FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 29. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS KBT Novinka. Jeden příspěvek | Celý strom
FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 08:18
ondras   
Kdo má rád military aircraft,musí vyzkoušet.
http://www.flightinfo.jp/fs_kbt/
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 08:22
George John   
Úžasné letadlo, všem doporučuji!
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:32
Raspber
Chtěl bych se zeptat jak to je s tím Mitsubishi F2A? To je F-16 dělaná u japonců????
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:44
George John   
Říká se mu "fake falcon" nebo "falcon zero". Je to f-16 s podstatně upraveným trupem, výškovkou a většíma křídlama. Jsou tam japonské přístroje a co jsem někde četl, je dvakrát dražší, než obyčejná f-16 nejnovějších bloků (tj.52,60)
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:48
Raspber
Aha díky jen mě to překvapilo a trochu mi to připomělo období studené války kdy si rusové a američani mezi sebou kradli nápady Např.B-1 a Tu - 160 nebo Su - 24 Fencer a F-111
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 16:53
bumper   
Tak treba Cinsky J-11 je taky paradni http://www.sinodefence.com/airforce/fighter/images/j11_01large.jpg
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:00
Raspber
Odkaz nějak nejde
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:02
bumper   
Jo koukam, divny, tak tento ? http://www.sinodefence.com/airforce/fighter/showimage.asp?imagename=j11_01large
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:04
Štěpán Obrovský
doplním tímto http://technet.idnes.cz/cinska-kopie-ruske-stihacky-su-27-je-lepsi-nez-vzor-fvu-/tec_denik.asp?c=A080426_190300_tec_denik_rja
 

FS KBT Novinka.   5. 5. 2008 / 17:16
Raspber
No trochu asi změním svůj názor na čínské výrobky Ale jenom v něčem!!! Ještě tak kdyby si vymysleli svůj vzhled letadla.
 

FS KBT Novinka.   6. 5. 2008 / 14:50
kuma   
Mnjmó... zas asi nic nového pod sluncem.
Po válce dostala Rudá Čína od SSSR množství Li-2, které si sami opravovali, generálkovali, ale pokud vím, nevyráběli. V 50.-60. letech se pak vyráběly chvíli licenčně a pak i bezlicenčně Il-12, v nekontrolovatelné míře taky An-2. Ke všem těmto typům si Číňani brzy vyráběli motory sami, motor k An-2 (ve skutečnosti původně Wright Cyclone, licenčně vyráběný v SSSR a pak předaný dál do Číny) se v Číně sériově vyráběl až do roku 1984 (!!), údajně je kdesi k dispozici několik desítek zcela nových kompletně dokončených těchto motorů, s agregáty, v bednách, připravených k expedici. O jejich produkci pochopitelně nikdo moc nevěděl do doby, ky je v polovině 90. let objevili nějací šílenci rekonstruující dakotu - kteří nemohli sehnat motory. Na americké poměry za hubičku si z Číny dali poslat 4 bedny a přemýšleli, kde a jak co upravit, aby motory šly v dakotě použít. Byl to pro ně absolutní šok, když motory vybalili, usadili do motorového lože, připojili agregáty - a mohli startovat. Na těch motorech se za 50 let nic nezměnilo - jen byly fungl nové !!!
Jak jinak se může ubírat vývoj, když dostali Su-27, aby si snima dělali co chtějí? Je jen logické, že je placení licencí nebaví - a z Ruska moc veký vitr nemaj...
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ