FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 25. 5. 2024, svátek má Viola Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Americké letectvo - nedostatek strojů Jeden příspěvek | Celý strom
Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 07:34
Hippo
Tak už je to tady, Ti nejlepší z nejlepších nemají na čem létat. Kanada jim musela zapůjčit pár hornetů
Konečně by mohlo rusko začít vyvážet SU37 i do U.S.ej )
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 09:43
orangi
V poslednom cisle L+K je super clanok na tuto temu. Prakticky F15 a F22 sa im rozpadavaju pod zadkami. Dokonca vyslo najavo ze pri F22 sa ani nerobili lamacie skusky. Sak asi "majstrom sveta" ani nebolo treba. Tak im treba.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 11:11
Jaakov   
Zajímalo by mě, kdes vzal, že se na tom nedělaly lámací zkoušky... asi nejspíš na oficiální stránce USAF, kde se v sekci "co je nového" detailně popisuje, jak probíhá vývoj a testy nejnovějších letadel, charakteristiky všech utajených zbraní atd... taky sem se tam dočet spoustu věcí...
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 15:38
BigglesR   
Taky se mi zdá divný. Autor článku v L+K píše o F-22:

"Tyto nové letouny trpí prosakováním kapalin, korozí a nedostatečnou pevností konstrukce. Již se objevily trhliny na nosníku přední části trupu. U většiny letounů bývá takový problém zjištěn hned na počátku vývoje, při tzv. lámacích zkouškách statického exempláře. Těmi však typ F-22 neprošel! Je však jisté, že problémy Raptoru budou úspěšně vyřešeny a tento historicky nejdražší letoun bude schopen plnit úkoly na něj kladené."

Potom taky autor píše, že F-22 nemá datalink a může informace z radaru předávat jen hlasem, což se mi zdá absurdní.

Prostě se mi tomu nechce věřit.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 11:17
orlík
Třeba se nedělaly, třeba dělaly, kdo to může vědět? Znáš nejnovější technologie, které se při stavbě takových letadel používají? Dost pochybuju, že o takových věcech máš byť jen tušení když sem píšeš takový bludy na základě článku v "Letectví". Jinak pevnostní problémy se vyskytly údajně u F15 s prodlouženou životností. Ta původně stanovená byla v pořádku. Tak se hold zase zkrátí, nebojte se, oni si s tím nějak poradí. My to neplatíme, tak nám to může být fuk.
A jen pro zastánce MIGů 29 v čs. armádě - není to trochu vypovídající, jak jsou na tom 20ti letý letadla, i když se to asi nedá srovnávat, netuším, kolik toho ty MIGy u nás nalítaly.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 17:40
Hoaker
Abych te trochu poopravil. My to platime. My vsichni to platime. USA jsou nejzadluzenejsi zemi na svete a jejich mena je nejnadhodnocenejsi menou na svete. Pouze silenou silou sve armady drzi USA na uzde veskere sve veritele. To neni propaganda, jakkoliv to tak muze znit, to je prostej fakt.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 15:44
Geforce
Jo, potvrzuju že v L+K je fakt pěkný článek k tomuto tématu. Dokonce mám pocit že tam bylo něco i o těch lamacích zkouškach.
Vzhledem k faktu, že k tomuto číslu L+K (4) nemá každý přistup, dovolil jsem si upnout onu část o USAF do pdf (má to 1,5mb).

http://sweb.cz/petr-kucera/USAF.PDF
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 10:42
MAV
Bylo by fajn, kdybys napsal zdroj.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 10:44
anatolij   
http://www.novinky.cz/clanek/138471-americke-letectvo-prozilo-infarkt-pomoci-museli-kanadane.html
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 10:45
MAV
děkuji
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 10:55
Koprik
No a my bysme spojencum v nouzi mohli rychle nabidnout prespocetne L159 ALCA, co stoji ve Vodochodech!
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 11:10
Jaakov   
Jojo, strašně rád bych se na tom učil lítat, nicméně do boje bych v tom asi fakt neletěl...
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 17:42
Hoaker
A muzes nam sdelit, proc? Myslis si snad, ze je L-159 nejaky spatny letadlo? Sedel jsi v nem nekdy? Mohl sis ho nekdy osahat pekne zblizka? Jenom tak pro tvoji informaci. V simulovanych soubojich pri DOGFIGHT se L-159 vyrovnala F-16. Povesi se na to vsechny mozne zbrane... nechapu, kde beres ten despekt.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 18:07
OK-PPT (AVP57T)   
Přesně tak. Ten článek o simulovaném souboji jsem taky četl. F-16 má ale oproti L-159 jednu zásadní výhodu a to rychlost. Takže když jde do tuhého, pilot "práskne do vrtule" a zmizí pryč. Jinak bych opravdu L-159 nezatracoval.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 18:24
George John   
Přesně, L159 chybí jeden malý detail, že není nadzvuková Jinak dneska se už na dog fight nehraje, takže novější bloky f-16 se svojí avionikou by L159 měli dřív, než by je uviděla. Ale L159 je pro mě srdeční záležitost!
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 18:31
MAV
No ale převážná většina novodobých sestřelů je práve při vizuálním kontaktu. Jiných moc není, ba možná žádné. Proč by jinak stále montovali do letadel kanony? Viz válka ve Vietnamu.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 20:44
George John   
Vietnam beru jako minulost. Spíš je to tím, že se dneska už pořádně nesestřeluje, protože není co (Irák, Kosovo atd.), jsou jen občasné události, nic masivního jako vietnam atd.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 22:15
Lukas.wz   
Tak nějak bych si i dovolil souhlasit..

Je sice pravda, ze 159 není nejrychlejší, ale myslím že to je jedno z nejlepších letadel ve svej kategorii..!!

Myslím si, že největší nevýhoda 159ky je ta, že je přecpaná elektronikou, tže je šíleně drahá.. Proč by si nějaká zemička měla kupovat jako cvičnej letoun 159ku když by její velikej potenciál vlastně vůbec nevyužila..? A pokud by si ta nějaká zemička měla koupit letoun do boje, tak nejspíš sáhne opravdu po něčem jiném, po něčem osvědčeným a fakt možná i rychlejším, i když si nemyslím že zrovna ta rychlost by hrála takovou roli.. Ptž, 159, pokud se nepletu dá nějakých 960 km/h, pak je tam Hawk, ten nemá zas o tolik víc a pak už to je M 1,4 a víc.. Ci tím jako říct, že buď je to "pomalý" nebo už hodně nadzvuk tže 159 se mi v tomhle smyslu jeví spíš jako "doplněk" a podpora nadzvukového bojového letounu..

Ve výsledku, letoun je to buď cvičnej a drahej, nebo bojovej ale asi ne nejlepší..

Já bych to osobně viděl na 159T1 která je, jak jsem někde četl o nějakou tu drahou elektroniku očesaná tže není tak drahá ale na druhou stranu, neztrácí svou bojeschopnost.. Už to není drahá všeznalá mašina.. Ale nikde jsem neviděl, že by jí Aerovka někomu v cizině nabízela.. Neříkejte mi, že by nebylo lepší, kdyby si zákazník navolil to co v letadle opravdu chce, než aby platil za to, co třeba ani nevyužije..

Pokud kecám nějaký velký nesmysly, budu rád když mě někdo zasvěcený opraví.. Jinak, byl bych moc rád, kdyby se 159 prodávala do celýho světa, jako její předchůdci, ale upřímně, pochybuju.. A to ještě nikdo z nás nevidí do politiky, která v tom taky určitě hraje roli..
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 22:40
Koprik
Já myslím, že jsi uhodil hřebík na hlavičku,i když tady na péráku budeme asi za kacíře. ALCA je pěkná....., nabitá elektronikou,pěkně vypadá,ale? Myslím, že kvality bojového letadla může prověřit jedině boj, zároveň však věřím, že se naši letci s ALKOU do žádného boje raději nepodívají.Důvod je nasnadě - na stíhání rychlých cílů není primárně určena a nehodí se na to. A jako lehký bitevník? Oproti bitevním plnokrevníkům toho tolik neunese a hlavně bych si jako pilot ALKY připadal docela zranitelný - myslím že správně předpokládám, že v pancéřové vaně odolné proti poškození ze země piloti zrovna nesedí....Takže snad poslouží na tréninkové létání hochům od Gripenů,když je tak pěkně vybavená.Jako doprovod nad naším územím zbloudilých airlinerů a nešťastníků, co si blbě nastavili odpovídač to je docela drahá hračka a na to starý dobrý L39 stačil taky. No jestli se nepletu, tak armáda odebrala zhruba polovinu vyrobených mašin a zbytek reziví ve Vodochodech, s minimální šancí na prodejní úspěch. Snad jedině to nabídnout našim slovenským bratrům za nějakou rozumnou cenu. Byl bych šťastný, kdyby s ALKOU Aerovka udělala díru do světa, ale myslím, že to tak nedopadne.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   26. 4. 2008 / 00:35
Hoaker
No tak jenom par poznatku. Ty uskladnene ALCY v Aeru nerezivi, nybrz jsou uskladnene a jsou jako nove. Minulej mesic jsem je videl.

Jinak ALCA je primarne urcena pro podporu lehkych jednotek v boji proti guerilovemu nepriteli napriklad. To znamena, ze je primo vypracovan seznam misi, pro ktere je to letadlo urceno a to vcetne naprosto presneho nacviku utoku na cil apod. Nejcastejsi cile, proti kterym je ALCA urcena jsou jednotky ozbrojene vetsinou rucnima zbranema, kdy se k nim L-159 blizi v prizemnim letu, provede rychlej prepad a v prizemnim letu opet mizi. Kvuli sve ovladatelnosti je idealni do sloziteho terenu apod. Takze se opravdu neda povazovat za klasicky bitevnik typu treba A-10.

Jinak ale souhlasim, ze s L-159 Aero do sveta diru rozhodne neudela. Pokud by ji predelali, tak ano, ale takhle tezko.

Krome toho je tady jeste jeden zasadni problem, na ktery se prilis nepoukazuje a to sice pouziti israelskych soucastek. To je IMHO proste obrovska politicka chyba a muze za to, dle meho nazoru predevsim Boeing, ktery tam tuto kooperaci prosadil. V takovem pripade jsou letadla automaticky neprodejna do vsech zemi, se kteryma jsme v minulosti meli velmi dobre obchodni vztahy na bazi dodavek zbrani. A to je strasliva skoda. Sem presvedceny, ze zeme jako napriklad Syrie, Lybie, Egypt nebo i Iran by urcite nase letadla radi kupovali uz jenom proto, ze pouzivaji jeste dneska L-39. Ovsem takhle si je pochopitelne nekoupi a ja se jim nedivim.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   26. 4. 2008 / 02:05
Lukas.wz   
Já se právě děsím toho, že letoun určenej na boj proti pozemním jednotkám s báječnou ovladatelností v přízemním letu dokáže v simulovaném boji ( připusťme že by to zvládla i v reálu ) dostat F-16.. Proč ale..? Není to zbytečný..? O výkonech to není, to víme.. Tže je jsou to nějaký serepetičky kolem a kolem.. Ale kolikrát by to nějakej pilot v nějakým Postkomstánu využil..?
Buď dělám éro pro boj s pozemníma jednotkama, nebo pro získání vzdušné převahy nebo třeba proti veverkám, ale ať to to éro umí pořádně a netahá sebou na každej let dalších X kilo drátečků a šroubečků a displayů za miliony.. A zbytečně..
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   26. 4. 2008 / 07:48
orangi
Slovenské armádne letectvo okrem Mig_29 modernizovalo aj L-39. Je to teraz uplne iny stroj co sa tyka navigacného vybavenia. V podstate to bola generalka s modernizaciou. Takze o L-159 asi zaujem nebude.
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   25. 4. 2008 / 22:48
jardaa
pokud vím tak v T1 chybí například systém pro elektronický boj(RWR a takový ty legrace s tím spojený), což si myslím, že je pro dnešní bitevní letadlo hodně veliká nevýhoda, dále tam není radar a samozřejmě pancéřování...to všechno si myslím snižuje oproti standartnímu "áčku" bojeschopnost dost výrazně, a vůbec...tuším, že T1 je myšlená jako čistě cvičný letadlo, vytvořené podle požadavků zákazníka...takže vidíš, zákazník si řek co chce a má to
 

Americké letectvo - nedostatek strojů   26. 4. 2008 / 01:54
Lukas.wz   
Co přesně chybí v T1 jsem nevěděl.. A proč Aerovka nenabídne T1 prostě jen jako cvičné právě do těch zemí, ve kterách se lítalo s 39 atd.. Jen jsem tím cel říct, že tím dle mého měla Aerovka začít rovnou a třeba by se 159ka prodávala.. A třeba taky ne.. Já vím prd o součástkách z Izraele.. Vím jen to, že to, že chceme na prodeji 159ky asi nic nezmění.. Bohužel..
 

VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ