| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 13:15 | |
| | | |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 14:18 | |
| | No nedokoukal jsem to celý ale jako učební pomůcka pro Tůčkaře vy to šlo..
---
Jak tam borťák na začátku něco spouští a počítá u toho do pěti, tak mi to připadalo že luští nějakej hlavolam a vždycky čeká co se stane, když něco zmáčkne..
A taky, když vidím videa z kabiny Airbusu tak mi to fakt přijde jako že tam jsou ty piloti jen tak aby se neřeklo, že si tam sednou a ono je to tam fakt samo doveze.. U Bulíků to není o moc lepší ale tady to vypadá jak když budou řídít lokomotivu.. Už jen to jak je všechno masivní, jak to silně všechno cvaká a hučí a jak je třeba vidět, jakou silou ten pilot otvírá krytky na přepínačích.. Tohle fakt konečně vypadá jako práce pilota..
|
| |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 15:20 | |
| | Tyjo, pak to nemá padat, takových čudlíků... v tom aby se prase vyznalo.
Předpokládám, že 98% z toho, co tu předvedli už dělá počítač. Ten to umí rychleji přesněji spolehlivěji...
a ve fs aby to zvládal jeden člověk (i když pravda má to hodně zjednodušené)
a poslední. Zkoušeli jste někdy takovou věc na simulátoru řídit ve více lidech?
|
| |
|
| | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 15:44 | |
| | Naopak si myslím ( i když mám se s PT-154kou ve vzduchu tak hodinku a k tomu jeden pád..) že postup v těch videich je přesně takovej, jakej má být a že v tom Tučku žádnej počítač, tak jako ho známe z Bulíků a Autobusů není.. Jestli jsou páni piloti prasata, to ať posoudí jejich manželky.. Ty videa jsou bomba, člověk z nich může i něco pochytit.. |
| |
|
| | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 15:46 | |
| | V FS mi to příjde složitější právě kvůli nutnosti použít point and click. To bych možnradši přebíhal v kokpitu, kde pravděpodobnost, že bych na to byl sám je dost malá |
| |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 19:23 | |
| | to je pěkný film, já ho mam FULL , jmenuje se "Siberia - Polet na sever", jakože TU154 nelítam , je to zpracovaný pěkně -> všechno odzkouší atd a docela je to rychlost těch kroků |
| |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 9. 5. 2008 / 23:12 | |
| | Jsem byl těma videama tak naladěnej, že jsem vytáhl Tučko, našel vytisknutej tutoriálek a nakonec poprvé lítal o něco déle, než jsem to nahazoval.. Bylo z toho 8 touch and go na LKVO a konec letu poprvé nebyl kvůli pádu, ale ptž docházelo palivo tže následovalo ukázkové uklizení 154ky na LKKB.. To Tučko je fakt bomba..!! |
| |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 08:24 | |
| | Já se přidám k tomu so se tady už někdo optak a přisadím si - takže:
- zkoušeli jste PT létat ve více lidech (aspoň dva?)
- si vís v souvislosti se spínači a klasickými čudlítky jako jsou tady u Tu-154 mne napadá - nebylo by snazší mít "touschcreen" a do toho místa místo kliku myší prostě drbnout prstem?
PS: zlatý prciny - a taky dakota - mám dojem, že ta lítá úplně sama |
| |
|
| | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 08:25 | |
| | omlovám se za překlepy, prosím, opravte si sami |
| |
|
| | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 09:20 | |
| | Už jsme tu se Sněhulákem psali. Pomocí programu FS NET jsme zkoušeli i Tu-154 ještě verzi B2. Nicméně je problém v naprogramování těch spínačů. Je to jinak, než u defalutů, myslím v C. Sněhulá upravil ATR 42 a s tou funguje ledacos, ale ne všechno. Jsou věci, které si každý musel klikat sám. Nicméně u Tupláku pomůže i kotelník, který bude obsluhovat společně na jednom počítači. Ale, jde to i v jednom, že... |
| |
|
| | | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 10:19 | |
| | No, mne pak napadla spíš kombinace - ale to je skoro už malej domácí sim - rozdělit obrazy z FS na 3 monitory, na jeden panel kapitána a na druhej FO (nebo overhead, případně piedestal) a na 3. monitor pohled dopředu - a třeba to promítat daťákem na stěnu. Ty panely mít "touchscreen" a místo myších kliků po nich ťapat rukama.... Pak by dva mohli sedět spolu u jedný sestavy - a pak by se ty jejich kliky ("ťapy") asi nehádaly, ne? |
| |
|
| | | | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 12:21 | |
| | To nehádali, ale byl by "problém" jen jednoho řízení a nevím, jak by to bylo u čudlítek, kterými se musí točit. Navíc tři dotykové obrazovky budou asi nákladná záežitost. Ono pokud Tě Tuplák baví, tak se to stejně naučíš zvládat sám. A teď s KLN už je to celkem pohodička, ale já jako milovník NON-RNAV s tím, pokud to jde nelétám jinak a to je potom sranda (po vzletu, přiblížení). To si můžou všichni strčit své FMC, HT apod. za klobouk |
| |
|
| | | | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 20:48 | |
| | No, přesně tohle PT TU-154 umožnuje, stačí si stáhnout 3 monitorový panel ze stránek PT. Je to rozděleno 1. obrazovka: pohled ven/vyskakovací overhead, 2. panel před pilotem, 3. střední panel plus střední konzole.
V podmínkách domácího simu včetně origoš TU beranů a dalších propriet to vypadá takto: http://tupolev.ic.cz/BackoraMAKC/images/img_0415.jpg (domácí kokpit člena PT D.Kolesnika) .
S klikacími obrazovkami by to byl opravdu velký mazec! |
| |
|
| | | | | | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 22:03 | |
| | To už je jen krůček od mé představy, přesně!
Akorát kdyby ten horní panel s pop-up overheadem měl být s touch-screen, taky by to nešlo promítat na stěnu. Ale to je drobnost. |
| |
|
| | | Tu-154 lepšie raz vidieť,ako 100x čítať materiály 10. 5. 2008 / 11:58 | |
| | Nádhera,tomu říkam práce na palubě,jen to složitě vypadá,ale postupem času je mačkání čudlíku rutina,kam se hrabou bulíci a vsechny automaty které dělají vše samy,piloti si tam musí připadat jako autobusáci,zapnu,samo to letí,vypnu.....nuda,velká nuda....... |
| |
|
|