|  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 12:54 | |
|  | Mili priznivci klasiky, tak se mi konecne po 2dennim zanedbavani prac.povinnosti konecne podarilo vystourat odkaz na poradny a uceleny manual k TU134 od SCS.
Stahovat muzete zde:
http://russia.simflight.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownloaddetails&lid=764&ti.....
Nicmene, tolik se zase neradujte, neb je psan v jazyce Puskinove, jestli to nekdo prelozil do anglictiny jsem se zatim nedopatral.Na nasince - TUPOLEV GURU - SONP, FABO, BALOO a spol mam zdvorily dotaz, jestli nekdo pokracuje v tvoreni ceskeho manualu, jak je na ceskem PT foru zmineno.
DEKUJU srdecne za odpoved! |
| |
|
 |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 13:43 | |
|  | | |
|
 |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 13:46 | |
|  | Zdar, diky za moc zajimavy odkaz, ani jsem nevedel, ze neco takove existuje. Ja mam v anglictine neco jako checklist se zakladnimi postupy. Nic vic momentalne nepotrebuju. Ona ta 134 neni moc narocna, protoze neni namodelovana tak detailne jako 154.
Urcite by stalo za to udelat alespon preklad panelu (kontrolky apod.) Tak kdyz se budu nudit, tak se do toho pustim  |
| |
|
 |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 14:09 | |
|  | Ahoj, to jsem moc rad, ze jsem neobjevoval Ameriku,jinak jsem ja velkym dluznikem Tvym, FABA a dalsich nadsencu (zapomenal jsem na PRISKACE), kpt.Jonase a hromadu dalsich.Sice jsem si dal z ruznych kousku na foru a castecnych manualu takovou zakladni kucharku, ale neni to ono a ne vse mi fungovalo. A to ze jsem to dostal do vzduchu a na zem v jednom kusu )) je prima, ale nestaci to. Takze snad uvnitr najdu vsechny zbyvajici odpovedi.Treba proc kdyz dle navodu sesouhlasuju gyra, tak se na rozdil od AN24 nic nedeje.No snad na to prijdu. |
| |
|
 |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 14:11 | |
|  | v ruskom stroji nehladaj europsku logiku lietadiel napriklad ja som este stale nepochopil autopilotovy v 154M, nemas tam tie klasicke tlacidla ako APP VOR/LOC ALT atd. mas tam nejake mody autopilota ako M a este neviem ake  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 14:24 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 14:29 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 17:17 | |
|  | azbuku ovladam takze by nemal byt problem |
| |
|
 |  |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 14:52 | |
|  | Autopilot funguje prakticky rovnako ako v zapadnych typoch lietadiel. Ma vsetky zakladne mody: HDG, LNAV, ALT HOLD, VS, IAS (MACH)HOLD, LOC, GS, AT...akurat nema autoland, ale kto by ho pouzival?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 15:23 | |
|  | Tak tak. Co je to potom za lietanie, ked vsetko, co treba urobit je naladovat FMC, nahodit motory, rolovat, vzlietnut a potom zapnut LNAV a RNAV na AP a ono to samo aj sadne ?  |
| |
|
 |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 16:02 | |
|  | Mě ta azbuka v manualu sice nedělá žádný problém a s 134 už chvilku lítám, ale i tak jsem si začal jen tak postupy spuštění VSU,motorů a dalších systému překládat do češtiny...(ale jde to dušno-prostě jak je čas). Pro on-line lítání jsem si ještě trošičku upravil panel. Místo UVID, jsem dal VBE a pro lepší orientaci vzdálenosti na DME (sice je to trochu out) přidán ukazatel DME v NM. |
| |
|
 |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 16:20 | |
|  | Kdybych lítal plastočumák, tak to je rozumná volba, protože má nohovej výškoměr u 2. pilota a Kurs MP 2 taky. Se skločumákem to je ještě v pohodě, ale uznávám, že VBE má jisté přednosti... |
| |
|
 |  |  |  | SCS TU134 MANUAL 18. 4. 2008 / 16:22 | |
|  | Podobne si upravujem lietadla pre online aj ja, namiesto povodneho vyskomeru VBE, na VSI TCAS a KLNku... paradne sa s tym potom poletuje. |
| |
|
|