|  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 20:28 | |
|  | | |
|
 |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 20:33 | |
|  | To je vlastna tvorba autora videa. |
| |
|
 |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 21:03 | |
|  | A newíte zda to někde uvolnil ,nebo newítě kde je něco podobného? |
| |
|
 |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 21:08 | |
|  | skus mu napisat mozno ti poradi |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:29 | |
|  | Mno už se stalo ,ale neodepisuje
|
| |
|
 |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:17 | |
|  | To je pouze nějak rozhýbaný 2D panel s 2D bočními výhledy. Není to 3D kokpit, takže o ničem  |
| |
|
 |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 20:35 | |
|  | n oto vypada mega luxusne |
| |
|
 |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 20:38 | |
|  | myslim ze sa to video uz preberalo, a ked si dobre pamatam tak to neni VC ale bocne pohlady a pohyblive panely |
| |
|
 |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 20:52 | |
|  | mne se zda ze to bylo tak ze to bylo normal 2d jen v neakym movie makeru upravene ne? |
| |
|
 |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 21:43 | |
|  | Ahoj když jsme u těh kokpitů jak lze zkopírovat virtuální kokpit na jiné letadlo (přesněji ze 737-800 na 737-500)??? Mám FSX |
| |
|
 |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 21:46 | |
|  | Pokud se nemýlím, tak to nejde. VC je součástí modelu letadla. Jedinej způsob jak by to možná šlo udělat je otevřít si ten model v nějakým hexa editoru + vědět kde to VC je a zkopírovat ho do jinýho letadla. Ale to nejspíš nikdo nikdy neudělal  |
| |
|
 |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 21:50 | |
|  | a co GMAX nebo jak vlastně vznikaj? určitě autor nepíše 010010111100101010101001... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:13 | |
|  | Mě na to bylo před nějakou dobou odpovězeno NE Mě by se líbil cockpit PIC 737-500 v modelu 50N 737-500  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:20 | |
|  | jo v Gmaxu se model vytvoří a exportuje se do .X pak do .mdl a nakonec se to zabalí do .bgl. To .bgl ještě jakš takš rozbalit jde. Ale nic víc z toho nedostaneš a ani to nejde. V tom bgl je to právě kvůli tomu, aby se nikdo nedostal ke zdrojovým souborům. To by se nikomu nelíbilo, kdyby šlo nějak jednoduše zpětně získat zdrojový model (případně kód u programu).
A btw hexadecimální kód nejsou jedničky a nuly ale 0-9 + A-E  |
| |
|
 |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:15 | |
|  | Nevím, ale 737-800 má zcela jiný kokpit, než 737-500, takže je trošku nelogické pokoušet se je přenášet Jinak to ale opravdu nejde, je to součástí modelu celého letadla a i kdybys to dělal nějak přes GMAX, tak to stejně nebude pasovat, protože žádné dva modely různých autorů nebudou mít přesně stejné rozměry. Každopádně by nejspíš bylo jednodušší, udělat celé nové letadlo, než to přenášet  |
| |
|
 |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:40 | |
|  | U FSX to čistě teoreticky jde.
Každý model v FSX se skládá z interního a externího modelu, oba jsou ve složce a jsou zapsány v model.cfg
[models]
normal=B737_800
interior=B737_800_interior
Takže stačí do složky model v B737-500 překopírovat soubor B737_800_interior.mdl a přepsat řádek v model.cfg. Pak je ještě nutno překopírovat textury VC a nejspíš budíky do složky panel. Bohužel model B737-500 nejspíš (zatím jsem nezkoušel) musí být vyexportovaný FSX exportérem a musí mít friendly name a GUID. Takže se to nejspíš dá předělat jen u modelů čistě do FSX a ne u modelů do FS9, které náhodou fungují v FSX.
Další problém taky může být v tom, že každá věc, která se dá ve VC otáčet, mačkat.. ovládat, musí být nějakým způsobem popsána v Aircraft.cfg a souboru.air, takže VC z boeingu určitě nebude fungovat na cessně , ale to jen tak pro příklad.
Takže "jde" to, ALE... |
| |
|
 |  |  |  |  | Uprava cocpitu 30. 4. 2008 / 22:43 | |
|  | Ještě k tomu gmaxu, zatím neexistuje nikdo, kromě Microsoftu a pár šikovných lidí po světě, kteří to s počítači opravdu umí, kdo by vlastnil import z .mdl do gmaxu. Je to kvůli autorským právům. |
| |
|
|