FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 28. 10. 2025, Den vzniku samostatného československého státu Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
AI TRAFFIC Jeden příspěvek | Celý strom
AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 13:09Honza Vlk
Ahoj,jeste jeden dotaz jsem zapomnel pro
uzivatele fs2002.

Jak na AI traffic aby byl realny?? mne to
prijde strasne slozity. porad neco dekompilovat, pridat, a znovu.. pak najdu
na NetU novy AI, zjistim ze ten stary neni
ono atak porad dokola, clovek jen meni nastaveni,instaluje scenerie..a ani si nezalita pomalu
Jinak co na LKPR a AI, bylo tady plno
diskuzi ale nejake summary???
mam ten AI CSA nebo tak ale vysel nejaky
FS2.ZIP?? nebo tak nejak. co ten??
jaka letadla stahnout z netu pro AI traffic LKPR,pripadne nejsou updatovane
gaty jako jsou pro jina letiste na NetU???
(aby jich bylo vice).

sorry za naval otazek..
diky a uzivejte

Honza
 

Re: AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 13:29Marky Parky
Tak postupne.

Neustale hledani nejlepsiho AI je neco, coho se asi nezbavime.

Asi nejkomplexnejsi LKPR AI je momentalne ke stazeni tady:
www.volny.cz/eastria/upload/flightplans.zip

Obsahuje vse, co obsahoval FS2+nejake veci navic a uparveny puvodni trafic tak, aby tam nebyly nesmyslne lety.

Co se tyka letadel, tak rid se tim co je v aircraft.txt a stahni si alespon podobne typy. Momentalne je ve vyvoji prjekt AI Liners - jednodussi modely pro AI, aby tak neklesala framerate na zaplnenejch letistich a souvasne fungovaly podvozky a pod. Podle mych informaci ( spolupracuju na tom texturovanim ) je momentalne tesne pred dokoncenim bulik v nasledujicich variantach:
CSA, Travel, Fischer, Air France, British Airways, Malev, Alitalia a Air Algerie. Postupne budou timto zpusobem vytvoreni zastupcni nejdulezitejsich typu letadel.

Gaty na LKPR uz jsou doreseny a ke stazeni tady na periskopu nebo na www.volny.cz/eastria/upload/lkpraafd.zip. Je hotovo celkem kolem 50 gejtu a tani, takze tam uz se neco letadel vejde. Da se to uz nazavat finalni verzi, i kdyz v planu jsou jeste dva nebo tri male update ( vic zakulatit twyC, doladit prirazeni jednotlivych typu letadel jednotlivym stojankam, dodelat heliporty ).

Snad jsem odpovedel na vse.
 

Re: Re: AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 14:58Honza Vlk
diky moc za rady.

jinak ty obrazky z prahy na tvojem webu
v adresari upload, delal kdo?? nebo jak se
daji sehnat?? nebo domaci prace?

jinak jeste jak podle aircraft.txt??
pojmenovat co chci aby tam letalo, stejne
tak adresar s tim letadlem?? nebo jak se to
tam spisuje??

diky jeste jednou.

Zdravi Honza
 

Re: Re: Re: AI TRAFFIC   23. 4. 2002 / 09:38Martin Kostal
Podle "aircraft.txt" budes pojmenovavat era v jejich konfiguracnim souboru "aircraf.cfg" napr:
[fltsim.0]
hned do teto prvni radky za rovnitko napises ten nazev.

Jednoduche ?
 

Re: AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 14:02meiilaX
Realne to zatim udelat uplne nelze. Postahoval jsem si vsechny mozne letove plany od Ameriky po Asii a mam uz asi 37000 letovych planu (asi 175000 letu). Problemy vznikaji pri pristavani i startech letadel na frekventovanejsich letistich. ATC nestiha s letadly komunikovat a tak si vzajemne pristavaji na zada atakpodobne. Problem je i identifikaci spolecnosti - spousty jich dispecer ATC neumi pojemenovat... Ja osobne pri startu nebo pristani davam AI tak max. na 80% a pri letu na 100%. Je fakt, ze pri letu neni alespon takove ticho a furt se neco deje FS 2004 by pry mel dokonale simulovat realny AI. Tak uvidime. meiilaX
 

Re: Re: AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 15:03Honza Vlk
hmm prave no. jedno letadlo pristava,
druhy mu vleti na zada treti to prasti za
nej, no chaos.
 

Re: Re: Re: AI TRAFFIC   22. 4. 2002 / 20:45Marky Parky
Prosim prosim, pokud jsi takovy blazen ( v pozitivnim slova smyslu ) a tohle vsechno dal dohromady, posli mi to bgl nebo ho dej nekam ke stazin moc prosiiim. Diky moc.
 

Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC   23. 4. 2002 / 10:33Honza Vlk
jeste to nemam, neni moc casu, ale uvidim.
zkousel jsem ted jen par veci ale hodne
se prekryvaji letadla

cago
H.
 

Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC   23. 4. 2002 / 20:19milan
No traffic.bgl poslat to by nebyl problem, problem ale bude asi s texturami spolecnosti, mam uz asi (nebo spis zatim) asi 550 letadel ruznych spolecnosti v dekompilovanem aicraft.txt... takze nevim jestli by to pro nekoho melo smysl ... meiilaX
 

Re: Re: Re: Re: Re: AI TRAFFIC   24. 4. 2002 / 08:17Marky Parky
Pusli mi prosim jen traffic.bgl. S letadly uz si nejak poradim. Diky moc.

Sem:
markyparky@volny.cz

Jeste jednou dik. Uz se nemuzu dockat.
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ