FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 6. 11. 2025, svátek má Liběna Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
ATIS a textury DXT3 Jeden příspěvek | Celý strom
ATIS a textury DXT3   8. 1. 2004 / 22:45
Aleš Jungmann
Ahoj, polétavci. Tak jako obvykle mám zase problém s texturami. Pomocí Imagetoolu je otevřu, převedu z formátu DXT3 na 24-bit , to si pak v pohodě otevřu a maluju, maluju, když jsem hotov, uložím a vesele otevřu Imagetool, zase to převedu do DXT3 a uložím. Laik by řekl, že OK. Jenže co se nestane, když otevřu FS a podívám se na letoun? Je KOMPLET černý (když maluju na trup,tak je černej jen trup), a ta černá se na mě škodolibě leskne! Co s tím? Špatný formát? Přidat kanál? Jedny VA už týden čekají na můj repaint(maj nějakou soutěž) a já jim furt píšu, že to mám...Mám, ale ve FS černý.

A druhý dotázek - neví někdo, kde se dá na netu najít frazeologie ATISu? Fakt mě štve, že nevím, co znamená brzdný koeficient, co je to tam dneska za vrstvu na 31(asi něco s námrazou ale čert jim rozuměj) atd...

Díky a ahoj!
   Seznam příspěvků  

Re: ATIS a textury DXT3   8. 1. 2004 / 23:23Josef - VDF
Při drobných upravách textur jsem vyzkoušel postup v převodu textur pomocí Imagetool z DXT3 na 8 bit a po malování zase zpět z 8 bit na DXT3. Fungovalo to.
Josef
   Seznam příspěvků  

Re: Re: ATIS a textury DXT3   8. 1. 2004 / 23:27
Aleš Jungmann
Děkuji, vyzkouším....(čili celé znova přemalovat)
Opravdu není jiná cesta? Když si představím těch hodin, co jsem u toho dřepěl...
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: ATIS a textury DXT3   9. 1. 2004 / 00:55
Martin
zkus to bmp ulozit jako 32bit a ne 24bit pak teprve udelej dxt
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: ATIS a textury DXT3   9. 1. 2004 / 07:30
Cesmina
A co použít DTXBMP , s tím jsem nikdy neměl žádné problémy

Vláďa
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: ATIS a textury DXT3   9. 1. 2004 / 13:43
MilanP
jj vyzkousej DXT2BMP programek, minimalne abys zjistil, jaky presne format ma original textura modelu, alfa masku apod. Potom to do tohohle formatu preved. Neni pravidlem format DXT - nektery modely maji 24bitovy textury nebo i dalsi "extended bmp" apod.
   Seznam příspěvků  

Re: Re: Re: Re: Re: Re: ATIS a textury DXT3   9. 1. 2004 / 22:36
Aleš Jungmann
Díky, podle toho, co je tady psáno jsem se jak na potvoru strefil do formátu, kterej není podporovanej, ale určitě to ještě teď večer vyzkouším!

PS: S tím ATISem nic,co...

Aleš
   Seznam příspěvků  

Re: ATIS a textury DXT3   10. 1. 2004 / 20:16Josef - VDF
Po přečtení ostatních příspěvků jsem vyzkoušel převod pomocí ImageTool z DXT3 postupně na 8, 24 a 32 bit. Po úpravě (dělám to ve Win-MSPaintu) jsem to zpět převedl do DXT3. Upravené textury na letadle byly OK. Netuším tedy v čem může být problém.
Josef
   Seznam příspěvků  

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ