|  |  | | Strašně prosím a škemrám už pěkně dlouho. Tak prosím konečně pomozte. Jde o Boeing 737... 4. 1. 2004 / 12:38 | Adam |
|  | | Mám problém s vertikálním ovládáním letadla B737-300 Fisher Air pro FS 2000 (b737fischer_v3). Do stran se letadlo naklápí normálně, ale nahoru a dolů téměř nereaguje. To dělá veliký problém hlavně při startu a přiblížení. Jedině když aktivuju autopilota a nastavim Vertical Speed se letadlo okamžitě zvedá; jinak ne. Joystick mám zkalibrovaný dobře a ostatní letadla to nedělaj. Kde je chyba? |
| |
|
 |  |  | | Re: Strašně prosím a škemrám už pěkně dlouho. Tak prosím konečně pomozte. Jde o Boeing 737... 4. 1. 2004 / 13:58 | Mike |
|  | | asi bude chyba v tom letadlu, v nakym .air souboru nebo co. taky sem to mel chvili nainstalovany a delalo to presne to samy, tak sem to smazal...jinak nevim, v tech souborech sem se nehrabal. Mozna se ozve nekdo, komu se to podarilo opravit... |
| |
|
 |  |  | | Re: Strašně prosím a škemrám už pěkně dlouho. Tak prosím konečně pomozte. Jde o Boeing 737... 5. 1. 2004 / 14:16 | |
|  | No nejsem zadnej odbornik, ale mas myslim hned nekolik moznosti:
1) Pouzivat to tak jak to je a hrat si s nastavenim v sekci
[flight_tuning]
elevator_effectiveness=
tak dlouho az se ti to bude libit.
nebo
2) Vezmi najakej B737 kterej lita normalne a zkopiruj si ho jako novy letadlo. Pak do nej nakopiruj model a textury z toho oblibeneho Fischera.
V obou Boeingach najid sekci
[WEIGHT_AND_BALANCE] a v ni
reference_datum_position
Jsou-li stejne, mas vyhrano. Vezmi sekci [contact_points] a [lights]
z toho fischera a prepis jimi stejne sekce v tom letajicim B737 co sis vytvoril.
Pokud se ale reference_datum_position neshoduji, musis jeste pred tim udelat posunuti contact points a lights toho fischera vektorem, kterej ti vyjde rozdilem reference_datum_position toho litaciho - reference_datum_position toho fischera. Vektor ziskas tak, ze proste odectes jednotlive souradnice od sebe. Posunuti udelas tak, ze jednotlive slozky toho vektoru prictes k prislusnym slozkam u tech bodu a svetel (k datum ktere mas od Fischera, jinak ti vyjde nesmysl). Jsou to druhy, treti a ctvrty parametr.
Az to budes mit, tak to vezmes a prepises tim to co je v tom litacim aircraftu co jsi si vytvoril pred tim.
Nakonec zrusis z toho litaciho letadla vsechny sekce flightsim.x ktere se tykaji puvodniho letadla a misto nich si tam udelas jen jednu svoji s fischerem. A je to. Tenhle postup ma tu vyhodu, ze pokud jsi treba hrdym majitelem DF, tak muzes pouzit ten model fischera i jeho textury a timto zpusobem ho s DF muzes spojit. Takze budes mit panel z DF, dynamiku take a vizualni model bude 737-300 Fischer.
Uzivej!
Vita |
| |
|
|