FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 7. 8. 2025, svátek má Lada Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Noční textury Jeden příspěvek | Celý strom
Noční textury   14. 1. 2004 / 22:19
Dalibor
nevíte někdo, která čísla mají noční textury, které používá FS pro lesy, nedávno jsme tu probírali špatné textury, ale bez ohlasu. Pustil bych se do toho sám, ale otevírat stovky textur v editu a hledat tu správnou, je nad mé síly, dnes jsem prohledával všechny textury začínající 003xxxxxxxx, ale noční jsem nenašel, a taky se mi zdálo, že ani jedna z těch, které jsem prohlížel, se nezobrazuje na našem území, ale mohlo se mi to vážně jenom zdát. Prohledával jsem scenery/world/texture, taky se mi zdá divné, že jsem nenašel jedinou texturu, začínající 113, což by měly být textury používané v ground2k4 pro vesnice a menší městečka,. ještě pro upřesnění, používám upravené letní textury.
 

Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 08:26palander
Ahoj ak pockas den(dva), zverejnim nove textury pre scenerie vytvorené pomocou ground2k4. Kedze som najradsej lietal nad texturami od Milana Lisnera ( rad by som mu podakoval ), trochu mi vadilo ze mam dedinu aj tam kde nema byt lebo je sucastou textury pre polia. Podla Milanových textur som vytvoril nove pre polia bez dedin, je tam iba par stromov pozdlz polných ciest( teda aj novy autogen). Orig. textura 113, pouzivana pre dediny vobec farebne nezapada do Milanových, bohuzial sa nedala pouzit ako vychodiskovy material ziadna z MS textur, tak som bol nutený siahnut k ortofotomape. Snazil som sa v texture pre dedinu zmazat vsetky cesty, tie vytvaram v Grounde podla podkladovej automapy ( geobazu buhuzial nemam). Je to trochu viac roboty ale tych cesticiek naviac v dedine, fak pomoze. K dedine zatial nemam autogen ( je to len otazka casu) ale celkom dobre sedi aj orig. Textura obsahuje aj dost stromov preto som musel premalovat aj inak fantasticke textury pre les. Boli tvorene tiez z ortofota. A ked som bol minuly viked v takom pracovnom tempe nedal som pokoj ani texturam ktore Milan pouzil
pre LandClass kde su medzi poliami aj dedinky. Tieto dedinky a zalesnene casti textury sa farebne nezhodovali s novymi, tak som ich trochu upravil. Ak mal niekto k nim vytvoreny autogen, tak mu bude sediet. Asi najviac mi vadila textura urcena Petrom Šulcom pre sady.
Tu som bohuzial nemal vhodne ortofoto, tak som ju musel rucne namalovat. Je to kombinacia textur pre polia, kde boly zlte plochy nahradene lukou a z novej textury pre les som vybral stromy, ktore som ukladal do rovnobeznych radov. Kedze vsetky nove textury su trocha ostrejsie, musel siahnut aj na luky. Tam som len trochu zvýraznil relief a ostrost textury. Ak sa Vam budu nove textury pacit, mozem pouvazovat aj o ostatných rocnych obdobiach.
 

Re: Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 11:18Luboš Petráň
No tak předem díky. Když jsem dělal autogen pro benešovsko od K.Dvořáka, taky jsem si hrál se stromy podél silnic, protože se mi zdálo, že je to mnohem přirozenější. Budeš někam dávat mezivýsledky?
 

Re: Re: Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 11:45palander
Uz som si vytvoril freeweb na superzoznam.sk, ak budem mat dnes vecer cas tak by som narychlo spackal web na dowload, kde budu aj ukazky textur. Bohuzial nemam tak vykonnu masinu aby som sa mohol pochvalit s peknym screenshotom. Na stranke budu k stiahnutiu nove textury pre leto + autogen, beta verzia Lod8(cca 20x20km) uzemia severozapadne od NR vytvorena v Ground2k4 a beta verzia mesh terenu vytvorena pomocou vrstevnic z turistickej mapy (Lod10 - mesto Nitra + Lod10 na sever od mesta( kopec Zobor)). Takze este chvilku strpenia
 

Re: Re: Re: Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 20:50
Dalibor
díky moc, a na textury si rád počkám, řešíš nějak i tu noční texturu pro lesy?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 22:28
Petr Šulc
Ahoj!!

Jsem rád že ses do téhle práce pustil, protože VFR ČR opravdu nové textury potřebuje......
Hlavně ty vesnice tomu určitě pomůžou.. Jsem opravdu zvědavý jak to bude vypadat..
Tu texturu sadu jsem nevybíral já ale Marky, ale stejně se při tom počítalo s pozdější záměnou za lepší.
Vždyť výběr textur v FS opravdu není pro naší republiku nic moc.....
Jinak aby tady nedocházelo k omylu, duchovním otcem VFR ČR v Groundu2k4 nejsem já, ale právě Marky Parky a lidi kolem něj, já jsem se jen přidal a začal na tom trochu dělat....(-:
Tak až budeš mít nějaký obrázek, dej ho sem k nahlédnutí.........

Petr
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Noční textury   15. 1. 2004 / 23:29
Krechi   
Ahoj,

připravuju čtverec 412-114 což je Plzeňsko ... netušim jak je to možný, ale mě se noční textury zobrazují takto.....města, vesnice ani zalesnění nesvítí, jen silnice a baráčky....
img_forumn/r22681_1.jpg (500x375)
img_forumn/r22681_2.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Noční textury   16. 1. 2004 / 08:14palander
Vecer som narychlo spravil stranku pre download www.palander.szm.sk
Ospravedlnujem sa za vzhlad ale vsetko chce svoj cas a toho je strasne malo. Na stranke zatial chybaju screenshoty z FS2004, ktore by porovnavali zmenu textur, bohuzial moj HW nestiha . Preto by som Vas chcel poprosit keby niekto mohol ponuknut skutocne pekne urobene screenshoty (co FS2004 max. dokaze a HW umozni.)
Este raz upozornujem su to len beta textury, takze tam chyba este vela typov textur, napr. rozne typy lesov atd...Tesim sa na vase pripomienky a rad ich zohladnim v dalsich verziach textur. Vopred vsetkym Dakujem.
Marcel Pison
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ