|  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:02 | |
|  | | |
|
 |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:05 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:08 | |
|  | | To je pomsta aerodynamice. Docela by mě zajímalo o kolik to sníží účinnost směrovky. |
| |
|
 |  |  |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:49 | |
|  | | tak to vazne nevim o kolik by ji to mohlo snizit....ale bude to urcite nejaky maly procento... horsi ovsem je, ze se tim zvysi odpor a pri tom, kolik toho to letadlo naleta...tak to znamena spoustu propalenyho petraku navic... protoze dneska se pry setri kazdy procento odporu na letadle a dramaticky to ovlivnuje naklady na let |
| |
|
 |  |  |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:50 | |
|  | Tipuju tak o 0,025476% Není důvod, kryt je zjevně dobře aerodynamický a proud vzduchu se jen na chvíli oddálí, zrychlí a zase vrátí zpět. Spíš by dokonce teoreticky mohl nepatrně zvýšit vztlak  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 17:09 | |
|  | | Skoda, ze si to ted prosvihnul, na prednasce sme prave o tom ted meli cely dopoledne.... a kdyz vidis ty grafy a ty cisla, ktery se mi nechtelo prepisovat... tak to bylo fakt zajimavy |
| |
|
 |  |  |  | | Hrb na 737NG 28. 3. 2008 / 16:09 | |
|  | diky ,
all you need is you credit card  |
| |
|
|