FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 4. 8. 2025, svátek má Dominik Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Delat system Air Jeden příspěvek | Celý strom
Delat system Air   1. 5. 2008 / 21:58
EddieTheBeast
Dobrý den.Pracuji u firmy DSA (delta system air) a chtěl bych se zeptat zda by byl někdo ochotem vytvořit repainty pro naši flotilu pro MFS 2004 ???

Děkuji
 

Delat system Air   1. 5. 2008 / 22:01
Lowmick   
Primlouvam se tez (hlavne nejakou Senecu - JustFlight/FSD).
 

Delat system Air   1. 5. 2008 / 23:08
= M@trix! =   
kompletní sortiment žlutých mixérů EC-135 + ten tmavý T1 je hotov; žluťásci už i do FSX ...
viz: http://www.cvars.cz/?id=90
 

Delat system Air   1. 5. 2008 / 23:19
Jennik   
Zjistil jsem, ze vlastne pro FS neexistuje zadny model, ktery by presne odpovidal typum, letanym u Delta System Air. Nakonec jsem poridil Just Flight Piper Seneca II a FSD Piper Seneca V a pres nektere obtize s modely a typy vytvoril tyto dva repainty. Je to jen FS9 a mam pocit, ze ani jeden neni na 100% hotovy. Presto bych je mozna mohl vypustit, protoze se pravdepodobne nikdy nedostanu k tomu, abych pro FS9 jeste neco dodelaval, kdyz uz ho prakticky nepoustim:
28641 B / 600 x 450 / fsscr237.jpg
34430 B / 600 x 450 / fsscr330.jpg
 

Delat system Air   1. 5. 2008 / 23:31
Jennik   
Tak se se jeste mrknul a zjistil, ze oba modely jiz existuji v FSX verzi. Seneca II od Just Flight tak jak je (jdu instalovat) a Seneca V od FSD pouze ve verzi 2 jako novy addon, takze uvazuju, ze bych ty repainty preci jen dotahnul, i kdyz do FSD uz asi nepujdu.

Pro zajimavost, Just Flight nabizi Senecu II i jako mesicni demo:
http://www.justflight.com/demos.asp

Zde jsou odkazy na oba komercni modely
http://www.justflight.com/product.asp?pid=86
http://www.fsd-international.com/Hangar/Seneca
 

Delat system Air   2. 5. 2008 / 21:49
EddieTheBeast
Děkuji za info.Zde je seznam typů a imatrikulací našich Senec.
Pa-34-200T Seneca I OK-DKP (je to původně vyrobená Seneca 34-200, ale byla proveden instalace turba)
Pa-34-220 Seneca II OK-DST
Pa-34-220T Seneca IV OK-DSP

Pokud by byl zájem provést rapainty na naše dalsí letouny či vrtulníky dejte vědět, mohu dodat spousty fotografíí
 

Delat system Air   2. 5. 2008 / 21:50
EddieTheBeast
Repainty vypadají velmi povedeně.
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 11:17
Livien
Kdyby byl zájem i o mixéry tak mam OK-AIA ke stažení na http://letecke-forum.info/viewtopic.php?f=24&t=253&p=12174#p12174
13545 B / 500 x 296 / aja.gif
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 17:17
Lukas.wz   
Dík za to..!! Vypadá skvěle..!!
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 21:14
Livien
To Lukas, Mike a Kuma: Jsem rád že se paint líbí
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 21:45
DEJV
ale mne se prece take libi Romane
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 22:03
kuma   
Paint je moc pěknej, to jo.
Ale jen (pro úplnost) ještěmusím: všechny veverky u DSA jsou dvoumotorové (jak jsem psal jinde - verze Ecureuill II F2 a N). Takhle ta Ája má trochu hubenej hrb
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 22:15
Livien
Tohle je hlavně model AS 350 od nemethů a Ája je 355
 

Delat system Air   4. 5. 2008 / 08:49
kuma   
exact. To jsem měl na müessli
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 18:54
Mike2811
Wau, to je ten, který létal v Ostravě ?
Každopádně vypadá suprově, díky moc...
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 19:24
ciko7
Ano, to je ten co létal v Ostravě do doby,než spadnul v Životicích při cestě z Bruntálu do Ostravy. Jen neměl na boku logo DSA.
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 19:42
DEJV
pokud ja vim tak -AIA furt lita , aspon sem ho minulej rok videl na LKTB
 

Delat system Air   3. 5. 2008 / 19:49
ciko7
Je to docela možný,nebyl to jediný stroj u nás. Jinak ten ztracený stroj vypadal takhle...
20501 B / 363 x 500 / LZS +HBZS.jpg
 

DELTA (!) system Air   3. 5. 2008 / 20:16
kuma   
No, jestli jsou mé informace správné, tak u DSA figurovalo celkem 5 ekirejek, první OK-WIQ přišla jako první v téhle vínové metalíze ještě z Norska a dlouho létala ještě s tmavězlatými křídly původní norské společnosti na boku pod motory. I po revizi (taky si jednou udělala kotrmelec) zůstala vínová, ale už bez norských křídel, zato s logy DSA. Bordové byly ještě OK-AIA a OK-AIB. Pokud se nepletu, tak právě AIB létala v Ostravě a udělala ten kotrmlec při nouzáku. Po tom nešla do generálky, ale místo ní přišla OK-BIC, ta už byla žlutá, s veverkama, křidélky a spoustou opičáren. Ta dlouho létala v Liberci. V době, kdy už přicházely EC-135 přišla ještě OK-DSN, ta byla (je) taky žlutá. Na rozdíl od OK-WIQ, -AIA, -AIB a -BIC (které byly všechny ve verzi "F2") je OK-DSN ve verzi "N", tedy se silnějšími motory (stejné jako u EC-135). V té době se prý u DSA vážně uvažovalo o rozšíření aktivit do zahraničí a bylo proto potřeba mít park nejen na 100% pokrytí DSA stanic v ČR, ale i dostatečný park do výběrového řízení venku. Myslím, že by to DSA dělali dobře, ale z celého projektu pak sešlo a zadavatel, zase jestli jsou mé info správné, nepřipustil zahranční provozovatele. Nejsem si jistý, jestli jsou u DSA ještě Ecureuillky všechny, možná že byla některá už prodaná (možná že to ale není všechno tak jak píšu, profíci delťáci mne jistě opraví).

PS: a ten repaint je skvělej! Až se mi podaří do programu zařídit nový comp a rozchodit FS9 (už od prosince jsem na suchu ), tahle bude mezi prvníma! Takže dík!
 

DELTA (!) system Air   3. 5. 2008 / 20:21
DEJV
jojo , myslim ze -BIC lita jeste doted po LKHK
 

DELTA (!) system Air   4. 5. 2008 / 00:54
Lukas.wz   
Dvě otázky doktore..

To info jsi psal z jednej vody na čisto z hlavy..? Páč jestli jo tak smekám..!!

Jak to děláš, že to přežiješ bez FSky tak dlouho..?
 

DELTA (!) system Air   4. 5. 2008 / 09:03
kuma   
Ad 1) - po pravdě - z hlavy asi 2/3 - nasypal jsem to sem, pak se zasek - a radši ještě zatelefonoval kámošovi, kterej to taky žere, jestli je to pravda. Ten to potvrdil a přidal tu OK-DSN, na kterou jsem nevzpomněl a se kterou jsem se setkal už jen na helishow (no - a pokud jde o ten digikód k zadní bráně Delty na LKHK - ten si taky ještě pamatuju ) Ale není to všechno úplně správně, s těma motorama jsem se trochu sek´ (Beast by to případně mohl poopravit i veřejně, ten to ví líp )

Ad 2) - těžko - na noťasu mám FS2002 a občas střihnu okruh abych úplně nevyšel ze cviku, ale je to pomalý a bez detailů (i když LKKV do FS2k2 - noblesní scenerka!). Do prosince jsem FS9 honil na noťasu půjčeném od synka, který jej ale v prosinci dával pryč, tak jsem den ze dne o FS9 přišel (disky pochopitelně zbyly ) Současně od prosince jsem taky na novém pracovním místě, kde je práce naaaaaaaaaad hlavu a tak ostatní aktivity musejí stranou. A k tomu jsem měl na jaro naplánovány pilotky, které se ze stejných důvodů protahují a protahují - a dokončení PPL má (z pochopitelných důvodů) přednost. Pracuju 150km od domova a chystám se, že si do "nového" bytu koupím nový komp, ale to holt čeká... Nejvíc mne ale mrzí, že jsem tady jednomu z nás něco v prosinci slíbil, ale kvůli tomuhle všemu to nestihl včas - a celou tu dobu hledám odvahu se k tomu postavit jako chlap a pořádně se mu aspoň omluvit (a stydím se, že jsem to eště neuďál...)
 

DELTA (!) system Air   4. 5. 2008 / 13:12
Lukas.wz   
1) Jsi prostě dobrej..!



2) To s FSkou chápu..

To druhý nechápu, to si musíš vyřešit sám.. Už jsi velkýýýýýýýý..!!
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ