|   |   |  | Panel 737   14. 1. 2004 / 15:46 | Pilot A. |  
  |    |  | Chtěl bych nějakej dobrej panel do Boeingu 737 ve FS 2004, stáhl jsem si jeden, ale tam se mi nezobrazovaly přepínače, ikdyž jsem všechny gauges, které byly k panelu jsem zkopíroval do \Flight Simulator 9\Guages\. Nevěděl byste někdo kde se to dá sehnat? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 15:53 | Vojta |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Re: Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 15:58 |  |  
  |    |  Je jich už spousta, ovšem ne všechny jsou plně funkční. Musíš zkoušet. Já mám PMDG, tak se mě neptej, který je dobrý.   ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 16:07 | Pilot A. |  
  |    |  | A kde jsi sehnal ten panel PMGD? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 16:09 | Pilot A. |  
  |    |   |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 16:11 |  |  
  |    |  Dá se jen koupit. Myslím, pár příspěvků tady o tom byla řeč.
 
 
www.precisionmanuals.com |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 16:23 |  |  
  |    |  A neboj, nedostaneš jen panel   ale celé nádherně zpracované letadlo. Je to asi nejlepší add-on, který je momentálně na trhu. Ale taky není tak jednoduché s ním lítat, je to docela fuška všechno nastavit. Až se to naučíš, tak je to super. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 09:09 |  |  
  |    |  Ta "fuška" za to stojí.   )) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: Panel 737   14. 1. 2004 / 19:04 | Tomas |  
  |    |  Nasel jsem nedavno na AVSIMU celkem dobry panel. Hledej soubory "tu734v1.zip" a "tu734v1a.zip". Potrebujes oba. Jinak gauges davam do adresare k panelu. Je to prehlednejsi a lip se to pak vyhazuje, zvalst kdyz hodne experimentujes.
 
 |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 00:23 |  |  
  |    |  | To chces rict, ze Gauges nemusis nacpat do adresare Gauges?!? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 07:31 | Zdeněk N. |  
  |    |  | ve FS2004 taky běžně dávám gauges do adresáře panel a nevidím v tom žádný problém.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 09:14 |  |  
  |    |  | A FSka si najde soubory *.GAU kdekoliv??? nebo upravuješ panel.cfg? Já nevím, vždycky u všech letadel bylo, že soubory *.GAU musí být ve složce "GAUGES". |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 09:23 | Tomas |  
  |    |  | Kdekoliv zrovna ne. Bud to das do adresare "gauges" = zmatek (a mozne problemy). Nebo to das do adresare "panel" daneho era. Funguje to bez problemu. Upravovat nemusis nic. Je dobre, pokud davas panel k default eru, zalohovat. Ale to urcite vis.  |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 09:27 |  |  
  |    |  A jak je to se složkou efects? Když už jsme u toho?
 
 
Asi někteří znají ty krásné bílé čáry vedoucí od éra k zemi hezky obloukem. /dajně to dělaly efects od TUčka, ale já už nevím, které tam od něj byly. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 09:28 |  |  
  |    |  | Soubory nahážeš přímo do složky "panel" nebo v ní vytvoříš složku pro ty *.gau? V každém případě je to lepší řešení, než to plácat a přepisovat všechno ve složce Gauges, už jsem si takhle pár letadel pokazil (měly stejný název *.gau) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 12:14 |  |  
  |    |  | a jak to bude kdyz budes mit v obou adresarich stejny gau soubor (stejneho nazvu), ale dejme tomu kazdy jiny ? Ktery FS pouzije ? |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 12:26 |  |  
  |    |  | IMHO ma prednost to co je v adresari panelu a pak to co je v gauges.. totez plati o texturach.. prvni maji prioritu ty co jsou v adresari texture u modelu/scenerie a pokud tam nenajde, tak pokracuje do texture adresare v rootu FSky |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 12:29 |  |  
  |    |  | To je docela inteligentně udělané, škoda, že to asi moc lidí neví, protože je to pro instalaci letadel přehlednější a bezpečnější (nepřepíše se *.gau jiného letadla) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 12:51 | Petr |  
  |    |  To rád slším že to takhle funguje ale platí to jen pro 2k4 nebo to funguje i u 2k2. Mám obě  ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Panel 737   15. 1. 2004 / 16:08 | Zdeněk N. |  
  |    |  | Stačí to zkusit - já to nevím a ani mě to u FS2002 nenapadlo zkoušet a až ve FS2004 jsem si všimnul, že některá defaul letadla to tak mají. Takže do hlavní složky Gauges dám jenom to, co budu používat u více letadel. |  
  |   |  
 
  |  
  |