|  |  | Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 12:36 | |
|  | Prozradí mi někdo, kdo má co dočinění s reálným letadlem, jak se zatáčí při pojíždění (při malé rychlosti, nikoliv při rozjezdu nebo dojezdu na dráze)? Předpokládám, že přední podvozek není spojen s pedály směrovky jako u malých letade, alespoň dle přiloženého videa k DF734 je vidět, jak při pojíždění na start pilot zkouší funkci směrovky plným vyšlápnutí levého a pravého pedálu a letadlo jede stále rovně. Taková základní věc, ale zatím jsem se to nikde nedozvěděl Díky. |
| |
|
 |  |  | Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 12:48 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 12:56 | |
|  | Díky, to jsem chtěl vědět. Kdysi už jsem si toho volantíku všiml, ale připadal mi docela nepohodlný a nepřesný na řízení, tak jsem to zavrhl  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 13:02 | AJS |
|  | Nechci tu házet přesný hodnoty, ale volantíkem se řídí v rozsahu +-55stupňů, zatímco nožkama +-7,5stupňů. Máš pravdu, že volantík je míň přesnej a na rovnym úseku se dá lépe kormidlovat nohama. Ale to znám jako druhej pilot jenom z vyprávění )))))
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 13:47 | |
|  | no, a ta sviňa je pěkně citlivá !!!! Musíš s tím velmi opatrně, protože chudák Bulíček by se při prudkých pohybech odřel motůrky...
Karel |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 20:20 | glagol |
|  | Ta citlivost směrovky mi připadá hrooozně přehnaná. Start se prakticky rovná kličkování po dráze. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 8. 1. 2004 / 09:12 | |
|  | Téma znělo zatáčení REÁLNÉ 737, nikoliv v simulátoru! Ale mě ta citlivost ve FS nijak přehnaná nepřipadá, chce to trošku cviku  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Zatáčení reálné 737 při pojíždění 7. 1. 2004 / 22:32 | Padák |
|  | No, abych pravdu řekl už jsem několikrát měl tu čest tím Bulíčka řídit a přes všechny pedály a stupně je to nejpohodlnější (dle mého názoru). Samozřejmě je to (jako většina věcí) hodinářská práce a není radno s tim něják cloumat, ale stačí opravdu málo a světe div se to na požadovanou stranu zatočí . Nestačí do toho však jen "drbnout" ale na ovládání se musí také nějaká síla vynaložit. Ale je to paráda. |
| |
|
|