FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 6. 11. 2025, svátek má Liběna Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na stromy ve FSX Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 16:28
Cesmina
Běžně dělám stromy v Gmaxu jako 2 tenký obdélníky kolmo na sebe a texturu DXT1 s alfakanálem

Zatímco ve FS9 to vypadá normálně , ve FSX hnusně , viz obrázky
17862 B / 600 x 338 / Image4.jpg
17341 B / 600 x 356 / Image2.jpg
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 16:52
Štěpán Obrovský
Zkus u materiálu v (g)maxu nastavit u Source Blend: SrcAlpha a u Destination Blend: InvSrcAlpha. Takhle to je aspoň podle SDK pro FSX SP2.
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 16:53
bumper   
Tajne jsem doufal, ze bude stacit zmenit format textury ...
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 16:55
Cesmina
Jo jo , třeba DXT5
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 16:54
Cesmina
dík zkusím , ale překládám to SDKčkem pro FS9 , uvidíme ,co to udělá
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 17:01
Štěpán Obrovský
Hmm, tak to nevím, jestli půjde. V FSX jsou ty materiály o dost složitější a překopaný a vlastně musíš k FSX nainstalovat i FSX SDK, nejlíp ještě doinstalovat SP1 a SP2 SDK a potom v (g)maxu přidat do Plug-inů to FSX SDK a objeví se ti tam nový nastavení v materiálech přímo pro FSX a musím říct, že FSX SDK SP2 už má hodně pěknou dokumentaci aji s obrázkama nastavení těch materiálů. A koukal jsem se na formát textur stromů v FSX a mají tam normálně DXT1.
   Seznam příspěvků  

Jak na stromy ve FSX   11. 4. 2008 / 17:14
Cesmina
jojo , budu se do toho muset ponořit
   Seznam příspěvků  

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ