FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 12. 2025, svátek má Štěpán Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím přeložit Děkuji. Jeden příspěvek | Celý strom
Prosím přeložit Děkuji.   30. 4. 2008 / 10:28
Jennik   
Moc tomu nerozumim, podle me je to vec modelu a ne textur. Ze proste FS Repaint ten model nenacte a basta fidli. Ale nesetkal jsem se s tim u mnoha addonu.

Idelani je kombinace FS Repaint + Photoshop nebo jeho alternativa umoznujici pouzivat jeho exportni filtry. Pak si stahnout na strankach Nvidia jejich DDS plugin pro Photoshop nebo DDS tool ci DDS preview programek a proste si zbytek zaridit mimo FS repaint.

Mimochodem, docela me zmatlo, ze DDS textury musi byt u nekterych modelu oproti original paintkitu svisle zrcadlove obracene (flip vertically) - nastesti tohle s texturou FS Repaint umi.

Vubec me ten jejich vestaveny editor celkem prijemne prekvapil. Ma ovsem jednu chybku: neumi oddelene importovat upraveny alfakanal, coz mi uz jednou docela zkomplikovalo situaci. Nakonec finalni texturu stejne ukladam do DDS primo ve photoshopu, kde si navic muzu do DDS poradne poladit, napriklad mu zakazu tvorbu MIPMAP - pro letany model je to zbytecne.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ