FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 10. 7. 2025, svátek má Libuše/Amálie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
TU154 PODEKOVANI TVURCUM Jeden příspěvek | Celý strom
TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 12:12
Koprik
Zdravim vsechny ceske tupolevisty, vsem kteri se podileli na bajecne zpracovane TU154M CZ od PT timto mnohokrat DEKUJI - nestihnu je vsechny vyjmenovat, oni vedi!.Vcera vecer jsem sebral odvahu a Tucko konecne vyndal z hangaru.Nakonec se mi po velkem boji podarilo doletet az do LZIB dle Wilhelmova klikaciho tutorialu a dalsiho fantastickeho tutorialu od BALUA a SONP!Nicmene bez skrabancu to nebylo (taktez nejdrive velky narust teploty pri zpousteni APU), viz
http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=210912&lan=0&style=2
pote potiz s KLN90B - trat jsem musel do KLN90 nakonec zadat ruco, prehrani akt.FS planu zadaneho dle tutorialu mi nefunguje.Kdyz kliknu na tlacitko ALT u KLN90,nedeje se nic a dalsi krok pres menu PT Team z FS listy mi nefunguje..Co je spatne?Neni to verzi KLN90B? Mel jsem driv i jine ruske stroje (Il62,YAK42) ale krome AN24 jsem vse smazal a tucko radeji preinstaloval. A posledni co me zarazilo - joystick jsem nakonfiguroval presne dle navodu PT utility, nicmene throtlle mi funguje presne obracene)).Kdyz na joyi pridavam plyn, u tucka naopak ubiram a opacne.Vim ze valky to bylo jinak u nemeckych a britskych masin, ale nechce se mi verit ze je to spravne - poradte mi, at muzu jit dneska driv spat. Vcera vlastne dneska jsem koncil vycerpany az ve 0200LT...
Jeste jednou diky a bulikarum vzkazuju (taky jsem jeden z nich)), B737 od PMDG je sice prima, ale je to proti Tucku detska hracka!A ostatnim - proc utracet za drahe addony, kdyz s Tuckem zadarmo mate na pul roku o zabavau postarano a kompletne v cestine!TUCKUM ZDAR
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 13:07
Shutty
Ad ovladanie plynu - v utilite je Reverse button u kazdej osi, takze zmenit a ulozit
Ad FLP - neviem o tom, zeby sa malo klikat na ALT KLN-ky, staci si vytvorit/nahrat FLP v menu FS cez Find Route, zapnut KLN, a cez klavesu ALT sa dostat do menu PTT a vybrat AFP -> FPL0
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 13:32
Koprik
Bingo, s tim plynem to bude asi ono,nevsiml jsem si toho tlacitka reverse.... Tu KLN90 zkusim taky - menu PT s nabidkou AFP -> FPL0 mam v horni liste, protoze litam v okne, ale neprisel jsem na to - klikl jsem na AFP -> FPL0, ale nic se nedelo a ten FPL jsem tam nenasel.Ale vecer se zkusim potrapit a neco noveho se opet zkusim priucit!DIKY
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 13:46
Shutty
Po kliknuti na AFP -> FPL0 by sa mal defaultny FPL0 v KLN-ke prepisat tym co je prave naloadovany v FS-kovom Flight planeri. A este doporucujem stiahnut najnovsiu verziu KLN, ktora podporuje aj SID/STARs (popis updatu http://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=222499&lan=0 )
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 14:03
Koprik
DIKY MOC,vecer se na to vrhnu!
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:20
Koprik
Ahooj,hlasim ze osy throtlles se podarilo v utilite obratit,Tucko jsem dostal do vzduchu uz po 50ti minutach (lepsim se)) a po delsim okruhu kolem LKMT se mi podarilo hladce pristat,hura! Jen me trochu zarazilo, ze skoro prazdne tucko za ten vylet kolem Ostravy vychlastalo asi 4tuny kerosinu...),jeste ze to nemusim platit. KLN90B jsem presne dle navodu updatoval,je tam trochu jiny font pisma, SID/STAR jsou taky OK, nicmene stale vytrvale odmita prevzit akt. nahrany FS plan. Menu PTT mam normalne v horni liste pri spustenem FS, kdyz najedu na volbu AFP -> FPL0, tak se nic nedeje. Kdyz jeste predtim sahnu na ALT,tak mi po najeti mysi na volbu PTT ty moznosti pred jakoby uhybaji??,jak to presne popsat.Nevim,jestli se to nejak nepere s FSUIPC, nebo necim jinym, fakt nevim.Je treba pri tom trasferu FPL z FS mit KLN90 vypnutou, nebo nejak jinak nastavenou?Nejaka jina finta, nebo to znova cele preinstalit?
TUCKARI PORADTE PROSIM!DIKY DOPREDU ZA RADU!
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:23
Fabo™   
4 tony? No bud si sa nechal uniest a lietal dost dlho (pri beznom lete LZKZ-LZIB mi Tucko zozerie bajvoko 6 ton), alebo je nieco zle
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:56
Koprik
Pravda, bylo to trochu delsi kolecko, musel jsem se pokochatAz pote jsem si precetl v manualu, ze pro spousteni,pojizdeni, vzlet a approach se pausalne pocita 1700kilo - jako zacatecnik to zaokrouhlim rovnou na 2tuny a k tomu neco mezi tim. Nic na me nehoukalo a neblikalo, tak snad bylo vse zapojeno dobre.
Fabo, nemas prosim Te nejaky napad na zkroceni toho KLN90 jako tuckar odbornik?
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:58
Fabo™   
To bohužiaľ nemám, ja si trasy poctivo naklepávam ručne
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:57
Shutty
Napada ma mozno blbost, ale neni problem v rozdielnych AIRAC? Nepouzil si pri vytvarani FPL na routefinderi novsiu dotabazu nez mas v KLN? V com mas FPL vytvoreny? Nemas viac ako 30 bodov planu?
Myslim, ze rovnaky problem riesil donCarlos na protu fore (bez vysledku), mozno by nam vedel povedat ci a ako problem vyriesil.

http://www.protu-154.com/forum/viewtopic.php?t=7943&highlight=flight+plan

Pripadne skus este presmejdit protu forum, prip zadat dotaz.
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:11
Koprik
Jo, vidim ze nejsem sam a bohuzel nikdo Don Carlosovi neporadil.Zkusim to postupne resit metodou pokus a omyl a uvidime, jestli na neco prijdu, tak si to pro sebe nenecham.Zkousel jsem "vyukovy FPL z tutorialu LKPR i LZIB" i svoje drive vytvorene lety rovnou ve FS planneru. FS je nacte, KLN ne.Zatim mi stejne priprava na let trva dele nez let samotny (nejsou lidi - na vsechno jsem v tucku sam)), tak si nacvakam par treninkovych trati a budu letat treba k Fabovi do Kosic!Krome podekovani vsem za ucast jeste jedne dotaz.Je mozno pomoci PT tlacitka LOAD - SAVE ulozit Tucko pripravene napr. ke vzletu, abych mohl obcas potrenovat pilotaz bez predchozich ukonu?Sice to neni to prave...ale nekdy je casu malo.DIKY OPET VSEM!
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:15
Shutty
Nie som si isty, ale myslim ze sa to da sejvnut len pri lete na hladine? Ale neskusal som, neviem. V manuale by to mohlo byt spomenute.
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:25
Koprik
Diky moc,zkusim to.
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:31
Fabo™   
Je to v manuále, a je to nejakých 300m AGL+ a 400km/h+ (nespoliehaj sa) - proste počas letu.
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   22. 4. 2008 / 19:28
Stew
Když už jsi to začal - přidám se i já. D Ě K U J U !!!
Nedalo mi to, zavřel jsem se na dva dny doma do "kokpitu", vypnul telefon, přitlumil světlo, přistavil řádně ojíněné Stalinovy Slzy, napíchl éro na pozemní zdroj, rožnul v kabině, otevřel manuál a začal postupně okukovat, co že to tu všechno máme za zvláštní čudlítka, budíky, žárovičky, záhadné "krabičky" skoro jako Enigma z Druhé světové atd.
No - nebudu to dál rozvádět - jedno ale musím říct - už dávno se mi nepovedlo se takhle zase do simu zažrat a úplně zapomenout na všecko okolo Když jsem nakonec po těch dvou dnech vylezl z éra ven mezi lidi a radostně hulákal kolem sebe, že jsme právě úspěšně přistáli na lince PHA - OVA, stará si ťukala na čelo, co zas blbnu...
Kluci, díky za návody a parádní letadlo a jak říkal Koprik - dost drsná změna proti PMDG/LDS. A to jsem teprv na začátku... uff Kua, jak s tím můžete stíhat při online jěště u toho žvatlat ty oné věci??? Respekt!
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:04
Demoskinos
Tos, niekedy nestihame
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:18
Kachna
Učit se, učit se, učit se. Časem se budeš v kokpitu orientovat poslepu,...
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:22
Koprik
Zensky by meli byt stastne, ze jsi netroubil 2 dny v hospode ve spolecnosti podivnych kamosu ( a ja taky ne) a neprisel jsi domu nameteny...Je fakt, ze to se dam sousedkam spis vysvetlit - jsou zvykle, ale pochlubit se, ze tata doma lita virtualne s tuckem, to
asi malokdo pochopi.....))
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:25
pilot_master   
ja jednu vec nemam rad na lietani v FSke, ked to hovorim kamosom ze ako lietam a tak v PMDGcku ktore je na 95% podobne realnemu tak ja im to zacnem vysvetlovat ale ich to prestane bavit, a myslia si dalej ze je to len taka hra ako kazda ina ze stalcim sipku dopredu a idem FSku pochopi len urcita cast spolocnosti (my) a ty ostatny ktory sa o to nezaujimaju maju vzdy len jeden nazor ako je to u vas ?


 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:32
Fabo™   
Veeeeela ludi som tym odradil
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:40
Mike2811
Chceš-li se nezasvěceného zbavit, začni mluvit o výhodách FMC a A/T v moderním letectví - zaručeně uteče...
Ale teď nedávno jsem spolubydlící na koleji ukazoval PMDG B744, jak se s tím lítá a že to vlastně lítá samo, protože se ptala na realitu těch akčních filmů, jak borec, který jednou byl na výletě s cessnou, může přistát s prostříleným jumbem a podobně. Docela ji to zaujalo a dokonce si zkusila přistát (úspěšně ) s tím prťavým motorovým rogalem, co je v FSX...
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:51
pilot_master   
ja uz si myslel ze skusila pristat s Jumbem
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 14:56
Mike2811
Ne ne, i když jak se to vezme, protože Jumbo s FMC autolandem a vším okolo, prostě nadatluješ vše potřebné do FMC, pak zmáčkeš postupně cca 10 knoflíků a páček, a když ti to samo přistane, tak jenom zatáhneš plyn do reverzu a necháš zastavit. Vlastně je to docela jednoduché nemyslíš ?
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:10
Teflon_490   
A navic mam pocit, ze pristat s default rogalem nebo 747 nebude v FS moc rozdil
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:37
Aldaran
Co na to rict.... Doma jsou vycviceni, ze kdyz letim tak letim, maximalne mi muzou navstevu privest do kokpitu, ale ze nemam cas se ji venovat. Jednou takdle manzelka hulakala, ze mi zvoni telefon, zarval jsem na ni, ze "nemuzu, letim" (ja byl akorat v desnym fofru se 154 pred usazenim do ILS na LKPR) Zvedla to a suse do telefonu rekla: "nemuze, je u sebe v pokoji a nekam leti" a polozila. Druhej den se me sef v praci ptal, jestli jsem v poradku, a jestli nepotrebuji dovolenou.... Velmi tezko se mi to vysvetlovalo tak, aby si nemyslel

1. Ze nejsem blazen kterej se zavira v pokoji a dela letadlo
2. ze jsem infantilni paric her

Priblizne 5 min jsem se pokousel mu vysvetlit o co ze to jde, ze mam berany, pedaly, dva monitory, nahlavni soupravu a TU 154. Bohuzel, musim konstatovat na zaklade jeho reakci, ze se mi to asi nepovedlo. Nechapavy pohled na konci meho monologu jasne daval najevo, ze je presvedcen ze jsem : infantilni paric her a blazen kterej se zavira v pokoji a dela letadlo

Proto prosim za zvazeni, ze po 500 h na IVAO by mohlo nase HQ vydat osvedceni, ze je clovek normalni, pokud mozno s kulatym razitekm, aby bylo mozne takovymto excesum predejit.
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 15:46
Koprik
Krasne jsi to popsal!Kdyz jsem zacal pred zhruba 2ma roky chodit na perak, nejvic me potesilo, ze jsem zjistil, ze virtualne litaji i drive narozeni kluci, treba IVAO guru Gustav!Vis kolik mi to dodalo energie a radosti, ze nejsem blazen sam))?Jen mamina, ac sama holka od litani trochu protahla oblicej, kdyz pochopila, ze v simu muze clovek litat dokud udrzi berany....a jeji nadeje,ze z toho casem vyrostu se nenaplni!
 

TU154 PODEKOVANI TVURCUM   23. 4. 2008 / 16:07
pilot_master   
toto sa aj mne velmi casto stava. Ked niekam letim a niekto nieco chce tak ma smolu, ale ludia ktory sa tomu nevenuju tak nebudu vediet pochopit ze som do toho zazrany a investoval som do tej hry naa hardware vsetky peniaze ktore usporim. Budu si o mne vzdy myysliet ze som blazon. Co narobime to uz je nas osud, ked lietate si vzdy vypbite telefony zamknite sa do izby aby vas nikto neotravoval
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ