|  |  | a ještě pár screenů z 3. 1. 2004 / 01:13 | |
|  | | |
|
 |  |  | Re: a ještě pár screenů z 3. 1. 2004 / 07:38 | RaS |
|  | | |
|
 |  |  | Re: a ještě pár screenů z 3. 1. 2004 / 20:41 | |
|  | ahoj,
podle mých poznatků například mapy 50 i 25 ticíc na http://mapy.atlas.cz souhlasí se SRTM reliéfem velmi dobře (jeden obrázek z měřítka 50 tisíc pro Oslavu na http://www.volny.cz/stoje/scen/oslava01.jpg ). Síť čtverců 2 km v 50 tisíckách a 1 km v 25 tisíckách je v projekci S42, takže pro FS je potřeba to převést na WGS84, což v menších plochách celkem stačí jenom trochu pootočit severem nahoru. Ty obrázky z připravované scenerie jsou moc pěkné, máme se na co těšit!
Srdečně zdravím
Vláďa Stoje
(PS: zkoušíš to s betaverzí SRTM reliéfu z VFR projektu nebo se zaostřenou verzí z avsim.com nebo s nějakou jinou ?) |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: a ještě pár screenů z 3. 1. 2004 / 23:09 | |
|  | Ahoj Vláďo
díky za pochvalu i tipy, zkouším to s betaverzí, na Avsim jsem se zatím nedíval, i když o té verzi vím, asi si ji dnes stáhnu, on ten rozdíl je několik metrů, podle mapy mám Oslavu přesně, dělá to i Jihlava, pasuju to jak se dá, ale stejně místy teče po svahu. Až vyzkouším ten zostřený reliéf ozvu se. Dalibor |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: a ještě pár screenů z 4. 1. 2004 / 15:54 | Petr Šulc |
|  | Já nevím, ale Oslava a Jihlava by snad měly mít v Geobázi viditelnou šířku????
To už bys měl dělat jako LWM polygony ne??? A pak je prostě vyspáduješ do terénu.....
Já teď takhle dělám Blanici v 415-114...........
Jinak screeny jsou super............... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: a ještě pár screenů z 4. 1. 2004 / 19:05 | |
|  | no právě že nemají,nebo spíš sice mají ale jen při naximálním zvětšení, a taky terén bohužel má stále moc velké rozlišení, takže by se řeky dělané LWM polygony buď ztrácely pod terénem a nebo bych měl dralší dalešice což nepotřebuji. Ona skutečná šířka Jihlavy se pohybuje mezi 10-20 m což je nic moc a stačí v pohodě limkou, Oslava to samé, konkrétně v tom ůdolí by stejně chvílemi musela téct do kopce, ale i tak by to mělo vypadat dobře. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: a ještě pár screenů z 4. 1. 2004 / 19:59 | PitBull |
|  | Já tomu rozumím jen velmi málo, ale z toho, co jsem vysledoval mají právě LWM polygony jednu obrovskou výhodu oproti lince: usadí se na té výšce, kterou zadáš, takže se tak dá právě třeba to nádherný Oslavský nebo Jihlavský údolí velmi pohodlně prohloubit. A nic se pod terénem ztrácet nebude. Alespoň teda mně ten reliéf sedí velmi přesně.
Když se mrkneš na ten LOD, kterej jsem sem dal, tak tady je právě Jihlava dělaná LWM. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: a ještě pár screenů z 4. 1. 2004 / 21:49 | Petr Šulc |
|  | Svatá pravda, tím že zadáš tomu LWM polygonu určitou n. výšku si srovná terén ve svém okolí.
Ale je to řeka která logicky teče z kopce, takže jí musíš kreslit asi po kilometrových úsecích a pak ji vyspádovat....
Zkus to a uvidíš......
Taky takhle dělám Sázavu a Blanici ( ta není o moc širší než tvoje řeky)....
Opravdu to jde a výsledek stojí zato...(-: |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: a ještě pár screenů z 5. 1. 2004 / 01:33 | |
|  | no dobrá, vyzkouším to a uvidím, díky za rady. |
| |
|
|