|  | |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 12:34 |  | 
 |  |  |  | | Ahoj, 
 letěl jsem teď několikrát A319 (Air Berlin, Germanwings) a chtěl bych se zeptat, k čemu jsou na křídle žlutě natřená oka - jedno je asi na úrovni vnitřního spoileru a další, dvojité, kousek za úrovní motoru.
 
 Díky
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu - odpověď BigOT :)   9. 4. 2008 / 12:39 |  | 
 |  |  |  | | ...když letadlo zlobí, tak ho pověsíš za oka do průvanu.... | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu - odpověď BigOT :)   9. 4. 2008 / 12:40 |  | 
 |  |  |  | | Za mych mladych let se veselo za jine casti tela  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu - odpověď BigOT :)   9. 4. 2008 / 12:44 |  | 
 |  |  |  | | Myslíš za OCASní plochy?  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu - odpověď BigOT :)   9. 4. 2008 / 12:46 |  | 
 |  |  |  | | Spis podocasni   | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 12:48 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 12:50 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 13:20 |  | 
 |  |  |  | | Slouzi k uchyceni zachranych clunu | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 13:37 |  | 
 |  |  |  | | Tak jsem se netrefil  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 15:32 |  | 
 |  |  |  | | Chtěl bych vidět lidi, co přežijou dopad s letadlem na vodu, vylezou ven, rozdělaj čluny a přivážou je k potápějícímu se letadlu......dobrodruzi  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 15:49 |  | 
 |  |  |  | |    třeba to jsou nové typy člunů, s PC řízením na palubě a plně zatahovací střechou..
  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | OT: oka na křídle Airbusu   9. 4. 2008 / 16:49 |  | 
 |  |  |  | | a jeste se do toho oka uchycuje lano ktere vede od nouzaku, aby cesujici nepadali dopredu, pri evakuaci. Aspon 737 to tak ma, predpokladam, ze Airbus na tom bude stejne | 
 |  |  | 
 
 | 
 |