|  |  | repaint 22. 4. 2008 / 10:46 | |
|  | ahoj kde sezenu program na vyrobu repaintu?? predem diky za porazeni
|
| |
|
 |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 10:56 | |
|  | Start - Programy - Příslušenství - Microsoft Paintbrush .-) Byls poražen...  |
| |
|
 |  |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 11:35 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 11:48 | |
|  | a totálně to dobít....že na tvorbu textur je nejlepší photoshop...to at si říká kdo chce,co chce |
| |
|
 |  |  |  |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 12:36 | |
|  | Úplně ideální je kombinace Photoshopu a FS repaintu. Protože v FS Repaintu vidíš ten repaint přímo na modelu a můžeš tam pěkně doladit detaily.  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 12:58 | |
|  | Budiš sem zlatým písmem vyryto co napsal Srandista............nejlepší trojka DXTBmp+Photoshop+FS Repaint |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | repaint 22. 4. 2008 / 13:13 | |
|  | Paintshop mi přijde blbuvzdornější, ale to je možná zvykem |
| |
|
 |  |  | repaint 23. 4. 2008 / 08:14 | |
|  | Já ti shrnu a upřesním, co tu už padlo (a nejen v tomto stromu ).
Za prvé je třeb si říct, že samostaný dokonalý program na repianty vlastně neexistuje (nebo o něm nevím). Pak je třeba si uvědomit, že pro textury se používá formát souboru .bmp, ale hned v několika různých formátech. Ten nejlepší (nejjednodušší) by byl klasický 32 bit; nepoužívá žádnou kompresi, takže je nejpřesnější, ale také je příliš velký a brzdí zobrazování textur v FSce. Proto se používá komprimovaný formát a to buď DXT1 nebo DXT3. Rozdílů je více, ale podstatný je ten, že DXT1 nemá v sobě alfa kanál, ve kterém se vlastně definuje kvalita povrchu, resp. jeho odrazivost, takže jseš pak schopen krom barvy i říct, jestli je to lesklá barva, matná barva, nebo dokonce lesk jak psí kulky.
Z toho plyne, že první co potřebuješ je prográmek, který převádí formáty souborů mezi klasickým bmp a DXT, jelikož 99% editorů si s DXT formátem přímo neporadí: http://www.mnwright.btinternet.co.uk/download/dxtbmpx.EXE
A pak už je to brnkačka. Jaký koliv grafický editor od Malování ve woknech až po špičkový Photoshop lze použít. Je to otázkou peněz a ochoty pracovat s tím či oním, v tom ti nikdo přesně neporadí.
A poslední je dobré (už ne nutné) mít třeba FS Repaint, což je sice placený softík, ale umožňuje si rychle zkontrolovat položení textury na modelu bez zdlouhavého spouštění FSky (ale i tak se to dá, zpočátku jsem se takhle taky mučil).
Takže čest práci 
|
| |
|
|