|  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 10:45 | |
|  | | |
|
 |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 11:16 | |
|  | pěkný... tu cigaretku v cockpitu si mohl odpustit  |
| |
|
 |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 11:18 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 11:40 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 12:40 | |
|  | Co je to proboha za stroj, že je mu 31 malá ?  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 13:04 | |
|  | to neni strojem,to je pilotem |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 13:10 | |
|  | dyť je to fuk, tak to vzal až na Papu velký éra na rwy24 taky kolikrát sedaj až na okraj touchdown-zony (nebo až za ní - viz video co sem se dal) aby nemuseli dlouze pojíždět k Deltě  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 14:15 | |
|  | Mě spíš šlo o to, že na LKPR je to dost brzda a pánové tam jsou asi velmi bohatí  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 14:19 | |
|  | V popise toho videa je napisane, ze dostali od ATC pokyn na opustenie drahy po PAPA. Tak asi preto.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 15:21 | |
|  | tady běžně přistávaj VFRy na rwy31 souběžně se B737 na rwy24  |
| |
|
 |  |  |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 21:16 | |
|  | | |
|
 |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 11:57 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 14:17 | |
|  | Je to sice staré jak svět, ale existuje někde obrázek té zdi po testu??  |
| |
|
 |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 17:49 | |
|  | | |
|
 |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 21:01 | |
|  | super  |
| |
|
 |  |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 21:34 | |
|  | Poprvé v životě jsem viděl, že tahač tlačí letadlo a je přitom pod trupem, celkem mazec Dík za odkaz  |
| |
|
 |  |  | zajímavý videjko :) 4. 5. 2008 / 22:57 | |
|  | Nakopat ho do riti za to hulenie v kabine,nie kazdy znasa kabinu nacucanu dymom,a zvlast taki odnauceni fajciari ako ja.  |
| |
|
|