|  |  | PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 10:04 | |
|  | Je chyba někde u mne nebo to zkrátka nefunguje? Když zasejvuju a chci se k tomu třeba druhý den vrátit, nastartuje mi PMDG bez jakéhokoliv nastavení (FMC atd.), zkrátka jako bych byl před letem a ne během něj. Divně mi funguje např. Instant replay (když se chci třeba mrknout na svoje přistání z jiného úhlu . |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 10:35 | |
|  | To bohužel nejde, protože FSka umí uložit pouze svoje vlastní fuknce a data. Tj. počasí, polola letadla a nějaké základní nastavení letadla jako nahozené - nenahozené motory, hlavní spínač baterie, stav paliva, frekvence rádia a ještě pár věcí, které jsou i u defaultních letadel. Ale FMC a většina dalších věcí v PMDG jsou na FS nezávislé, tudíž je FSka nemůže uložit. Nevím, mám dojem, že jsem kdysi někde četl o nějaké utilitce, která uměla ukládat stav komerčních add-onů, ale protože je každý jiný, tak by asi musel být na každé takové letadlo jiná utilitka. |
| |
|
 |  |  | Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 10:55 | |
|  | FS umi sejvnout jen svoje data. Pokud chces sejvnout FMC od PMDG, musis tak ucinit z FMC.
Se sejvovanim PMDG mam zkusenost jen na zemi, kde to funguje bez problemu. Az na jednu malickost - pokud se clovek sejvne ve virt. kokpitu a pak se loadne a nahodi treba overhead, tak to kresne.
Je potreba predtim se prepnout do 2D a pak uz vsechno funguje.
Sejvovani ve vzduchu jsem nezkousel, ale zkus toto:
1. Pause
2. Sekvni flight ve FS
3. vlez do FMC a sejvni FMC .
4. Pak to zkus naloadovat (zase oboji
5. Dej vedet jak jsi dopadl
Ad Replay - nepouzivas treba nejakou vychytavku typu FSRealTime?
Pokud jo, tak ji vypni a replay ti bude fungovat dobre.
Vita |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 11:02 | |
|  | Ale ve FMC uložíš pouze letový plán (route), nic jiného. Na zemi se ti neuloží ani nastavení autopilota, prostě nic, kromě základních funkcí. Takže vše včetně FMC (mimo route) i overhead panelu musíš nastavit kompletně znovu. To je tolik práce, že je lepší uskotečnit let celý od začátku  |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 11:20 | |
|  | na tohle je neuveritelny sikulka PIC767 ))) a naopak, je to nesikovnost/neschopnost/lenost programatoru od PMDG )) neb PIC767 nejakym zpusobem umi, ze pri volbe "save flight" normalne z menu FSky (FLIGHT/SAVE) ulozi nejen kompletni FMSku, ale kompletne nastaveni celeho panelu i letu, vcetne vsech hodnot, ktere panel zobrazuje ale FSka je neumi simulovat... a pak pri vyberlu Select Flight po spusteni FSky je vsechno zase nacteno do puvodniho stavu, takze i pokud je clovek uprostred letu, s naprogramovanou FMSkou a tento let obnovi druhy den, tak je letadlo presne v tom stavu v jakem bylo
doufam, ze tato feature bude fungovat i ve verzi pro 2004ku  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 15:06 | |
|  | No jo, copak PIC.
DF to umel ve verzi FS2000 take (vim jen z doslechu, v te dobe jsem nemel o DF jeste ani paru  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 15:07 | |
|  | jestli se ale nepletu, tak DF umel pouze ulozit stav FMSky (volbou prislusne polozky primo na displeji FMSky .... ) .. nebo ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 17:00 | |
|  | Ve verzi pro FS2002 jo, ale v te drivejsi to pry umel cele...
Ale to uz je ted celkem jedno  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 15:40 | Cisar |
|  | hmm, ale me to ukladani z PIC nepripadne zrovna realisticke. U PMDG je to proste tak, jako je to v realu, cili ulozi data z FMC a hotovo.
to ulozeni/obnoveni je spis pro jiny typy gamesek ala HL ne ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 15:56 | |
|  | proc by ne? je to hlavne proto kdyz treba letis nejaky longhaul let, a nemuzes z nejakyho duvodu 12 hodin sedet u Pecka.. tak odletis tri hodiky, sejvnes, druhy den prijdes, nactes letis dalsi kus letu ...
ja to citim prave naopak nez ty .. treba v HL nebo v cemkoli "akcnim " to nema co delat .. kdyz jsi prohral, tak zacni od zacatku a ne od poslednich dverich )) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 16:08 | Cisar |
|  | jinej pohled na vec, pravda. Kdyz chci co nejverneji napodobit skutecnost tak u me nejaky pausovani a sejfovani proste nemuze bejt.
Ale proti gustu .... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 16:25 | |
|  | a nemusi jit nutne o ukladani za letu ale za dne... u nekterych addonu neni moznost kdesi nakonfigurovat "start with dark and cold cockpit", takze rucne musis vsechno povypinat.. pak to ulozis.. ale pokud se ulozi jenom "nektere" hodnoty, a to ty ktere podporuje primo FSka ... a pri opetovnem nacteni se ti pak nahraje jakesi "torzo", ktere ma sice vyple motory a nesviti ale zbytek je v jakemsi podivnem mezistavu .. zatimci kdyz addon ma moznost "kompletniho" ulozeni tak ejhle... na stojance vlezu do krasne "dark and cold" letadla a muzu si hrat ... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 20:19 | happylanding |
|  | no a vo tom to je - ten "real dark&cold" prave umi PMDG ))) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 22:01 | |
|  | To právě PMDG neumí. Dá se uložit s vypnutými motory a hlavní baterií, takže nic nesvítí, ale ostatní ovladače jsou v nesmyslných nastaveních, jak psal piErcE. Pokud chceš co nejreálnější postup nahazování, tak stejně nejdřív musíš všechno povypínat a potom teprve začít nahazovat Možnost startu s "dark&cold" se dá nastavit např. u A320Pro od PSS |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 22:46 | happylanding |
|  | ja mam PMDG D&C ulezenou naprosto korektne a vpoho pres postup popsany T.M.M. na foru a to co tady popisujes vubec neznam |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 22:57 | |
|  | Tak to prosím trošku upřesni, kde je to popsáno, taky by se mi to hodilo. Já mám sice při načtení letu vypnuté motory, zhasnutý kokpit, ale třeba hydraulika, pneumatický systém, myslím, že i něco z elektriky se prostě neuloží i když to před tím mám vypnuté. taky by se mi hodilo, kdyby se uložily otevřené dveře a vysunuté schody, ale to bych asi už chtěl moc Dík. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 8. 1. 2004 / 23:36 | happylanding |
|  | poslal jsem ti to na mejl |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 11:45 | |
|  | Díky, večer to vyzkouším. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: 8x: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 12:18 | |
|  | A můžu tě o to samé požádat i já? Sice nemusím schody, mám na LKPR stand 3 ). Majl je latom@volny.cz
Díky |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: 8x: Re: Re: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 10. 1. 2004 / 12:17 | happylanding |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 12:22 | |
|  | No ono pánové, je sice hezké, že to je vypnuté, ale stejně, před tím, je v check listech, kontrola kokpitu, if je všechno off, protože tam mohl být lojza a něco zapnout. )
Takže na druhou stranu, a tak to dělám já, hezky všechno povypínám a pak postupně nahazovat. ))
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 13:59 | |
|  | všechno off ? To asi taky nebude pravda. Já mám v checklistech pro
Cockpit Preparation :
------------------------------
Left Wiper Selector Off
Electrical Panel Check
Drive Disc Switches Check
Backup GEN Switch On
Generator Control Switches On
Bus Tie Switches Auto
Battery Switch Check On
Thrust Asym Comp Auto
Primary Flight Computers Auto
ADIRU Verify
Emer Exit Light Switch Armed
Serv Intph Switch Off
Passenger Oxygen Switch Off
Window Heat On
Ram Air Turbine Switch Off
C1, C2 Elec Primary Hyd Pump Switches Off
Eng Primary Hyd Pump Switch On
C1, C2 Air, L Elec Hyd Demand Pumps Off
No Smoking Selector On
Seat Belts Selector Off
........
........ atd.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 14:31 | |
|  | Víš jistě, že v tomto stavu má být kokpit v úplně vypnutém stavu před zapnutím hlavní baterie? Mě se moc nezdá např. "window heat - on" atd. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 14:44 | |
|  | ja jen citoval co je v checklistu skutecnyho Bulika v Cocpit Prep.
Mozna by to chtelo odpoved nekoho povolanejsiho (AJS ?) |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 14:58 | |
|  | Jo jo, ale ve kterém okamžiku přípravy před letem má být stav dle tvého checklistu, to nikdo neví Počkáme, snad někdo povolaný upřesní. Stav letadla asi bude jiný, když piloti nastoupí do "mrtvého" letadla třeba po delší odstávce, než při střídání posádek mezi dvěma lety. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 15:06 | |
|  | tusim ze to je primo dano v checklistech... existuji varianty , resp samostatny checklisty"first flight of day" atd, u nekterych add-onu jsou soucasti, u nekterych nejsou |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 15:07 | |
|  | no prave. S tim souvisi i tvuj drivejsi pozadavek pri ukladani Dark + Cold na "otevřené dveře a vysunuté schody". Pokud je prece nekde delsi dobu odstaveny Bulik na place tak ma vetsinou dvere ZAVRENE )))))
Ale to uz zabihame v pripade simulace si myslim do extremu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 15:17 | |
|  | Ano  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 15:19 | |
|  | BTW piloti už přijdou v 99% procentech do připraveného bulíka. Ten jim vždy připraví technici. A ti právě už nažhaví vše potřebné. Počínaje baterií nebo GPU. Ti opravdu přijdou do mrtvého éra. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 8x: Re: PMDG 737NG a Save flight v FS2004? 9. 1. 2004 / 16:57 | |
|  | a touto dobou vymrzleho ))) |
| |
|
|