FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 7. 9. 2025, svátek má Regína Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Alpha kanál do repaintu Jeden příspěvek | Celý strom
Alpha kanál do repaintu   30. 3. 2008 / 19:49
knight
Ahoj,
může mi někdo poradit jak dostat ten alpha kanáldo textury.
Postupoval jsem podle rad co jsem našel tady na foru, ale nějak ho tam nemám.
Je to taková zkouška tak jsem to ve Photoshopu jen tak přečmáral a v programu DXTBmp dal refresh after edit a potom uložit. Pak soubor bmp otevřu třeba v ACDsee a vypadá to tak jako na screenu. Proč tam tedy nemám ty okna, čáry apod.
Dělám asi někde chybu, že? Ale kde?
Díky.
18393 B / 600 x 411 / Bez názvu 1.jpg
 

Alpha kanál do repaintu   30. 3. 2008 / 19:52
Fabo™   
Skus si vyexportovat paint ako zvycajne, a vrstvu s alfa kanalom ako osobitny subor, ktory potom nacitas priamo do alfy v DXTBmp.
 

Alpha kanál do repaintu   30. 3. 2008 / 20:08
knight
No zkoušel jsem taky , že po načtení paintu do dxt jsem alpha kanál uložil jinam, pak načmáral texturu ve Photoshopu a nasledně v dxt importoval zpět a výsledek stejnej. Tak jsi to myslel nebo jsem tě blbě pochopil.
 

Alpha kanál do repaintu   30. 3. 2008 / 20:02
martikes
Takze: V programe DXTbmp si exportujes alfakanal z painkitu PMDG fuse1t.bmp sami zda ze sa ten program vola.Ulozis si ho napr. na plochu s nazvom Alfa.Potom si v DXTbmp otvoris subor fuse1t.bmp (tvoj nakresleny hotovi paint) a das IMPORT alfa kanal otvori sati tabulka vyberes pracovna plocha das sbor Alfa co si si tam uz ulozis potom otvoris Alpha channel a das import alpha chanel a ulozis napr. 33 bit BMP tod vse a lietaj .) ...
 

Alpha kanál do repaintu   30. 3. 2008 / 20:28
knight
Teď jsem to udělal podle tebe a výsledek je stejnej jako předtím. Tak nevím.
 

Alpha kanál do repaintu   3. 4. 2008 / 14:53
knight
Mě napadá ,jestli to vůbec lze vidět v programu DXTBmp, když je ten alpha kanál vedle a jak to ,že to otevřu v ACDSee , když by ten soubor bmp měl být nějak zakodovaný.
Kde si můžu prohlídnout jestli se mi alpha kanál opět nahrál přes tu mojí čmáranici. Jestli to jde ve Photoshopu tak to mám blbě udělaný.
Forum už opět pročítám dva dny a stále mi to podle vašich rad nejde, asi to bude rukama resp.hlavou.
Help me.
 

Alpha kanál do repaintu   3. 4. 2008 / 15:19
Aardvark   
Pokud máš photoshop, tak v něm akorát udělej new channel, třeba Alpha 1, uprav ho jak potřebuješ, ulož to jako .psd, pak nahraj do imagetoolu, překonvertni to a je to.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ