|  | |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 08:18 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 08:22 |  | 
 |  |  |  | | Úžasné letadlo, všem doporučuji! | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:32 |  | 
 |  |  |  | | Chtěl bych se zeptat jak to je s tím Mitsubishi F2A? To je F-16 dělaná u japonců???? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:44 |  | 
 |  |  |  | | Říká se mu "fake falcon" nebo "falcon zero". Je to f-16 s podstatně upraveným trupem, výškovkou a většíma křídlama. Jsou tam japonské přístroje a co jsem někde četl, je dvakrát dražší, než obyčejná f-16 nejnovějších bloků (tj.52,60) | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:48 |  | 
 |  |  |  | | Aha díky jen mě to překvapilo a trochu mi to připomělo období studené války kdy si rusové a američani mezi sebou kradli nápady  Např.B-1 a Tu - 160 nebo Su - 24 Fencer a F-111  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:53 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:00 |  | 
 |  |  |  | | Odkaz nějak nejde  | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:02 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:04 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:16 |  | 
 |  |  |  | | No trochu asi změním svůj názor na čínské výrobky  Ale jenom v něčem!!! Ještě tak kdyby si vymysleli svůj vzhled letadla. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | FS KBT Novinka.   6. 5. 2008 / 14:50 |  | 
 |  |  |  | | Mnjmó... zas asi nic nového pod sluncem. Po válce dostala Rudá Čína od SSSR množství Li-2, které si sami opravovali, generálkovali, ale pokud vím, nevyráběli. V 50.-60. letech se pak vyráběly chvíli licenčně a pak i bezlicenčně Il-12, v nekontrolovatelné míře taky An-2. Ke všem těmto typům si Číňani brzy vyráběli motory sami, motor k An-2 (ve skutečnosti původně Wright Cyclone, licenčně vyráběný v SSSR a pak předaný dál do Číny) se v Číně sériově vyráběl až do roku 1984 (!!), údajně je kdesi k dispozici několik desítek zcela nových kompletně dokončených těchto motorů, s agregáty, v bednách, připravených k expedici. O jejich produkci pochopitelně nikdo moc nevěděl do doby, ky je v polovině 90. let objevili nějací šílenci rekonstruující dakotu - kteří nemohli sehnat motory. Na americké poměry za hubičku si z Číny dali poslat 4 bedny a přemýšleli, kde a jak co upravit, aby motory šly v dakotě použít. Byl to pro ně absolutní šok, když motory vybalili, usadili do motorového lože, připojili agregáty - a mohli startovat. Na těch motorech se za 50 let nic nezměnilo - jen byly fungl nové !!!
 Jak jinak se může ubírat vývoj, když dostali Su-27, aby si snima dělali co chtějí? Je jen logické, že je placení licencí nebaví - a z Ruska moc veký vitr nemaj...
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |