry. Chudáci západní piloti, co tam musí lítat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 09:50 | |
|  | ... a aj VOR-ov tam máš ako šafránu, len samé NDB ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 10:54 | |
|  | Ano, ano - uzly a stopy jsou moderní míry, kam se hrabou metry a jednotky SI... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 11:46 | |
|  | Ono nejde o to co je moderní a co ne, ale když to v letectví používá naprostá většina světa, tak už je to prostě standart A ani sebemodernější jednotky to nevyváží. Taky jsem vyrůstal v metrech a km/h, přesto v simu i při pár reálných zkušenostech s ULL mám po té době lepší představu o parametrech letu v knotech a feetech. Když mám ve FS nějaký model s km/h a metry, tak si musím vše naopak přepočítávat v hlavě vše na ft a kt, abych vůbec věděl, jak letím  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | TU-154 landing cockpit view 28. 3. 2008 / 13:28 | |
|  | já myslím, že SONP měl na mysli něco trochu jiného, ale to není podstatné. Podstatný je tzv. Russkij Standart  |
| |
|
|