FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 5. 5. 2024, svátek má Klaudie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba FS2004 versus FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba FS2004 versus FSX   9. 4. 2008 / 20:11
bumper   
Z EOD bezi na prvni pohled skoro vsechno, krom detailnejsich objektu, treba lavicky me to zobrazuje jen v urcitem uhlu, pletivo plotu vypada jak kdyby ho pulku odnesl krapet vic opaleny spoluobcan do sberny ( ale to je asi vec alfa kanalu ) jednoduse to zobrazuje divne, stromky jak psal snehulak jsou taky spatne zobrazovany, nefunguje exclude, takze na letisti je prales, pokud se da trochu hustsi autogen, nefunguje flatten, vyrovnani povrchu, tudiz je draha pripadne objekty bud pod zemi, nebo kus v kopci atd. vsude jsou neviditelne crashe. Jednoduse receno to co bylo dobre v FS 2002 - 2004 , to v FSX korektne nefunguje, tedy co se tyce tvurcich nastroju EOD, FSDS, Airport for Windows a asi i FSCC. docela me prekvapila funkcnost dynamickych prvku u API objektu, tj. viditelnost jen v urcitem obdobi aj. ale zase to funguje jen u neceho, tak aby se dalo rict - je to kompatibilni ALE ... Ja myslim, ze dal nemusim pokracovat. Na tvorbu do FSX je urcite lepsi pouzit jine editory urcene, nebo plne podporujici uz i FSX, tot muj nazor.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ