|  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 15:45 | |
|  | Můžete mě někdo poradit, proč se mi zničeho nic začalo objevovat na budíku T.O INHIBIT ? Zobrazuje se pouze při pojíždění a do doby, než se "odlepím" od země... Dělá mě to až poslední dobou. Mám A319 wilco. |
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 16:23 | |
|  | Playstationy nelítám, ale jak tu hračku znám, tak si nejspíš stěžuje, že něco není nastavené pro take off, a tudíž ti ho chce zakázat - proto taky po vzletu zmizí . Zkus si projít checklisty, jestli jsi na něco nezapomněl, vidím, že jsi nevysunul ještě klapky, dále by to mohl být vypnutý A/T, autobrakes mimo pozici RTO atd., ale to pouze hádám...  |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 16:34 | |
|  | Přesně tak, co si vzpomínám z dob kdy jsem lítal A320PIC od Vilca (nahradilo ho zlaté PMDG 737 ), tak je to buď špatnou konfigurací klapek, případně autobrakes, airconditons. Vše musí být ve startovní poloze před rozjetím ze stojánky  |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 18:37 | |
|  | Vyzkoušel jsem všechno a pořás se toho nemůžu zbavit... |
| |
|
 |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 18:57 | |
|  | Nemoze to byt nieco s vyvazenim lietadla? U PMDG to vtedy hadze hlasku CG...blablabla..." Je to vtedy, ked je zle rozlozena hmotnost lietadla... Iba tipujem... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 19:07 | |
|  | Dělá mi to wilco i Aerosoft. Zkoušel jsem snad už všechno. |
| |
|
 |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 09:54 | |
|  | Jestli to nebude tím, že to vůbec není chyba , co si takhle přečíst manuál
The only exceptions are
the takeoff and landing inhibit messages,
which are displayed in magenta. These
messages indicate that low severity alerts
are inhibited during takeoff and landing to
avoid catching the attention of the crew
during these critical flight phases. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 10:34 | |
|  | Manuál? Děkuju, ale četl jsem ho. Řeším proč to z ničeho nic začalo dělat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 10:36 | |
|  | dělá to vždycky a to že ti to píše už při pojíždění svědčí o tom, že chybně přesouváš v průběhu pojíždění páku tahu do TO-GA nebo FLEX. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 10:34 | |
|  | Přesně tak. Předběhl jsi mě, než jsem vypotil všechny ty obrázky.
Stejná hláška se objevuje i pro landing. Obecně barva "magenta" je informativní, zelená je "ok", oranžová je chyba.
Spoilery se na zemi nearmují.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:29 | |
|  | No spoilery se armují máš to in tom svém obrazku pro take off config |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:35 | |
|  | pochopitelně, hloupě jsem to napsal - spíš jako reakci na to, že zaarmování spoilerů zruší tu hlášku T.O Inhibit...
Myslel jsem tím, že se neobjevuje výzva k jejich manuálnímu zaarmování, jako v případě Landingu (další obrázek), ale že jsou zaarmovaný automaticky, bez nutnosti to dělat ručně.
Alespoň PSS to tak má.
Ale uznávám, napsal jsem to debilně  |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích offtopic 26. 4. 2008 / 19:40 | |
|  | If it is not Boeing, I am not going (vypovedni hodnota = -1, sorry) |
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 19:14 | |
|  | No podle mně pojíždíš se zasunutými klapkami. Když si na throttle panelu zmáčkneš čudlík "TO config", nebo nějak podobně, tak ti to napíše přesně co ti tam chybí. |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 19:20 | |
|  | Klapky vysunuté a stále problém... |
| |
|
 |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 19:32 | |
|  | Po zmáčknutí toho tlačítka se ti tam napíše seznam věcí nutných pro vzlet. Z hlavy přesně nevím, ale máš mít venku klapky, brzdy zapnuté na "max", nastavené vyvážení, spoilers na arm a možná ještě něco. Pokud je všechno jak má být, tak to napíše OK a můžeš letět, jinak tě to samo upozorní. Bude to nějaká prkotina...hledej  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 19:43 | |
|  | Ještě mně napadly rychlosti pro vzlet, a vůbec nějak nastavené hodnoty na stránce PERF. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 20:25 | |
|  | tam jen nastavuješ teplotu vzduchu,aby ti to spočetlo maximální možný výkon motoru na vzletovým režimu pro danou teplotu. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 08:07 | |
|  | Na Acku se spoilery pred vzletem armuji??? Na B737 to je prave duvod pro to, aby mne otravovala T/O config horn, tam nesmi byt. A taky, brzdy zapnute na max si asi myslel RTO, ne? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 09:00 | |
|  | Ne, u toho Áčka je to právě takhle. Tam není RTO jak u Béčka, ale MAX. Spojlery se armují, ale nevysvětlím ti proč, prostě take off konfigurace to tak chce. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 09:05 | |
|  | Aha, no, zase su chytrejsi. Uz to chce konecne AXP, at to taky vidim z te druhe strany a konecne si muzu udelat objektivni nazor  |
| |
|
 |  |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 07:58 | |
|  | S playstationem nelítám, ale co koukám na ten obrázek, děláš let jen tak nebo máš i nějakou trať? Protože pokud playstation nedovolí volný let, jako např. bulík, tak ti to bude asi svítit pořád. A jak říkali kluci přede mnou, to by pak mělo souvislost s rychlostmi na vzlet, vyvážením atd. |
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 20:26 | |
|  | Máš nastavený trim výškovky pro vzlet? |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 26. 4. 2008 / 21:50 | |
|  | mě to také ukazuje když a teda co pomáhá mě, nastavíš vše pro vzlet a když to moc rozejdeš a začneš brzdit tak se spoilery zase vrátí z arm do polohy řekněme idle nevím jak se ta poloha jmenu tak musím před vzletem ještě jednou zadat spoilery do arm a pak to zmizí. |
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 10:58 | |
|  | Tady toto hlášení znamená, že jsou potlačeny všechny chybová hlašení, které nejsou závažné, aby to neobtěžovalo posádku během startu, případně přistání.
Cituji z manuálu: "The only exceptions are the takeoff and landing inhibit messages, which are displayed in magenta. These messages indicate that low severity alerts are inhibited during takeoff and landing to avoid catching the attention of the crew during these critical flight phases."
A ty spoilery se armují podle mě kvůli tomu, že pokud by pilot musel zrušit start, tak se ti ty spoilery vysunou, aby zrušily vztlak na křídlech a pomohly tak při brždění, jako je tomu u přistání. |
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:01 | |
|  | Jo tak teď se dívám, že Cesmina to už napsal. |
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:06 | |
|  | TO INHIBIT je upozornění, že systém nezobrazuje nepodstatné hlášky během pohybu na zemi. Hlavní smysl je nerozptylovat pilota během vzletu.
Pravdu má Cesmina. Tečka.
|
| |
|
 |  |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:07 | |
|  | Jak se teď dívám, Rabbit byl rychlejší 
|
| |
|
 |  |  | Zobrazení T.O INHIBIT na přistrojích 27. 4. 2008 / 11:09 | |
|  | Všem vám děkuji za informace...  |
| |
|
|